شناختی تازه از امام زمان - ویژه تلفن همراه
هنوز در غزل از اشک شمع ميدويد
کسي که خوب نديده، زبانههامان را!
سياه مثل شبي، بيستاره در باران
احاطه کرده غمي، حجم شانههامان را
تو را قسم به غمِ عشق و اشک بيپايان
ز ما مگير همين، پشتوانههامان را
شناختی تازه از امام زمان - ویژه تلفن همراه
هنوز در غزل از اشک شمع ميدويد
کسي که خوب نديده، زبانههامان را!
سياه مثل شبي، بيستاره در باران
احاطه کرده غمي، حجم شانههامان را
تو را قسم به غمِ عشق و اشک بيپايان
ز ما مگير همين، پشتوانههامان را
کسي که خوب نديده، زبانههامان را!
سياه مثل شبي، بيستاره در باران
احاطه کرده غمي، حجم شانههامان را
تو را قسم به غمِ عشق و اشک بيپايان
ز ما مگير همين، پشتوانههامان را
سخن از«مهدي»عليه السلام، سخن از «هدايت» است.
سخن از «انتظار»، روايت «حرکت و پويايي» است.
«شوق رهايي»، «حرکت» ميآفريند، و نتيجه «جستوجو»، حصول «هدايت» است.
«شيعه بودن» با جمود و سکون سازگار نيست. «شيعه» يعني «پيرو» و لازمه «پيروي» جهتگيري «رفتار و روش»، و شکلگيري «سلوک و عمل» است.
«شيعه» مهدي(ع)بودن، با گمراهي و بيتفاوتي در برابر انحرافات نميسازد.
و «انتظار ظهور» داشتن، با ماندن در تاريکيها و تسليم در برابر وضع موجود قابل جمع نيست.
سخن از «انتظار»، روايت «حرکت و پويايي» است.
«شوق رهايي»، «حرکت» ميآفريند، و نتيجه «جستوجو»، حصول «هدايت» است.
«شيعه بودن» با جمود و سکون سازگار نيست. «شيعه» يعني «پيرو» و لازمه «پيروي» جهتگيري «رفتار و روش»، و شکلگيري «سلوک و عمل» است.
«شيعه» مهدي(ع)بودن، با گمراهي و بيتفاوتي در برابر انحرافات نميسازد.
و «انتظار ظهور» داشتن، با ماندن در تاريکيها و تسليم در برابر وضع موجود قابل جمع نيست.