پاس‌داشت حرمت خون شهیدان

چهارشنبه، 28 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

« با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان »

این سرآغاز مطالبی بود که در دهه‌های اول انقلاب اسلامی بر لبان تمام مدافعان انقلاب جاری و صدا و سیما نیز در بسیاری از برنامه‌های خود با این جمله، برنامه‌ خود را آغاز می‌نمودند.

امروز نیز این شعار، حرمتی عجیب دارد، برای ما که از ابتدای دهه پنجاه با انقلاب همراه بودیم، خاطره‌ای بجا ماندنی است و برای نسل جوان چراغی برای ادامه مسیر.

امروز نسل جوان از ما سوال می‌کنند که حرمت خون شهیدان چیست؟ و چگونه می‌توان آن را حفظ کرد؟

حرمت خون شهید ارزشی والاست که تمام حرکت مردم بر اساس آن ارزش نقش یافت و جامعه دینی را به حرکت درآورد. ارزش خون شهید همان ارزش خون ثارالله است که خون خود را در راه اعتلای کلمة الله در طبق اخلاص قرار داد و شعار الهی « رِضاً به رضاک راضیاً علی بلاک » بر لب و حنجر‌ی خونین بر آستان ربوبی و پیکری بی جان در قتلگاه داشت، همه چیز را بدهد تا دین بماند.

ارزش خون شهید، همان مجاهدت سرداران شهید از صدر اسلام است تا دفاع مقدس و پس از آن تا احمدی روشن.

ارزش خون شهید، یک انقلاب است و پاس‌داشت آن انقلاب، یک حرکت از مادیت تن است تا اوج معنویت و « ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً » و دعوت الهی به سوی جنتی که خود بنا کرده و خود دعوت کرده است « فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی »

ارزش خون شهید همان مقاومت است در برابر زورگویی‌های جهان‌خواران، همان مشت محکمی است که بر دهان یاوه‌گویان جهان خواه زده شود.

ارزش خون شهید همان رأی من و تو است که با یک رأی هزاران پیام داده‌ایم که ما زنده‌ایم و مدافعان انقلاب و رهبر و ارزش‌های دین و نظامیم.

پاس‌داشت حرمت خون شهید یک رأی از چندین میلیون رأی‌ای است که ملت ما با افتخار به صندوق آرا خواهند انداخت و من مفتخرم که ارزشدار حرمت خون شهیدم.

سید احمد سجادی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما