فیاضی با شهرآرا می آید

نخستین شماره روزنامه شهر آرا، به عنوان سومین روزنامه خراسان رضوی از فردا سوم خرداد همزمان با سالگرد گرامیداشت فتح خرمشهر منتشر می‌شود.فیاضی افزود: افکار مردم باید برای ما مهم باشد که مطالبات آنها، طبقه‌بندی و اولویت‌های آنها چیست تا کارهایی که انجام می‌دهیم در این راستا باشد و نباید با مردم با دوگانگی برخورد و اقدامات بزرگ‌نمایی شود بلکه باید با صداقت با شهروندان رفتار کرد. ..
شنبه، 2 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فیاضی با شهرآرا می آید

 مدیر مسئول روزنامه شهر آرا گفت: نخستین شماره روزنامه شهر آرا به عنوان سومین روزنامه مشهد، سوم خرداد همزمان با سالگرد گرامیداشت فتح خرمشهر منتشر می‌شود.
به گزارش راسخون ، سید جلال فیاضی در گفتگو با خبر نگار مهر در مشهد افزود: با انتشار روزنامه شهرآرا امکان اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی مناسب، تعامل و ارتباط نزدیک و روزانه با شهروندان از طریق این ابزار رسانه‌ای فراهم می‌شود.
 
مدیر مسول روزنامه شهر آرا تصریح کرد: نخستین شماره روزنامه شهر آرا، به عنوان سومین روزنامه خراسان رضوی از فردا سوم خرداد همزمان با سالگرد گرامیداشت فتح خرمشهر منتشر می‌شود.
 
وی افزود:  افکار مردم باید برای ما مهم باشد که مطالبات آنها، طبقه‌بندی و اولویت‌های آنها چیست تا کارهایی که انجام می‌دهیم در این راستا باشد و نباید با مردم با دوگانگی برخورد و اقدامات بزرگ‌نمایی شود بلکه باید با صداقت با شهروندان رفتار کرد.
 
روزنامه های قدس و خراسان نیز به صورت روزانه از مشهد منتشر می شوند
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.