خبرگزاری رسا

بخش مشاهير پورتال جامع فرهنگي اطلاع رساني راسخون به مناسبت ايام پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي راه اندازي شد.بخش مشاهير اين پورتال با بيش از ده شاخه اصلي و دسته بندي و با قابليت جستجوي پيشرفته
دوشنبه، 5 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
خبرگزاری رسا
آئینه رسانه
آئینه رسانه
 
خبر گزاری رسا

center

www.rasanews.com
نسخه چاپي خبر
نسخه چاپي / ساعت و تاريخ مخابره خبر : : 17/11/1387 16:32:0 کد خبر : 47438 ارسال شده از :
_______________________________________
بخش مشاهير پورتال جامع فرهنگي اطلاع رساني راسخون راه‌اندازي شد
________________________________________
رسا، سرويس فرهنگي ـ به مناسبت ايام پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي بخش مشاهير پورتال جامع فرهنگي اطلاع رساني راسخون راه اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري رسا، بخش مشاهير پورتال جامع فرهنگي اطلاع رساني راسخون به مناسبت ايام پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي راه اندازي شد.
بخش مشاهير اين پورتال با بيش از ده شاخه اصلي و دسته بندي و با قابليت جستجوي پيشرفته نظير جستجوي الفبايي، مليت، قرن، شخصيت‌ها به مناسبت اين ايام راه اندازي شده است.
اين بخش با هدف آشنايي بيشتر با مشاهير ايران و جهان به ويژه مشاهير جهان اسلام است که با اين هدف توانسته است جزء پربازديدترين بخش هاي سايت قرار گيرد.
اين بخش افزون بر ده قسمت اصلي داراي شاخه بندي هاي فرعي نيز هست.
گفتني است، تالار گفتمان اين پايگاه نيز با توجه به اهميت گفت‌وگو و مشورت در دين مبين اسلام و با هدف انتقال اطلاعات و حل مشکلات در همه زمينه ها آغاز به کار کرد.

center

www.rasanews.com
نسخه چاپي خبر
نسخه چاپي / ساعت و تاريخ مخابره خبر : : 2/7/1387 23:13:0 کد خبر : 37134 ارسال شده از :
________________________________________
استقبال از مسابقه تفسير قرآن كريم در پايگاه اينترنتي راسخون
________________________________________
رسا، سرويس شهرستان‌ها ـ با اعلام فراخوان مسابقه بزرگ نور از سوي پايگاه جامع فرهنگي ـ اطلاع‌رساني«راسخون»، استقبال كم‌نظيري از اين مسابقه شد.
احسان مشايخي‌فر، مسؤول روابط عمومي پايگاه فرهنگي ـ اطلاع‌رساني«راسخون»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا گفت: همزمان با اعلام فراخوان مسابقه تفسير نور با استقبال كم‌نظيري روبرو شديم.
وي با بيان اين كه بيش از پنج‌هزار نفر تاكنون در اين مسابقه شركت‌ كرده‌اند،‌ افزود: با توجه به درخواست و استقبال هموطنان از اين مسابقه، ‌فرصت شركت در مسابقه تا عيد قربان تمديد شد.
مشايخي‌فر خاطرنشان كرد: اين مسابقه در قالب پنج سؤال برگرفته از كتاب تفسير نور به قلم حجت‌الاسلام محسن قرائتي است و به صورت اينترنتي برگزار مي‌شود.
وي ياد‌آور شد: كمك هزينه حج عمره، سفر به عتبات عاليات، سوريه و مشهد مقدس، بخشي از جوايز اين مسابقه بزرگ اعلام شده است.
گفتني است، علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند به نشاني اينترنتي http://www.rasekhoon.net/ مراجعه و فايل متني كتاب را دريافت و به سؤالات پاسخ دهند.


 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.