فرار 40 درصدی مشمولان یهودی از پیوستن به ارتش اسراییل

ایهود باراک در نشستی محرمانه، خواستار مقابله جدی و سخت با تمرد و فرار از خدمت سربازان این رژیم شده است.شبکه تلویزیوین الجزیره قطر نیز گزارش داد که بررسی‌های انجام شده در اسراییل حاکی از آن است که پدیده فرار از خدمت سربازی در فلسطین اشغالی به شدت افزایش یافته است. براساس این بررسی‌ها، بی‌انگیزگی در میان لایه‌های طبقه بالا و متوسط جامعه اسراییل، موجب فرار آنها از خدمت و به ویژه گردان‌های جنگی می‌شود...
دوشنبه، 2 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرار 40 درصدی مشمولان یهودی از پیوستن به ارتش اسراییل

دانشگاه "بئرالسبع" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به فرار 25 درصدی مشمولان یهودی در سال 2007، پیش‌بینی کرد: این نسبت در سال 2009 به بیش از 40 درصد خواهد رسید.به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی، تمرد و نافرمانی نظامیان رژیم صهیونیستی از فرماندهان خود روز به روز افزایش یافته و این مساله موجب نگرانی شدید مقامات اسراییلی شده است.
این روزنامه افزود: افزایش چشمگیر نافرمانی نظامیان در ارتش رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که "ایهود باراک" وزیر جنگ اسراییل با صدور بخشنامه‌ای خواستار برخورد قاطع با این پدیده شده است.
در همین حال نشریه جروزالم پست اخیراً طی گزارشی نوشت که ایهود باراک در نشستی محرمانه، خواستار مقابله جدی و سخت با تمرد و فرار از خدمت سربازان این رژیم شده است.
شبکه تلویزیوین الجزیره قطر نیز گزارش داد که بررسی‌های انجام شده در اسراییل حاکی از آن است که پدیده فرار از خدمت سربازی در فلسطین اشغالی به شدت افزایش یافته است. براساس این بررسی‌ها، بی‌انگیزگی در میان لایه‌های طبقه بالا و متوسط جامعه اسراییل، موجب فرار آنها از خدمت و به ویژه گردان‌های جنگی می‌شود.
این بررسی‌ها که توسط "یجیل لیفی" از دانشگاه "بئرالسبع" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده، همچنین نشان می‌دهد که 25 درصد از مشمولان خدمت سربازی در سال 2007، از پیوستن به ارتش اسراییل خودداری کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در سال 2009 میلادی، 40 درصد از افراد مشمول خدمت سربازی که در میان آنها 23 درصد از افراد متعصب یهودی وجود دارند، از خدمت فرار کنند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.