هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

صدر جدول تغییر می‌کند؟

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ مسابقه در روز جمعه آغاز می‌شود.
چهارشنبه، 26 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صدر جدول تغییر می‌کند؟

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ مسابقه در روز جمعه آغاز می‌شود.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود. مسابقات لیگ برتر به دلیل بازی ایران و کره جنوبی دو هفته تعطیل بود. نگاهی به 4 دیدار اول هفته دوازدهم لیگ برتر می‌اندازیم.

 

* گهر دورود- فولاد خوزستان؛  یک شکست دیگر برای بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ؟

 

گهر دورود بلاتکلیف‌ترین تیم ایران است، تیمی که در یازده هفته گذشته چندبار مالکیتش تغییر کرد و حسین هدایتی که برخی او را عابربانک فوتبال ایران می‌نامند بعد از انصراف یک روزه دوباره مالکیت باشگاه را در اختیار گرفت! هدایتی که به گفته محسنی اژه‌ای از سوی قوه قضاییه تحت تعقیب است فعلا در حال خرید تیم‌های مختلف است!

 

با این شرایط گهر باید به مصاف فولاد خوزستان برود که در هفته‌های اخیر لیگ خوب نتیجه گرفته است. فولاد در هفته یازدهم نفت آبادان را سه بر یک شکست داد. پیش بینی برد فولاد خوزستان برابر گهر کار سختی نیست مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ دهد.

 

گهر در هفته یازدهم به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرد و استراحت داشت و حالا باید دید این تیم پس از تعطیلات پرحاشیه‌اش چگونه تیمی شده است؟

 

* فجرسپاسی - نفت تهران؛ دوئل مربیان اصفهانی روی چمن مصنوعی

 

فجرسپاسی در لیگ دوازدهم شگفتی ساز بوده و بازیکنان جوان این تیم با حضور در رده سوم این فرضیه را ثابت کردند که نام‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند! فجر قوی‌ترین خط حمله لیگ را با 19 گل زده در اختیار دارد و در خانه‌اش شکستی نداشته است.

 

حریف این تیم جوان و پرانرژی، نفت تهران است که آن را منصور ابراهیم‌زاده مربی با دانش و بی‌حاشیه لیگ هدایت می‌کند. نبرد ابراهیم‌زاده و محمود یاوری دو مربی اصفهانی در شیراز دیدنی خواهد بود. بزرگترین مشکل شاگردان ابراهیم‌زاده بازی روی زمین چمن مصنوعی است، زمینی که تاکنون هیچ تیم غریبه‌ای درآن برنده از میدان خارج نشده است. تراکتورسازی در ورزشگاه دستغیب شکست خورد و این هفته نوبت نفت است که توانایی بازیکنانش را بر روی چمن مصنوعی بسنجد.

 

*صبای قم - سپاهان؛ مرفاوی صدر جدول را تغییر می‌دهد؟

 

در تعطیلات لیگ برتر قطعا صمد مرفاوی بازیکنان تیم صبا را شناخته و توانسته افکار تاکتیکی خود را به تیم منتقل کند. دیدار با سپاهان آزمون جدی برای مرفاوی و شاگردانش است تا خود را محک بزنند. صبا اگر بتواند از سپاهان امتیاز بگیرد در آن صورت احتمال تغییر صدرنشین لیگ برتر وجود دارد. سپاهان بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تغییراتی در کادر فنی‌اش داشته و مرزبان مربی و دستیار همیشگی کرانچار از این تیم کنار گذاشته شده است. باید دید شاگردان صمد مرفاوی می‌توانند تیم سپاهان را در قم شکست دهند یا متوقف کنند یا سپاهان همچنان به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد.

 

* نفت آبادان - داماش گیلان؛ کاسیمیرو ناجی نفت می‌شود؟

 

نفت آبادان بعد از اخراج کاستای پرتغالی سراغ یک مربی پرتغالی دیگر رفت، مربی که برخلاف کاستا در آبادان محبوب است. کاسیمیرو که دو فصل پیش کارنامه قابل قبولی در این تیم داشت از نفت جدا شد و  حالا دوباره در حالی سرمربی نفت شده که این تیم در رده هجدهم است و این پرتغالی محبوب باید آن را نجات بدهد. نفت باید داماش گیلان را در خانه شکست دهد داماشی که بعد از جدایی نتایج دلخواهش را نگرفته است. حمید درخشان باید از نفت آبادان امتیاز بگیرد وگرنه شرایط تیمش در جدول لیگ به خطر می‌افتد.

 

 برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

 

جمعه 28 مهر

 

فجرسپاسی - نفت تهران ساعت 15:30 ورزشگاه دستغیب شیراز

صبای قم - سپاهان ساعت 16:50 ورزشگاه یادگار امام قم

گهر - فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه تختی تهران

نفت آبادان - داماش گیلان ساعت 18:05 ورزشگاه تختی آبادان

 

شنبه 29 مهر

 

تراکتورسازی - استقلال ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان - سایپا ساعت 15:45 ورزشگاه تختی انزلی

پیکان - مس کرمان ساعت 15:45 ورزشگاه تختی تهران

ذوب آهن - آلومینیوم هرمزگان ساعت 15:30 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 

یکشنبه 30 مهر

پرسپولیس - راه آهن ساعت 18 ورزشگاه آزادی

/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.