رونالدو : هیچ رفاقتی با مسی ندارم !

ستاره کهکشانی ها اعلام کرد که رابطه اش با اسطوره ی فوتبال جهان تنها در مسائل حرفه ای و فوتبال است.
سه‌شنبه، 16 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رونالدو : هیچ رفاقتی با مسی ندارم !

ستاره کهکشانی ها اعلام کرد که رابطه اش با اسطوره ی فوتبال جهان تنها در مسائل حرفه ای و فوتبال است.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری روئیترز نوشت : رونالدوی 27 ساله اعلام کرد که با آنکه رابطه ی کامل جدی و حرفه ای با مسی دارد اما هیچگونه رابطه ی دوستی با او برقرار نکرده است.

این دو نفر در سال های اخیر به عنوان رقبای اصلی یکدیگر معرفی شده اند و هر دو برای بزرگ ترین باشگاههای جهان بازی می کند که تیم های آنها نیز به سهم خود در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند.

اما رقابت این دو قهرمان به رقابت های باشگاهی ختم نمی شود آنها در دریافت عناوین مختلف فردی در عرصه ی فوتبال همچون توپ طلا، کفش طلا، بازیکن سال نیز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رونالدو با اینکه اشاره می کند که این دو زیاد نزدیک نیستند در عین حال تائید نیز می کند که هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد و او برای ستاره ی بارسلونا احترام قائل است.

رونالدو در این ارتباط گفت: مسی بازیکن بزرگی است من همانند دیگر فوتبالیست ها با او نیز رابطه ی کاری دارم ما با یکدیگر صمیمی نیستیم و هیچ دوستی و رفاقتی نداریم چرا که رختکن هایمان مشترک نیست من برای او به لحاظ حرفه ای احترام قائلم اما خوب حقیت این است که با او دوست نیستم، ما تنها با یکدیگر علایق مشترک داریم همین .

وی در ادامه افزود: موضوع فقط مال امسال نیست در طول 5 سال گذشته همین طور بوده و ما هیچگاه نتوانسته ایم با یکدیگر رابطه ای غیر از روابط کاری برقرار کنیم چرا که هیچ دیدگاه مشترکی جز فوتبال نداریم.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.