اصلاح طلبان:نباید نقش محوری را به شخص خاتمی‌ داد

7+۱ با محوریت سید حسن خمینی

برخی از سران جریان اصلاح‌طلب در جلسه‌ای گفته‌اند: باید در تبلیغات بیرونی اعلام کنیم حضور ما در انتخابات مشروط است ولی در بین خودمان بدانیم که حضورمان در انتخابات قطعی است و باید برای حضور قطعی برنامه‌ریزی کنیم.
يکشنبه، 20 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
7+۱ با محوریت سید حسن خمینی

راسخون : برخی از سران جریان اصلاح‌طلب در جلسه‌ای گفته‌اند: باید در تبلیغات بیرونی اعلام کنیم حضور ما در انتخابات مشروط است ولی در بین خودمان بدانیم که حضورمان در انتخابات قطعی است و باید برای حضور قطعی برنامه‌ریزی کنیم.

این تصمیم مورد اتفاق اکثریت گروه ها در جریان اصلاحات است. اخبار به دست آمده نیز این موضوع را تایید می کند. چنانچه طبق اخبار حکایت می کند که حزب اعتدال و توسعه دیداری با یکی از مقامات مسئول داشته‌ است. در این دیدار این مقام مسئول آنها را تشویق کرده است تا در صحنه باشید. وی افزوده است: اگر من معذوریت نداشتم الان می‌گفتم حزب مطلوب من شما هستید، متحد و منسجم کار کنید، از پشت صحنه هم من کمک می‌کنم.
 

به گزارش راسخون به نقل از کلمه نیوز، همچنین شنیده شده عبدا… نوری گفته است باید به قدرت برگردیم حتی اگر مجبور باشیم جایی عذرخواهی بکنیم ولو اگر برخی از پایگاه‌هایمان را از دست بدهیم.
 

اخیراً خاتمی‌ نیز گفته است: ما باید به نظام برگردیم و به طور جدی وارد انتخابات بشویم.

در این راستا بخشی از اصلاح‌طلبان با تشکیل گروهی تحت عنوان ۱+۷ در صدد شرکت در انتخابات مجلس نهم با محوریت سید حسن خمینی هستند.
 

این گروه تحت عنوان۱+۷ که متشکل از سید حسن خمینی، سیدهادی خامنه‌ای، محتشمی‌پور‌، مجید انصاری، رسول منتجب‌نیا، محمدرضا عارف‌، محسن هاشمی‌و صادق خرازی می‌باشد، در صددند با محوریت سید حسن خمینی در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند و در این راستا اخیرا حزب مردم‌سالاری به صورت نمادین جلسه‌ای را با وی برگزار کرده است.
 

تشکل مزبور که محوریت اصلی در آن با بنیاد باران و سپس کارگزاران ، مجمع روحانیون مبارز، مجمع پیروان خط امام و حز ب اعتماد ملی است؛ معتقدند افرادی که این گروه از آنها حمایت می‌کند از صافی شورای نگهبان عبور می‌کنند، لذا نباید نقش محوری را به شخص خاتمی‌داد.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.