0

سایت نوگرا

سایت نوگرا

http://www.eslahe.com/

ما اهل دعوت و دعوتگریم ، مبارزه ، جهاد ، تلاش ، دعوتگری و اصلاح کار ماست .ما جمعی مؤمن هستیم که بر سر راه هدایت حرکت می کنیم ، خداوند با لطف خود مارا به راه راست و استوار شرفیاب کرده و عزّت و شرف و نعمت هدایت خود و پیامبر گرامیش را به ما عطا فرموده است . خداوند پاک و منزه زمانی نعمتش را بر ما می افزاید که به وسیله ی ما دیگران را هدایت کند . اکنون جامعه را تشنه ی برنامه ای اصلاحی و حکیمانه می بینیم .
ما مردم را با اسلوب و روش مدنی و آرام خود شیفته ی اسلام می کنیم و به لطف و مشیّت الهی سبب هدایت و ارشاد خواهیم بود . سعی ما بر ایجاد یک جمع هدایت شده و هدایت کننده خواهد بود ، و آن را صیانت می کنیم و به آنچه در باره ی ایشان گفته شود و بر گرد آنان بگردد و توطئه چینی شود ، اهمیّت نمی دهیم ، زیرا هدف ما جلب رضایت خداوند بخشنده و هدایت مردم در دنیا و آخرت است .
ما شورش نمی کنیم ، زیرا کار ما بسیار بزرگ و حساس و دقیق تر از این است ، همچون پزشکی که قلب و مغز را جراحی می کند ، احساسات و هیجان و برخورد عاطفی و از محیط و اتفاقها متأثر شدن برای وی بسیار خطرناک است . کار ما نیز از چنین حساسیتی برخوردار است ...
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
پنجشنبه، 21 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
بازدید: 6343