این وبلاگ واگذار می‌شود

انتشارات افق دو رمان «این وبلاگ واگذار می‌شود» درباره ماجرای عشق نوجوانی آبادانی به نام «زال» در دوران جنگ نوشته فرهاد حسن‌زاده و رمان «بن‌بست نورولت» نوشته جک گانتوس را روانه بازار نشر کرد.
دوشنبه، 7 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
این وبلاگ واگذار می‌شود

ویرایش عکس آذرماه 98

انتشارات افق دو رمان «این وبلاگ واگذار می‌شود» درباره ماجرای عشق نوجوانی آبادانی به نام «زال» در دوران جنگ نوشته فرهاد حسن‌زاده و رمان «بن‌بست نورولت» نوشته جک گانتوس را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرآنلاین، «این وبلاگ واگذار می‌شود» عنوان اثری از فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کودک و نوجوان است که به تازگی از سوی نشر افق منتشر شده.

ناشر در معرفی کتاب آورده است: این رمان داستان نوجوانی به نام زال را در دوران جنگ روایت می‌کند. زال در دوران جنگ دست کلید یکی از همسایه‌ها را که قصد مهاجرت داشته‌اند به امانت می‌گیرد تا وقتی بازگشتند به آن‌ها پس دهد. او دلباخته فریبا دختر همسایه می‌شود ولی فریبا نسبت به او بی احساس است. حالا بعد از سی و چند سال وبلاگی به نام دسته کلید به راه می‌افتد و اتفاقات تازه‌ای را به دنبال می‌آورد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

«ایستاد وسط دکان و آه کشید: چی می‌گی بنده خدا! همه ما تو قفسیم. و پیراهنش را بالا زد. دست کشید روی دنده‌های برجسته سینه‌اش. نگا کن. اینا چیه؟ میله‌های قفس. لبخند یک آدم عاقل، یک آقا معلم فهمیده رو لبش بازی می‌کرد: مولانا می‌گه: دو سه روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم. بدن عینهو قفسه. روح جانه. مهم روح آدمه که باید آزاد باشه، از هفت دولت آزاد. نزدیک‌تر آمد و دست کشید روی سرم. می‌دونی، آدما از یه قماشن، فقط دوخت‌شون با هم فرق می‌کنه. کش عینکم را بالا داد و عینک را در آورد. با تکه‌ پارچه‌ای تمیزش کرد و گذاشت روی صورتم. یاد توران خانم ریخت تو سرم.»

این کتاب 142 صفحه‌ای با قیمت 7هزار تومان منتشر شده است.

فرهاد حسن‌زاده از سال 1355 در کار داستان‌نویسی و روزنامه‌نگاری فعال بوده است. او تاکنون بیش از 50 کتاب منتشر و جوایز بسیاری دریافت کرده است. از جمله رمان عقرب‌های کشتی بمبک (نشر افق) در سال 90 از سوی جشنواره‌ کانون پرورش فکری جایزه گرفت و در کتاب سال نیز تقدیر شد.

این ناشر همچنین به تازگی رمان «بن‌بست نورولت» نوشته  جک گانتوس با ترجمه کیوان عبیدی‌آشتیانی برای گروه سنی نوجوان روانه بازار نشر کرده است.

نوجوانی به نام جک گانتوس مجبور شده به حرف پدر و مادر عصبانی‌اش گوش کند و از خیر دو ماه تعطیلات هیجان‌انگیز بگذرد. با این همه، ماجرایی عشقی و جنایی به هم گره می‌خورند و جک را درگیر می‌کنند و...

به اعتقاد ناشر از گربه‌های حراف بگیر تا بچه‌های دردسرساز، همه آدم‌های داستان‌های جک گانتوس نویسنده‌ آمریکایی را دوست دارند، آن‌قدر که بیش از 4 کتابش بارها در راس فهرست پرفروش‌های روزنامه‌ نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. گانتوس در سال 2012 برای کتاب بن‌بست نورولت برنده‌ مدال طلای نیوبری شد.

این رمان در  ۳۶۰ صفحهو با قیمت 14هزار تومان منتشر شده است.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.