دوشنبه، 9 فروردين 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسین قربانی
موارد بیشتر برای شما

مجموعه سخن‌نگاشت مهدویت (سری اول)

برش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی مسئله‌ی انتظار، مهدویت و دوران ظهور حضرت حجت (عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌ الشریف) در قالب سخن نگاشت که بیانات استفاده ‌شده در این مجموعه، مربوط به دیدارهای مختلف در سال‌های مختلف است.
« جهت مشاهده کیفیت و اندازه اصلی، بر روی تصویر کلیک نمایید. »
مجموعه سخن‌نگاشت مهدویت (سری اول)
برش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی مسئله‌ی انتظار، مهدویت و دوران ظهور حضرت حجت (عجل ‌الله‌ تعالی ‌فرجه‌ الشریف) در قالب سخن‌نگاشت که بیانات استفاده ‌شده در این مجموعه، مربوط به دیدارهای مختلف در سال‌های مختلف است.

مهدویت

میان ما
رهبر معظم انقلاب اسلامی: حجت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگی میکند؛ مردم را میبیند؛ با آنهاست؛ دردهای آنها را، آلام آنها را حس میکند.

مهدویت

با سپاهی از شهیدان خواهد آمد...
رهبر معظم انقلاب اسلامی: کسانی که در دوران دفاع مقدس سر از پا نشناختند در صفوف دفاع مقدس شرکت می‌کردند، منتظران حقیقی بودند.

مهدویت

من و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
رهبر معظم انقلاب اسلامی: هر کس باید سعی کند یک رابطه‌ی شخصی میان خود و میان ولی الله الاعظم ارواحنافداه به وجود آورد...با توجه، با توسل، با سخن گفتن، با اظهار ارادت کردن، خود را آماده نگه دارد.

مهدویت

 
بعد جهانی اسلام در اعتقاد به مهدویت
رهبر معظم انقلاب اسلامی: اعتقاد ه مهدویت یک بعد جهانی به آئین اسلام و به مکتب اسلام می‌بخشد؛ چون امید دل تمام مستضعفین عالم وجود و تحقق یک چنان دنیایی است.

مهدویت

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کارهای ما را می‌بیند
رهبر معظم انقلاب اسلامی: اعمال ما بر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عرضه میشود...امام زمان از هر آنچه که نشانه‌ی مسلمانی و عزم راسخ ایمانی در آن هست و از ما سر میزن،خرسند میشود. اگر خدای نکرده عکس این عمل بکنیم،امام زمان را ناخرسند میکنیم.

مهدویت

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: آحاد مردم مسلمان و متعقدین و شیعه باید در قلب و در عمل خود سعی کنند رابطه معنوی و فکری با حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را حفظ کنند یعنی خود را طوری تربیت کنند و بار بیاورند که امام بزرگوار و معصوم از آنها راضی باشد.

مهدویت
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی: امروز هر فرد شیعه میداند که در آینده -آینده ممکن است خیلی نزدیک باشد و ممکن است دور دست باشد اما به هر حال قطعی است- این بساط ظلم و بی‌عدالتی و زورگویی که امروز در دنیا هست برچیده خواهد شد.

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: بافضیلت‌ترین اعمال انتظار فرج است؛این یعنی در هر شرایطی و لو سخت‌ترین شرایط شیعه حق ندارد مایوس و ناامید شود. منتظر است؛منتظر فرج است؛منتظر گشایش و باز شدن افق است نفس این انتظار او را قدرتمند می‌کند.

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: یکی از خصوصیات دوران امام زمان اینست که آن دوران مبارزه با قدرتهاست؛ ایشان اکتفا نمیکند که یک جامعه‌ای داشته باشد و حصاری به دورش بکشد.امام زمان با هر حرکت ظالمانه‌ای در دنیا مقابله میکند؛ یعنی عدل او یک عدل جهانیست.

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: اگر شیعه این عقیده مبارک ظهور را درست بفهمد و با آن درست رفتار کندبرایش یک منبع فیض و یک منبع نور است.
 
مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: ما به ظهور ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) امید زیادی داریم و امید داریم که خدای متعال آن روز را هرچه زودتر برای بشر برساند.

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: در دنیایی که همه رویدادها و پدیده‌ها انسان را از رسیدن به یک روزگار لذتبخش و شادی بخش مایوس میکند. انتظار ظهور مهدی علیه الصلوة والسلام در انسان امید می‌دمد و انسان را از آینده بزرگ و روشن و شیرین نوید میدهد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.