دایی : شروع خوبی نداشتیم

فکر می کنم شروع خیلی بدی داشتیم و در اثر اشتباهات روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم.
دوشنبه، 1 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دایی : شروع خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما نباید در این دیدار شکست می خوردیم.

به گزارش راسخون به نقل از ایلنا، علی دایی پس از شکست 2 بر صفر راه‌آهن برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم شروع خیلی بدی داشتیم و در اثر اشتباهات روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم، متاسفانه همان نیمه اول اگر یکی از توپ‌هایمان گل می شد شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیس تیز هوش بود و روی ضربات ایستگاهی نتیجه را برد، ولی در طول بازی روند تاکتیکی به نفع ما بود ولی سه امتیاز را آنها گرفتند.

وی در مورد اینکه هافبک‌های تیمش به سمت جلو حرکت نمی‌کردند، گفت: این نظر شماست و آشوبی را در زمین نگه داشتم و رزاقی‌ راد را اضافه کردم. این نظر شماست و ما در مسابقه‌ای که به هیچ عنوان پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد نکرد و یک بازی معمولی انجام شد باختیم. وقتی در دقیقه یک گل خوردیم حساب و کتاب ما بهم خورد و اگر مجتبی شیری توپ را گل می‌کرد شاید می‌توانستیم همه چیز را جبران کنیم. حتی جهانگیر عسگری و رجب‌زاده را اضافه کردم اما در مجموع خوب بازی نکردیم.

دایی در مورد اینکه به ژوزه باختید، گفت: پرسپولیس ارسال از جناحین انجام داد و حتی گفته بودم که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کند اما گل دقیقه اول روند بازی را تغییر داد و خودمان را آماده می‌کنیم تا در بازی آینده خوب ظاهر شویم.

\110\



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.