در کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش‌می‌شود؛

مردی که جهان را تغییر داد

مجموعه برنامه«مردی که جهان را تغییر داد» در باره تأثیر امام خمینی(ره) بر جهان از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.
يکشنبه، 7 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مردی که جهان را تغییر داد

 ویرایش عکس آبان ماه 98

راسخون : مجموعه برنامه«مردی که جهان را تغییر داد» در باره تأثیر امام خمینی(ره) بر جهان از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

 مجموعه برنامه«مردی که جهان را تغییر داد» در باره تأثیر امام خمینی(ره) بر جهان از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مجموعه برنامه «مردی که جهان را تغییر داد The Man Who Changed the World» می‌کوشد در بیش از 50 قسمت مخاطبان انگلیسی زبان را با مولفه‌های عصر امام خمینی قدس سره و تاثیر اندیشه‌های ایشان بر جهان آشنا سازد.
مجموعه برنامه «مردی که جهان را تغییر داد» با کارشناسی حجت الاسلام سید تقی رضوی و آقای اعجاز حسین به محورهای موضوعی تاثیر اندیشه‌های امام و تاثیر ایشان بر بیداری اسلامی، خصوصیات عصر حضرت امام خمینی قدس سره، فرازهایی از زندگی و دیدگاه‌های دیگر اندیشمندان در مورد رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌پردازد.
مجموعه برنامه «مردی که جهان را تغییر داد» به تهیه کنندگی و سردبیری مرتضی نمازی از 7 خرداد 91 هر یکشنبه‌ ساعت 9:45 از کانال ندای اسلام رادیو معارف برای انگلیسی زبانان دنیا پخش خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره با مشخصات« Hotbird 8, Frequency 12.437 GHZ, Symbol Rate 27500, Horizontal» قابل دسترسی است./7432

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.