مدعیان، از پایتخت تا جنوب

درحالی لیگ برتر روزهای پایانی خود را سپری می کند که مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شدت در حال رقابت با یکدیگر هستند.
شنبه، 19 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مدعیان، از پایتخت تا جنوب

درحالی لیگ برتر روزهای پایانی خود را سپری می کند که مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شدت در حال رقابت با یکدیگر هستند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر امسال ما اتفاقات و حواشی زیادی مواجه بوده است از مشکلات داوری و برنامه ریزی سازمان لیگ گرفته تا مشکلات مالی تیم ها و همچنین باید اشاره کرد به نتایج نه چندان مطلوب پرسپولیس که با خرید ستاره های فوتبال ایران، لقب کهکشانی ها را از آن خود کرد.

براساس این گزارش، تیم های زیادی در این فصل با هم رقابت کردند که در نهایت می توان این چهار تیم را به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی نام برد.

*استقلال

استقلال امسال با حضور مجدد قلعه نوعی و اضافه شدن نفراتی مثل نکونام و مجیدی قصد دارد برای سومین بار عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

از نکات قابل توجه می توان به حضور داشتن قلعه نوعی در دو تیم دیگر مدعی عنوان قهرمانی یعنی تراکتورسازی و سپاهان و کسب دو عنوان قهرمانی با سپاهان که او را به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ مطرح کرده است.

گفتنی است: استقلال با 56 امتیاز از 28 بازی با فاصله یک امتیازی از تراکتور در صدر جدول قرار دارد.

*تراکتورسازی تبریز

تبریزی ها که از زمان ورودشان به لیگ پیشرفت قابل توجهی داشتند در فصل قبل توانستند با هدایت امیر قلعه نوعی به جایگاه سومی دست یابند و سهمیه لیگ آسیا را از آن خود کنند آنها امسال نیز با هدایت سرمربی پرتغالی خود تونی و بازیکنانی مثل سید صالحی و ابراهیمی قصد دارند جام را به تبریز ببرند.

*سپاهان اصفهان

سپاهان به طور قطع پرافتخارترین تیم لیگ ایرانی با کسب 4 عنوان قهرمانی است. آنها سال قبل توانستند با هدایت کرانچار جام قهرمانی را برای سومین سال پیاپی در اصفهان نگه دارند و این فصل را نیز با هدایت این مربی کروات و با وجود از دست دادن مهره های مؤثر خود با 53 امتیاز از 28 بازی در رده سوم جدول قرار دارند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سختی تلاش می کنند.

گفتنی است: سپاهان در چارچوب هفته سی ام باید به مصاف تراکتوری برود که با 2 امتیاز بیشتر از این تیم در رده دوم جدول قرار دارد.

*فولاد خوزستان

فولاد خوزستان که یکی از جوانترین تیم های لیگ است امسال توانسته با هدایت فرکی که سال قبل تجربه موفقی در نفت تهران داشت، با وجود بضاعت کم عملکرد قابل توجهی داشته باشد و از حضور بازیکنان جوانی چون آرش افشین و بختیار رحمانی به خوبی استفاده کند.

شایان ذکر است: تیم فولاد با کسب 49 امتیاز از 28 بازی در رده چهارم جدول قرار دارد و هفته بعدی نیز باید به مصاف گهر قعرنشین برود.

لازم به ذکر است: ‌شرایط این تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی بسیار دشوار است و آنها بازی های بسیار سختی را باید انجام دهند که از بین آنها می توان به بازی هفته سی ام تراکتور- سپاهان که این دیدارها تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان لیگ برتر این فصل دارد؛ اشاره کرد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.