استقلال چوب بدشانسی اش را خورد

استقلال که هفته گذشته در نمایش تحسین برانگیز موفق به کسب سه امتیاز نخستین بازی آسیایی شده بود، در ورزشگاه ازادی برابر الجزیره متوقف شد.
چهارشنبه، 19 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استقلال چوب بدشانسی اش را خورد

راسخون: در دومین هفته از لیگ قهرمانان اسیا، تیم استقلال میزبان الجزیره امارات بود و با وجود برتری محسوس نسبت به حریف، در نهایت به نتیجه ای بهتر از صفر بر صفر نرسید.

استقلال در این بازی با این ترکیب به میدان رفت: :محمد محمدي، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، مهدي امير آبادي( از دقيقه 85 محسن يوسفي)، حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، كيانوش رحمتي(از دقيقه 70 سيد مهدي سيد صالحي)، حسين كاظمي، فابيو جانواريو( از دقيقه 89 آرش برهاني)، فرهاد مجيدي و سياوش اكبرپور

استقلال درست مثل بازي سال گذشته، بعد از 90 دقيقه پرفشار و حمله بي‌وقفه روي دروازه حريف، نتوانست از پس اقبال بلند الجزيره و سرمربي برزيلي‌اش بربيايد. آنها كه بعد از يك پيروزي باارزش در عربستان براي كسب دومين برد به ميدان آمده بودند، در نهايت در سد دروازه‌بان و تير دروازه متوقف شدند تا 2 امتيار مفت و مسلم از دست استقلال بپرد.

البته بازي استقلال خوب و قابل احترام بود اما  در چنین مسابقات پر اهمیتی این نتیجه است که میزان قدرت دو تیم را تعیین می کند.

در مقابل تیم اماراتی  از نمايش خود راضي بود. آنها علاوه بر اين كه ورزشگاه را با دست پر ترك كردند، در نيمه اول 3 بار دروازه استقلال را به خطر انداختند.

هر چند که وقتی تیمی به پیروزی نمی رسد نمی توان بازیکنی را به عنوان بازیکن برتر انتخاب کرداما محمد محمدی و سیاوش اکبرپور به نسبت هم بازیانشان روز بهتری را پشت سر گذاشتند.

حاشیه نگاری این دیدار:

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی، ناصر حجازی، امیر واعظی آشتیانی، افشین قطبی، مرتضی محصص، محمد خرمگاه و ... با حضور در آزادی بازی را از نزدیک تماشا کردند.

تیم استقلال در این دیدار با لباسهایی جدید وارد زمین شد.

رافائل سوبیس و مایکل بیکمپ، 2 بازیکن خارجی الجزیره که گفته می شد به بازی امروز نمی رسند، در ترکیب 18 نفره حضور داشتند.

از اواخر نیمه اول بازی هواداران حاضر در ورزشگاه آرش برهانی را تشویق کردند و خواستار حضور او در ترکیب استقلال شدند. این تشویقها در نیمه دوم هم ادامه داشت.

چند خبرنگار اماراتی و اروپایی در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حضور داشتند.

مسئولین تیم الجزیره به دلیل نداشتن ID کارت در ورود به جایگاه V.V.I.P با مشکل مواجه شدند که این قضیه با وساطت محمد حیرانی، مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال ختم به خیر شد و آنها مجوز ورود گرفتند.


\1029
/1002
 

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.