خبرگزاری فارس

پايگاه جامع فرهنگي اطلاع‌رساني راسخون به نشاني اينترنتي Rasekhon.net راه‌اندازي شد. مدير پايگاه فرهنگي اطلاع‌رساني‌ افزود: اين پايگاه اطلاع‌رساني وابسه به سازمان اوقاف و امور خيريه و داراي بخش‌هاي مختلفي از جمله
دوشنبه، 5 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
خبرگزاری فارس
آئینه رسانه
آئینه رسانه
 
خبر گزاری فارس

center

خبر - اجتماعي
شماره : 8707060460
87/07/06 - 13:51
پايگاه فرهنگي راسخون راه‌اندازي شد
خبرگزاري فارس:‌ پايگاه جامع فرهنگي اطلاع‌رساني راسخون به نشاني اينترنتي Rasekhon.net راه‌اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مؤسسه راسخون، مدير پايگاه فرهنگي اطلاع‌رساني‌ افزود: اين پايگاه اطلاع‌رساني وابسه به سازمان اوقاف و امور خيريه و داراي بخش‌هاي مختلفي از جمله مسابقه اينترنتي نور، مقالات موضوعي، مجموعه تصاوير، اخبار و اطلاع‌رساني، كتابخانه موضوعي،‌ آرشيو نظرسنجي‌، بانك صوت و فيلم،‌آرشيو مشاوره‌ها و پرسش از راسخون است.
‌سجادي افزود: بخش مقالات اين پايگاه شامل: مقالات پزشكي‌، مقالات در مسير انتظار، مقالات فرهنگ و انديشه، مقالات علم‌ دانش، جهان سياست، دين پژوهي و راه‌ زندگي است. همچنين در بخش تصاوير روز‌ پايگاه اطلاع‌رساني راسخون جالب‌ترين و جديدترين تصاوير روز مشاهده مي‌شود.
سجادي افزود: بخش اخبار و اطلاع‌رساني سايت راسخون شامل قسمت‌هاي اخبار ويژه، تازه‌ترين اخبار ايران و جهان، گزارش تصويري، گفت‌وگوي خبري و تحليل خبري در دسترس علاقمندان قرار دارد.
سجادي تصريح كرد: در كشور ما اينترنت نياز به برنامه‌اي مدون دارد و ما نيز بر اساس همين احساس وظيفه پس از تجربه‌اي 10 سال در وادي توليدات نرم‌افزاري و مشاوره اينترنتي با ايده و روشي خاص به ميدان آمده‌ايم.
انتهاي پيام/
©2009 Fars News Agency. All Rights Reserved

center

خبر - اجتماعي
شماره : 8709241040
87/09/24 - 15:57
مسابقه اينترنتي قربان تا غدير برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مسابقه بزرگ اينترنتي قربان تا غدير از سوي پايگاه فرهنگي اطلاع‌رساني راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاي فارس به نقل از روابط عمومي مؤسسه راسخون؛ اين مسابقه بر اساس كتاب حديث غدير سند گوياي ولايت آيت‌الله مكارم شيرازي برگزار مي‌شود و متن كتاب به صورت PDF در سايت راسخون به نشاني WWW.rasekhoon.net موجود است.
بر اساس اين گزارش به ده‌ها تن از برگزيدگان جوايزي از قبيل كمك هزينه حج عمره، عتبات عاليات، سوريه، مشهد مقدس و ده‌ها جايزه ارزنده ديگر به همراه يابود مسابقه اهدا مي‌شود.
علاقمندان مي‌توانند براي دريافت سوالات به نشاني اين سايت مراجعه كنند.
انتهاي پيام/
©2009 Fars News Agency. All Rights Reserved
کد خبر: 172717 زمان مخابره: 6/7/1387 - 14:39:30 GMT: 9/27/2008 11:09:30 ق.ظ

center

پايگاه جامع فرهنگي راسخون راه اندازي شد
پايگاه جامع فرهنگي اطلاع رساني راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه راه اندازي شد.
به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي مؤسسه راسخون، مدير پايگاه فرهنگي اطلاع رساني اين سايت با بيان اين مطلب افزود: در کشور ما اينترنت نياز به برنامه‌اي مدون دارد، بنابراين پس از تجربه‌‌اي 10 ساله در وادي توليدات نرم‌افزاري و مشاوره اينترنتي با ايده و روشي خاص به ميدان آمديم.
حجت‌الاسلام سجادي گفت: سايت فرهنگي راسخون يک سايت ساده و عادي نيست بلکه پرتالي است با توانمندي بالا و مطالبي شيوا که با آمار بازديد بسيار خوبي مواجه شده است.
لازم به ذکر است؛ اين پايگاه داراي بخش‌هاي مختلفي از جمله مسابقه اينترنتي نور، مقالات موضوعي، مجموعه تصاوير، اخبار و اطلاع رساني، کتابخانه موضوعي، آرشيو نظر سنجي، بانک صوت و فيلم، آرشيو مشاوره ها و پرسش از راسخون است.
سجادي افزود: بخش مقالات اين پايگاه شامل مقالات پزشکي، مقالات در مسير انتظار، فرهنگ و انديشه،علم و دانش، جهان سياست، دين پژوهي و راه زندگي است.
وي ادامه داد: کاربران در بخش اخبار و اطلاع رساني اين سايت مي‌توانند اخبار ويژه، تازه ترين اخبار ايران و جهان، گزارش تصويري، گفتگوي خبري و تحليل خبري را مشاهده کنند.
مدير سايت راسخون با بيان اينکه در اين پايگاه وضعيت آب و هواي کشور نيز قابل مطالعه است، گفت: کاربران مي‌توانند جديدترين نرم‌ افزارهاي روز را از طريق سايت راسخون دانلود کنند.
لازم به ذکر است؛ سايت راسخون مسابقه اينترنتي نور را در رشته تفسير و به صورت پنج سوال تستي از سوره مبارکه نور تدوين کرده است.
براي برندگان اين مسابقه هدايايي از قبيل کمک هزينه سفر حج عمره، سفر به عتبات عاليات، سوريه و مشهد و هداياي ارزنده ديگر در نظر گرفته شده است.
بر اساس اين گزارش نشاني اينترنتي سايت راسخون www.Rasekhoon.net است وعلاقه مندان به شرکت در مسابقه مي توانند به اين سايت مراجعه کنند.
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 172717
 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.