هرآنچه در برنامه نود گذشت

برنامه نود از ساعت 22 و 45 دقیقه دوشنبه شب 19 فروردین ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
سه‌شنبه، 20 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هرآنچه در برنامه نود گذشت

برنامه نود از ساعت 22 و 45 دقیقه دوشنبه شب 19 فروردین ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه نود از ساعت 22 و 45 دقیقه دوشنبه شب 19 فروردین ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

سوال مسابقه نظرسنجی پیامکی برنامه در خصوص پیش بینی قهرمان مسابقه های لیگ برتر بود.

هدایت ممبینی کارشناس مسائل داوری برنامه بود.

بررسی بازی های انجام شده در نوروز سال 1392 و نتایج و نکات آنها:

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در جریان بازی تیمش با داماش گیلان در کنار زمین بار دیگر حرکات جالب خود را تکرار کرد.

انجام این حرکات باعث مصدومیت اولیویرا در جریان بازی شد!

میرشاد ماجدی اولین میهمان تلفنی برنامه نود بود. وی در صحبتهای خود گفت: پیروزی ما مقابل الهلال کمتر از پیروزی ایران مقابل استرالیا نبود! خیلی ها از این برد لذت بردند، تیم ما در بازی رفت هم خوب بازی کرد و بازی خیلی خوب و حساسی را بردیم؛

وی در خصوص مشکلات این تیم در فرودگاه ریاض گفت: ما در فرودگاه ریاض خیلی معطل شدیم و قصد مقابله به مثل با آنها را نداشتیم. در بازی رفت ما با هواپیمای چارتر به عربستان رفتیم و تمام هزینه های اسکان ما در آنجا به عهده تیم میزبان بود و بنابراین این مساله بار مالی بر روی دوش باشگاه نگذاشت.

ماجدی در خصوص تعداد زیاد همراهان استقلال در بازی با الهلال خاطرنشان کرد:  تمام هزینه ای ما را باشگاه الهلال پرداخت کرد و ما یک ریال برای این سفر هزینه نکردیم و قرار شد هزینه های آنها را برای بازی برگشت ما پرداخت کنیم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت: من از شما می خواهم مسائل حاشیه ای را وارد تیم ما نکنید و مطمئن باشید ما هیچ هزینه ای بابت این مساله معنوی پرداخت نکردیم.

ماجدی در پایان صحبتهایش عنوان کرد: بازیکنان ما انسان هستند و سلامت آنها برای ما مهم است اگر تنها بازی ها با یک روز تاخیر برگزار شود به سود همه است.

در حالیکه خبرنگاران را در هنگام برگزاری بازی داماش و پرسپولیس به جایگاه خبرنگاران راه نمی دادند این جایگاه مملو از افراد غیر مسئول بود.

سعید راد نیز از میهمانان ویژه بازی داماش و پرسپولیس بود.

مهدوی کیا نیز با وجود غم از دست دادن مادرش برای دادن روحیه به هم تیمی هایش به رشت رفته بود.

دقایقی از برنامه نود اختصاص به پانزدهمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران داشت.

در ادامه برنامه آیتم دوربین نود پخش شد.

همزمانی برنامه نود با دربی منچستر باعث شد گل های این بازی نیز در برنامه نود پخش شود. این بازی با برتری دو بر یک تیم منچستر سیتی مقابل منچستر یونایتد به پایان رسید.

محمدرضا ناصحی بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان میهمان حضوری برنامه نود بود.

وی در صحبتهای خود از آغاز فوتبالش در تیم ابومسلم خراسان گفت و عنوان کرد: زمانیکه میثاقیان سرمربی ما در تیم ابومسلم بود یکبار به دلیل اینکه تکل خشنی روی پای آندرانیک تیموریان رفتم با شوک های معروف میثاقیان روبرو شدم.

ناصحی در ادامه صحبتهایش گفت: پس از تیم ابومسلم به تیم سپاهان رفتم اما این انتخاب از لحاظ فوتبالی برای من خوب نبود البته در پست من در تیم سپاهان بازیکنان خیلی خوبی هستند و این موضوع باعث شد نیم فصل از تیم سپاهان جدا شوم و به تیم نفت تهران بروم.

ناصحی در خصوص شرایط این تیم در ادامه فصل برای ماندن در لیگ برتر گفت: ما بازی های بسیار سختی داریم اما امیدواریم برای ماندن در لیگ برتر به خصوص با گرم تر شدن هوا در بندرعباس و سخت شدن شرایط برای میهمانان امیدواری ما بیشتر می شود.

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های دژآگه در ارباطی تلفنی با برنامه در خصوص مصدومیت این بازیکن ملی پوش گفت: باید تا روز چهارشنبه صبر کنیم تا نظر پزشکان را در این خصوص داده شود اما احتمال اینکه این مصدومیت برای اشکان طولانی شود متاسفانه زیاد است.

پخش گزارشی از خانواده مهدوی کیا در روستای چشمه اراک به علت درگذشت مادرشان از دیگر بخش های پخش شده در برنامه نود دوشنبه شب بود.

اهالی روستای چشمه اراک از رفتار خانواده مهدوی کیا به نیکی یاد کردند.

وضعیت تیم های در خطر سقوط در جدول لیگ برتر و برنامه بازی های سه هفته پایانی آنها.

در گزارش حاشیه های روز به وضعیت تیم گهر دورود و احضار سرمربی و قائم مقام این باشگاه به کمیته انضباطی در روزی که تیمشان در لیگ برتر بازی دارد پرداخته شد!

برگزاری بازی در شرایط بسیار بد جوی اهواز با اعتراض تماشاگران و بازیکنان دو تیم همراه شد.

در حالیکه محمد فنایی به عنوان ناظر فدراسیون گفت که از اداراه هواشناسی برای برگزاری بازی استعلام گرفتیم اما مسئولین این اداره این موضوع را تکذیب کردند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید کشورمان در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: در بازی های که در قطر برگزار کردیم سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در آینده بتوانند به ما کمک کنند و خوشبختانه توانستیم تیم خوبی درست کنیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما بازیکنانی هستند که در لیگ برتر بازی می کنند و نباید بین بازیکنان ما و بازیکنان تیم ملی بزرگسالان تفاوتی باشد.

منصوریان در خصوص میزان تسلط سرپرست تیم امید به زبان انگلیسی گفت: جزئی از تیم ملی نوجوانان با آقای علی دوستی بوده است البته برای جلساتی که برگزار می شود با ایشان مترجم می فرستیم!

فردوسی پور: نمی شود که هرکس با آقای نبی دوست است سرپرست تیم ملی شود! بهتر است این سمت را به یکی از پیشکسوتان فوتبال بدهند که به زبان انگلیسی نیز مسلط است.

سرمربی تیم امید در پایان گفت: ما باید به تیم امید اهمیت بدهیم و در برنامه هایمان این تیم را نیز در نظر بگیریم که دوباره مثل گذشته حسرت نخوریم.

برنامه نود در ساعت 2 و 25 دقیقه بامداد به پایان رسید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.