سخن اول ...

شنبه، 16 شهريور 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امروزه ما شاهد سایت ها و پایگاههای متعدد اینترنتی و اینترانتی در پهنه ی جهان هستیم.
برخی که با هدف به کارگیری فکر و اندیشه در جهت سالم و سازنده به راه افتاده، با مخاطبان خاص سخنانی خاص را بیان می نمایند.
در کشور عزیز ما ایران اینترنت بدون داشتن برنامه ای مدون از سوی مسئولین به پیش می رود و در این میان هر کس که با دغدغه فرهنگی به این میدان آمده سعی می نماید در این میدان گسترده سخنی و کلامی داشته تا به وظیفه ی ملی و فرهنگی خود عمل کرده باشد.
ما نیز بر اساس همین احساس وظیفه پس از تجربه ای ده ساله در وادی تولیدات نرم افزاری و مشاوره اینترنتی و کار در کنار سایت های مطرح کشور با ایده و روشی خاص به میدان عمل آمده ایم و با استفاده از توان مندی جوانانی که هر یک دنیایی از تجربه و صداقت و مردانگی همراه دارند با شما مخاطبان خوب سخنها داریم.
سایت فرهنگی اطلاع رسانی راسخون، یک سایت ساده و عادی نیست. پرتالی است با توان مندی بالا و با مطالب زیبا و شیوا.
افتخار ما آن است که پس از چند ماه راه اندازی موقت و آزمایشی این سایت امروزه با آمار بازدید بسیار خوبی مواجه هستیم که همه دست اندر کاران را برای ادامه راه دل گرم نموده است.
بخش های مختلف سایت نیازی به توضیح ندارد که خود گویای فعالیت وسیع دست اندرکاران هست ولی آنچه در آینده نزدیک در این سایت خواهید دید شکوفایی و نوآوری های دیگر در زمینه اینترنت و سایت های فارسی زبان خواهد بود.
ما نشان خواهیم داد که می توان با افراد قلیل و در گوشه ای از این سرزمین با بودجه های محدود کارهای وسیع کرد وهمه را شیفته نمود. انشاء الله
لازم است آغاز ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت و میهمانی وسیع خداوندی است را به همه باز دید کنندگان تبریک عرض می نمایم.

سید احمد سجادی



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.