0

عیار آنلاین

عیار آنلاین

http://www.ayaronline.ir/

عیار تلاش می‌کند اخبار خود را از منابع متنوعی تهیه کند. تمام منابعی که استناد به آن‌ها ارزش خبری داشته باشد، مشتمل بر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، سایت‌های خبری تحلیلی، و پایگاه‌های شخصی در دامنه رصد عیار جای می‌گیرند تا عیار بتواند به حداکثر پوشش اخبار انتخاباتی برسد.
رصد همۀ اخبار با توجه به هشت موضوع اصلی در مدیریت کشور و سی مسئله تعریف شده در ذیل آن‌ها انجام می‌گیرد. این هشت موضوع کلی عبارتند از: انرژی و نفت، مسکن، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری، فضای مجازی، نظام تأمین اجتماعی، و آموزش و پرورش. در صفحه هر کدام از این موضوعات جزواتی نیز برای شرح مسئله‌های عنوان شده بارگذاری شده که قابل دریافت می‌باشد.
در سایت عیار تلاش می‌شود تمام سخنان و اعلام مواضعی که از جانب نامزدهای احتمالی پیرامون موضوعات مورد اشاره عنوان می‌شوند بازنشر داده شود تا امکان مقایسه نظرات نامزدهای انتخاباتی برای مخاطبان فراهم بیاید. به لحاظ تاریخی نیز نقطه آغازین رصد اخبار از ابتدای پاییز گذشته انتخاب شده است.
تمام شخصیت‌های مطرح سیاسی که شائبه حضور آن‌ها در انتخابات آینده مطرح شده است در دایره رصد عیار جای می‌گیرند و اگر تنها در بعضی موضوعات اعلام نظر کرده باشند و هیچ اظهارنظری در سایر موضوعات تعیین شده نداشته باشند این نکته در صفحه شخصی آن‌ها قید خواهد شد.
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
پنجشنبه، 21 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
بازدید: 2656