300 بانوی مبلغ از جامعه الزهرا(س) به مناطق مختلف کشور اعزام شدند

معاون تبلیغی جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران قم گفت: بیش از 300 بانوی مبلغ از جامعه الزهرا(س) به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
شنبه، 27 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
300 بانوی مبلغ از جامعه الزهرا(س) به مناطق مختلف کشور اعزام شدند

 ویرایش عکس آذرماه 98

معاون تبلیغی جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران قم گفت: بیش از 300 بانوی مبلغ از جامعه الزهرا(س) به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
 

به گزارش راسخون حجت الاسلام محمد جعفر یوسفیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این تعداد از بانوان به استان های مختلف کشور از جمله کرمان، کرمانشاه، فارس، زنجان، آذربایجان گیلان و دیگر شهرها و روستاها در دهه اول محرم اعزام شدند.

وی افزود: اعزام مبلغ امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته 20 درصد رشد یافته است.

معاون تبلیغی جامعه الزهرا(س)، ادامه داد: بسیاری از بانوان مبلغ جامعه الزهرا(س) از سوی مراکز دیگر از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی ،اداره کل اوقاف و امور خیریه، دفتر امام جمعه و اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق مختلف اعزام شدند.

یوسفیان، با اشاره به فعالیت های بانوان در تبلیغ دین اسلام، گفت: بانوان مبلغ از سطوح مختلف حوزوی در این دوره از اعزام مباحث احکام، مسائل شرعی، مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ، قرائت ادعیه، قرائت قرآن و مراسم عزاداری را به مخاطبان ارایه می کنند.

وی، معرفی صحیح سیره اهل بیت عصمت وطهارت( ع )، تبلیغ چهره به چهره ، ارتباط بانسل نو وتشکیل حلقات معرفت، معرفی سیره وشخصیت امام خمینی ره و تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، حمایت و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی خصوصا اصل مترقی ولایت فقیه، حمایت ازخدمات اساسی دولت و تبیین شعار حمایت از تولید ملی با عنایت به شعار خودکفایی، توصیه به وحدت و همدلی و پرهیزازاختلاف وتفرقه را از دیگر برنامه های بانوان مبلغ ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان بر حسب نیاز مردم کشور در شهرها و روستاها گروه بندی می شوند و در مدارس و خوابگاه های دانش آموزی به تبلیغ دین اسلام و احکام الهی می پردازند.

معاون تبلیغی جامعه الزهرا(س)، هدف از اعزام مبلغان را تبلیغ و آشنایی عموم مردم با علوم اسلامی و دینی و گسترش آموزه های الهی و تبیین معارف اهل بیت(ع) دانست.

/7432/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما