وعده صادق

شنبه، 4 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدامیرحسین موسوی‌‌تبار
موارد بیشتر برای شما
یکی از مسائلی که ما در روزهای اخیر شاهد آن بودیم و با نصرت الهی رخ داد، متلاشی شدن شجره خبیثه داعش بود که در واقع شکست ذلت‌بار استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
نامه‌ای که سردار سلیمانی در پی شکست تروریست‌های تکفیری داعش به رهبر معظم انقلاب نوشت، هم تاریخ بود و هم فلسفه تاریخ.
در این معجزه بزرگ که معجزه ایمان است، مجاری نصرت الهی همان رهبری رهبر نهضت جهانی مستضعفان، رهبر عزیز انقلابمان، مرجعیت عظیم الشان عراق، حضرت آیت‌الله‌ العظمی سیستانی، فرماندهی بی‌بدیل سردار سلیمانی و بی تردید ایمان، ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی جوانان رشید ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان بود.
این پیروزی بزرگ که حاصل بکارگیری هدایت‌ها و تدبیرهای حکیمانه مقام معظم رهبری از یک طرف و ولایت‌مداری و تشخیص درست و عمل به تکلیف نیروهای انقلاب به‌ویژه جوانان پرشور مدافع حرم از طرف دیگر می‌باشد، در خود درس‌های ارزنده‌ای برای ادامه راه در بر دارد که نیروهای انقلاب ملاحظه آنها را وظیفه خود می‌دانند.
گرچه طومار حکومت داعش در منطقه در هم پیچیده شد، ولی ویروس این فکر تکفیری و خطرناک می‌تواند خطراتی داشته باشد که از جمله، زشت و وارونه جلوه دادن چهره زیبا و نورانی اسلام، به‌منظور جلوگیری از گرایش روز افزون مردم جهان، مخصوصا جوانان است که لازم است صاحبان قلم و اندیشمندان متعهد اسلامی با روشنگری‌های خود با آن به مقابله جدی برخیزند.
این پیروزی همچنین شاهد صدقی بر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در موضوع مقاومت است که در نتیجه آن نیروهای مقاومت نوپدیدی از بیشتر سرزمین‌های اسلامی متشکل شدند و این نهال‌های مقاومت در عرصه پیکار با نیروهای اهریمنی هر یک به درختی بالنده و تنومند تبدیل شدند و سهم الهی خویش را در پیروزی امت اسلامی بر تکفیریان ادا نمودند. این رویش‌ها نویدبخش آینده روشنی برای مقاومت در سرزمین‌های اسلامی خواهند بود.
از جمله دستاوردهای این پیروزی ایجاد وحدت بین امت حزب الله از کشورهای مختلف بود که نشان داد، ملت‌های مسلمان تا چه میزان می‌توانند برای مقابله با استکبار، صهیونیسم و ارتجاع منطقه‌ای به یکدیگر نزدیک شوند و برای آن آمادگی فکری پیدا کنند. جبهه مقاومت امروز آن‌چنان قوی شده است که می تواند در برابر سخت‌ترین و سنگین‌ترین شرارت‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کند.
عمل به وعده دو ماهه برای نابودی داعش توسط سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی درسی برای دیگر مسئولین کشور است. این وعده صادق و‌ نصرت الهی برای تحقق آن، درسی برای تمام مسئولین کشور اعم از سیاسی، نظامی، اجرایی و غیره است، تا زمانی که حرفی را می‌زنند بر اساس واقعیت‌ها باشد و بر اساس همان هم عمل کنند و به گونه‌ای نباشد که سخنان آنها صرفا جنبه تبلیغاتی و شعاری داشته باشد که اگر این‌گونه عمل نمودند، بی‌شک نصرت الهی را خواهند دید.
 
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و مدیر مسئول پرتال فرهنگی راسخون
                                                                                                                                                                                                                           احمد شرفخانی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما