خبرگزاری ایسکا نیوز

پایگاه جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد.مدیر پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی این سایت با بیان این مطلب افزود: در کشور ما اینترنت نیاز به برنامه‌ای مدون دارد، بنابراین پس از
دوشنبه، 5 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
خبرگزاری ایسکا نیوز
آئینه رسانه
خبر گزاری ایسکا نیوز

center

تهران: 14:31 07/07/1387 کدخبر: 246689-03-870707
سرویس: اجتماعی نوع مطلب: خبر
پایگاه جامع فرهنگی راسخون راه اندازی شد
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: پایگاه جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد.
به گزارش روز یکشنبه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" ، به نقل از روابط عمومی مؤسسه راسخون ، مدیر پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی این سایت با بیان این مطلب افزود: در کشور ما اینترنت نیاز به برنامه‌ای مدون دارد، بنابراین پس از تجربه‌ای ‪ ۱۰‬ساله در وادی تولیدات نرم افزاری و مشاوره اینترنتی با ایده و روشی خاص به میدان آمدیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین سجادی گفت: سایت فرهنگی راسخون یک سایت ساده و عادی نیست بلکه پرتالی است با توانمندی بالا و مطالبی شیوا که با آمار بازدید بسیار خوبی مواجه شده است.
سجادی افزود: بخش مقالات این پایگاه شامل مقالات پزشکی، مقالات در مسیر انتظار، فرهنگ و اندیشه،علم و دانش، جهان سیاست، دین پژوهی و راه زندگی است.
وی ادامه داد: کاربران در بخش اخبار و اطلاع رسانی این سایت می‌توانند اخبار ویژه، تازه‌ترین اخبار ایران و جهان، گزارش تصویری، گفتگوی خبری و تحلیل خبری را مشاهده کنند.
مدیر سایت راسخون با بیان اینکه در این پایگاه وضعیت آب و هوای کشور نیز قابل مطالعه است، گفت: کاربران می‌توانند جدیدترین نرم افزارهای روز را از طریق سایت راسخون دانلود کنند.
بر اساس این گزارش ،نشانی اینترنتی سایت راسخون ‪ www.Rasekhoon.net‬است وعلاقه مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند به این سایت مراجعه کنند./146/125
خبرنگار:141

center

تهران: 13:54 24/09/1387 کدخبر: 269742-03-870924
سرویس: اجتماعی نوع مطلب: خبر
مسابقه اینترنتی قربان تا غدیر برگزار می‌شود
تهران -خبرگزاری ایسکانیوز:مسابقه بزرگ اینترنتی قربان تا غدیر به منظور تبیین ابعاد دینی، تاریخی و معرفتی این حماسه بزرگ از سوی پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
به گزارش روز یکشنبه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"وبه نقل از روابط عمومی مؤسسه راسخون ،این مسابقه بر اساس کتاب حدیث غدیر سند گویای ولایت آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود و متن کتاب به صورت PDF در سایت راسخون به نشانی www.rasekhoon.net موجود می‌باشد.
بر اساس این گزارش ،به دهها تن از برگزیدگان جوایزی از قبیل کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات، سوریه، مشهد مقدس و دهها جایزه ارزنده دیگر به همراه یادبود مسابقه اهدا می‌شود.
خبرنگار:141
 


منبع:

 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.