باید به اوباما تبریک گفت!

رئیس آکادمی علوم بنگلادش با انتقاد از سیاستهای دوگانه آمریکا در برخورد با زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی و برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت : نمی توان یک کشور را از حق طبیعی خود بازداشت و به اسرائیل به خاطر داشتن تسلیحات هسته ای چیزی نگفت.
شنبه، 26 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
باید به اوباما تبریک گفت!

راسخون: پروفسور "ام.شمشیرعلی" با اشاره به حمایت "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا از زرادخانه هسته ای اسرائیل از یک سو و تلاش ریاکارانه کاخ سفید برای رسیدن به جهان عاری از تسلیحات اتمی گفت : زمانیکه اوباما از ایده خود برای جهان عاری از سلاح هسته ای سخن می گوید باید به او تبریک گفت اما موضوع این است که حقیقت ماجرا چیز دیگریست.

بنابر این گزارش به نقل از مهر، رئیس آکادمی بنگلادش که فارغ التحصیل رشته فیزیک از دانشگاه منچستر بوده و از اعضای ارشد مرکز انرژی داکا محسوب می شود در ادامه توضیح داد : نمی توان مدام به یک کشور فشار آورد که تو در پی دست یافتن به سلاح هسته ای هستی و به کشور دیگری که این تسلیحات را دارد هیچ فشاری را برای امحای آن وارد نیاورد. جهان این سیاست های دوگانه را تحمل نمی کند.

رئیس آکادمی علوم بنگلادش در بیان دلایل حمایت آمریکا از زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی گفت : آمریکا از گذشته دور به اسرائیل به عنوان یکی از همپیمانان استراتژیک خود نگاه کرده و این مسئله به راحتی قابل مشاهده است برای مثال در مورد شهرک سازی ها شما می بینید که آمریکا اقدام مناسبی را برای توقف آن انجام نداده و فقط به محکوم کردن این اقدام تل آویو اکتفا می کند. بنابراین طبیعی است که آمریکا آن حقی را که برای تل آویو قائل می شود برای طرف های دیگر قائل نمی شود و به نظر من اینگونه تفکرات و رفتارها باید تغییر کنند.

رئیس آکادمی علوم بنگلادش در پایان گفت : یکی از دلایلی که برخی با برنامه هسته ای ایران مخالفت می کنند این مورد است که می گویند تهران در پی ساخت سلاح های کشتار جمعی است. در پاسخ به این کشورها باید گفت ایران خود قربانی تسلیحات کشتار جمعی است بنابراین چگونه می تواند در پی ساخت آن باشد.



1002
منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.