علی در معنای محمد - ویژه تلفن همراه
چند ماهي از ورود پيامبر به مدينه گذشت که او ازدواج کرد. زيرا تشکيل خانواده و التذاد از آذينهاي روح و جان که خدا براي بشر پديد آورده و روزيهاي پاک و بهرهوري از کانون زناشويي و استفاده از مواهب طبيعي و رامش عشقآفرين و نشاطافزاي روح و نيز ابقاء و تداوم نسل - از سنتهاي شايسته و مورد سفارش اسلامي بود و پيامبر بر آن همه دستور صريح داده بود و رهبانيت و ترک خانه و همسر و اعتکاف در صوامع و ديرها را و نيز خودآزاريهاي مرتاضگونه را در ترک مواهب حلال الهي شايسته مسلمانان ندانسته بود.
علی در معنای محمد - ویژه تلفن همراه
لیست گوشی های تست شده
چند ماهي از ورود پيامبر به مدينه گذشت که او ازدواج کرد. زيرا تشکيل خانواده و التذاد از آذينهاي روح و جان که خدا براي بشر پديد آورده و روزيهاي پاک و بهرهوري از کانون زناشويي و استفاده از مواهب طبيعي و رامش عشقآفرين و نشاطافزاي روح و نيز ابقاء و تداوم نسل - از سنتهاي شايسته و مورد سفارش اسلامي بود و پيامبر بر آن همه دستور صريح داده بود و رهبانيت و ترک خانه و همسر و اعتکاف در صوامع و ديرها را و نيز خودآزاريهاي مرتاضگونه را در ترک مواهب حلال الهي شايسته مسلمانان ندانسته بود. و خود بر اساس سنت نياز، فرهنگ و ضروريات اقتصادي و اجتماعيات جامع خويش تعدد ازدواج را ارج مينهاد و بر آن صحه ميگذاشت و ترغيب مينمود و نيز مبتني بر شرايط سياسي و روابط و مناسبات قبايلي - که پيوندهاي عشيرتي را - در سايه تعدد همسران، افزوني صلح و سلم و توسعه ارتباطات حسنه ميديد، به تعدد همسران تن در داد - و پس از وفات خديجه و فقط پس از وفات او همسراني چند انتخاب کرد. يعني او بر اساس شرايط زيستي و عاطفي خود - مادام که خديجه زنده بود، از همان آغاز و عنفوان جواني خويش، سن بيست و پنج سالگي تا آخرين دم حيات خديجه، فقط با او زيست و جز او همسري براي خود نگزيد. و بر خديجه، عليرغم آن که در جامعه او تعدد زوجات و کثرت همسران امري مصطلح، معمولي و بسيار متعارف و نيکو بود، همسري نگرفت......
چند ماهي از ورود پيامبر به مدينه گذشت که او ازدواج کرد. زيرا تشکيل خانواده و التذاد از آذينهاي روح و جان که خدا براي بشر پديد آورده و روزيهاي پاک و بهرهوري از کانون زناشويي و استفاده از مواهب طبيعي و رامش عشقآفرين و نشاطافزاي روح و نيز ابقاء و تداوم نسل - از سنتهاي شايسته و مورد سفارش اسلامي بود و پيامبر بر آن همه دستور صريح داده بود و رهبانيت و ترک خانه و همسر و اعتکاف در صوامع و ديرها را و نيز خودآزاريهاي مرتاضگونه را در ترک مواهب حلال الهي شايسته مسلمانان ندانسته بود. و خود بر اساس سنت نياز، فرهنگ و ضروريات اقتصادي و اجتماعيات جامع خويش تعدد ازدواج را ارج مينهاد و بر آن صحه ميگذاشت و ترغيب مينمود و نيز مبتني بر شرايط سياسي و روابط و مناسبات قبايلي - که پيوندهاي عشيرتي را - در سايه تعدد همسران، افزوني صلح و سلم و توسعه ارتباطات حسنه ميديد، به تعدد همسران تن در داد - و پس از وفات خديجه و فقط پس از وفات او همسراني چند انتخاب کرد. يعني او بر اساس شرايط زيستي و عاطفي خود - مادام که خديجه زنده بود، از همان آغاز و عنفوان جواني خويش، سن بيست و پنج سالگي تا آخرين دم حيات خديجه، فقط با او زيست و جز او همسري براي خود نگزيد. و بر خديجه، عليرغم آن که در جامعه او تعدد زوجات و کثرت همسران امري مصطلح، معمولي و بسيار متعارف و نيکو بود، همسري نگرفت......