شمار کاربران FaceBook از مرز 250 میلیون نفر گذشت

مارک زوکربرگ اعلام کرد: تابه امروز 250 میلیون نفر برای آگاهی از تازه‌ترین اطلاعات روز در پیرامون جهان از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کنند و ما آرزو داریم روزی همه افراد در اقصی نقاط جهانی به این شبکه دسترسی داشته باشند.
شنبه، 27 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شمار کاربران  FaceBook  از مرز 250 میلیون نفر گذشت
مارک زوکربرگ اعلام کرد: تابه امروز 250 میلیون نفر برای آگاهی از تازه‌ترین اطلاعات روز در پیرامون جهان از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کنند و ما آرزو داریم روزی همه افراد در اقصی نقاط جهانی به این شبکه دسترسی داشته باشند.
 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فرانسه موسس پایگاه اینترنتی "فیس‌بوک" (Facebook) اعلام کرد شمار کاربران این شبکه اجتماعی اینترنتی، از مرز 250 میلیون عضو فراتر رفته است.
 
مارک زوکربرگ (Zuckerberg Mark) موسس شبکه اجتماعی اینترنتی "فیس‌بوک" شب گذشته با بیان این مطلب در پیامی بر روی وب‌بلاگ رسمی "فیس‌بوک" اعلام کرد از دیدگاه ما رشد سریع شمار کاربران این شبکه شگفت‌آور و تعجب‌برانگیز است و نشان می‌دهد تا چه اندازه ارتباطات شخصی در این شبکه گسترده و تاثیر گذار است.
 
 فیس‌بوک در سال 2004 بنیانگذاری شد و هم اکنون به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آنلاین تبدیل شده و حتی فعالیت شبکه اجتماعی "MySpace" را تحت تاثیر قرار داده است.
 
شبکه فیس‌بوک روز دوشنبه اعلام کرد یک شرکت اینترنتی روسی پیشنهاد کرده است به ارزش 100 میلیون دلار سهام کارکنان فیس‌بوک را خریداری کند. این شرکت روسی به نام "دیجیتال اسکای تکنولوجیز" ( Digital Sky Technologies) در ماه مه حدود 200 میلیون دلار در فیس‌بوک سرمایه‌گذاری کرده است.
 
زوکربرگ با اشاره به این پیشنهاد تاکید کرده است تصمیم‌گیری درباره فروش سهام فیس‌بوک به کارکنان آن بستگی دارد ولی در هر حال دریافت این پیشنهاد به این معناست که رشد و پیشرفت سریع "فیس‌بوک" در جهت ایجاد جهانی به مراتب بازتر و مرتبط تر با یکدیگر به رسمیت شناخته شده است.
 
شرکت عظیم رایانه‌ای مایکروسافت آمریکا نیز در سال 2007 میلادی ، 1.6 درصد سهام "فیس‌بوک" را به ارزش 240 میلیون دلار خریداری کرد، معامله‌ای که برای این شرکت 15 میلیارد دلار ارزش افزوده به همراه داشت.
 
"زوکربرگ" همچنین خاطرنشان کرد تابه امروز 250 میلیون نفر برای آگاهی از تازه‌ترین اطلاعات روز در پیرامون جهان از شبکه اجتماعی "فیس‌بوک" استفاده می‌کنند و ما به تلاش برای توسعه "فیس‌بوک" به منظور خدمت‌رسانی به شمار بیشتری از کاربران در سراسر جهان، به موثرترین شیوه ممکن ادامه خواهیم داد و این بدین معناست که آرزو داریم روزی همه افراد در اقصی نقاط جهانی به این شبکه دسترسی داشته باشند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.