مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس:

شب های شیدایی آمیخته از معنویت ماه مبارک رمضان و ارزشهای دفاع مقدس است

سردار خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: با همکاری خوب شبکه اول سیما مراسم شب های شیدایی متفاوت از سال های گذشته و با استقبال خوب مردم در باغ موزه دفاع مقدس ...
جمعه، 4 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شب های شیدایی آمیخته از معنویت ماه مبارک رمضان و ارزشهای دفاع مقدس است

سردار خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: با همکاری خوب شبکه اول سیما مراسم شب های شیدایی متفاوت از سال های گذشته و با استقبال خوب مردم در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در حال برگزاری است و مراسم شب های قدر نیز در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد .

 

مراسم شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود

سردار خضرایی  با اشاره به تغییرات شکلی و ماهوی مراسم شبهای شیدایی امسال نسبت به سالهای گذشته افزود: امسال برنامه شبهای شیدایی در دوآیتم زمانی قبل  از اذان مغرب و بعد از ساعت 24 از شبکه یک سیما  پخش می شود.

وی گفت: یکی از تغیرات  مراسم امسال این است که ما از افرادی که به نوعی در دفاع مقدس نقشی داشته اند دعوت می کنیم تا فرازی از خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس را بیان کنند. همچنین در این مراسم از هنرمندانی که در فیلم های دفاع مقدس نقش های ویژه و موثری داشته اند نیز دعوت می شود تا با مردم گفتگو کنند.

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس با بیان این مطلب که آبنمایش در جذب مردم بسیار موثر بوده است خاطر نشان کرد: آبنمایش شب های شیدایی از کیفیت بالایی برخوردار است و جلوه هایی که با آب و آتش به نمایش در می آید در کنار برنامه های دیگر برای مردم شب خاطره انگیزی ایجاد می کند.

سردار خضرایی افزود: همچنین نمایشگاه عکس جانباز هنرمند داوود عامری همزمان با شب های شیدایی در گالری کارون باغ موزه  افتتاح شده که با استقبال خوب میهمانان شب های شیدایی مواجه گردیده  است . پیش از این نیز نمایشگاه نقاشی هنرمند جانباز محمد هاشم بدری برپا گردید که با استقبال گسترده روبروشد. بازارچه و غرفه های خیریه نیز در این فضا حضور دارند و به دلیل درخواست مردم نسبت به بازدید از تالار های باغ موزه  ، غرفه فروش بلیط تالار های باغ موزه با تخفیف ویژه در کنار مراسم شب های شیدایی دایر می باشد .

خضرایی در خاتمه گفت: در شبهای قدر نیز مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر با حضور وعاظ و مداحان محترم  در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار خواهد شد.

 

منبع : روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.