0

وبگاه لینک زن

وبگاه لینک زن

http://linkzan.com

مطالب زیادی هر روز در وبلاگستان زنان تولید و نگاشته می‌شود که ارزشمند بوده و گاه به دلایلی دیده نمی‌شوند. مطالبی که در جایی آرشیو نشده و به همین دلیل، قابلیت بازیابی و خوانش چندباره‌ی خود را از دست می‌دهند. این چنین است که بنا گذاشتیم که با تمرکز بر این حوزه، وبگاهی برای برای پوشش این بخش مهم اختصاص دهیم. لینک‌زن، وبگاه بازنشر محتوای وبلاگستان زنان است. این وبگاه آغاز به کار کرده است تا در کنار وبلاگستان زنان، به پوشش محتوای آن بپردازد.

امکاناتی که در لینک‌زن فراهم شده است، نه تمامی خواسته‌های مدیران آن، که بخشی از چیزهایی بوده که توانسته‌اند به آن جامه‌ی عمل بپوشانند. امکانات به نحوی دیده شده است که محوریت کلی در لینک‌زن با محتوای تولید شده در وبلاگستان زنان باشد و فعالیت کاربران، بر بستر محتوا و مطالب سامان بگیرد. این بدین معناست که وبگاه لینک‌زن، با هویت یک شبکه‌ی اجتماعی بنا نداشته که آغاز به فعالیت کند. بلکه خواسته تا از امکاناتی که در این شبکه‌ها وجود دارد استفاده نماید تا به شکل‌گیری بحث‌ها بینجامد و توجه به موضوعات مطرح در فضای وبلاگستان زنان بیش‌تر گردد.

لینک‌زن بر همین مبنا، سعی دارد به دور از جهت‌گیری‌های سیاست‌زده و فضاهای غیر فرهنگی، به موضوعات و دغدغه‌های وبلاگستان که صورت و یا هویتی فرهنگی دارند توجه بیش‌تری نماید. دغدغه‌هایی که توسط زنان به رشته‌ی تحریر در آمده و بی واسطه در فضای عمومی منتشر شده است.
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
پنجشنبه، 21 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
بازدید: 2742