در اولین دیدار تدارکاتی؛

تیم ملی فوتبال ایران برابر استوریل پرتغال به پیروزی رسید

شاگردان کارلوس کی روش در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال برابر تیم استوریل این کشور به برتری رسیدند.
جمعه، 18 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تیم ملی فوتبال ایران برابر استوریل پرتغال به پیروزی رسید

شاگردان کارلوس کی روش در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال برابر تیم استوریل این کشور به برتری رسیدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده سازی خود برای حضور در جام ملت های آسیا را در پرتغال برپا کرده است، ظهر امروز جمعه در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم استوریل این کشور رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر این تیم به برتری برسد. سردار آزمون (50) و علیرضا جهانبخش(55) برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.
 
در این دیدار کی روش تلاش کرد از همه بازیکنانی که در اردو دارد استفاده کند. به همین خاطر او در هر نیمه از ترکیبی متفاوت استفاده کرد.
 
تیم استوریل با تمامی بازیکنان اصلی خود که مهمترین آنها "کلیر" برزیلی و همچنین دروزاه بان این تیم، که دروزاه بان تیم ملی لهستان است به مصاف تیم ملی ایران آمد.
 
تیم ملی ایران در نیمه اول با علیرضا حقیقی، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، احسان حاج صفی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، کریم انصاریفرد و رضا قوچان نژاد به میدان رفت. کی روش در این دیدار از هر سه دروزاه بان خود استفاده کرد. علیرضا حقیقی تا دقیقه 30، محسن فروزان از دقیقه 30 تا دقیقه 60 و علیرضا بیرواند 30 دقیقه پایانی بازی درون دروازه ایران قرار گرفتند.
 
نیمه دوم ترکیب تیم ملی کاملا تغییر کرد. مهرداد پولادی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، احمد عبداله زاده، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، سروش رفیعی، سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی وارد زمین مسابقه شدند.
 
نیمه اول شرایط هر دو تیم پایاپای و برابر بود ولی در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و تیم ملی با قدرت بیشتری ظاهر شد و توانست با قاطعیت پیروز این میدان شود. تیم استوریل در فصل گذشته در مسابقات خوب ظاهر شده بود و در این فصل در مسابقات یوفا کاپ حضور دارد. بازیکنان این تیم برزیلی، لهستانی و پرتغالی هستند.
 
دومین دیدار دوستانه تیم ملی ایران روز سه شنبه 22 مهرماه برابر تیم بنفیکا خواهد بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.