تشک‌هاي خوب براي بدخواب‌ها

آروماتراپي، علمي است که مبناي ساخت برخي تشک‌هاي ارگانيک مانند بامبو است. اولين بار فردي فرانسوي به نام « رنه موريس » اين علم را در سال 1928 بنا نهاد. اين علم به بررسي تاثيرات انواع عصاره‌ها و عرقيات گياهان از طريق بوييدن، ماساژ، تماس، نوشيدن (به صورت دم کرده)، و ساير طرق بر استرس و درد، پوست و زيبايي بدن و ساير موارد مي‌پردازد. استفاده از عطر و عصاره گياهان و تاثير آن بر سلامت جسمي و رواني از مواردي است که طي قرون گذشته در کشورهاي
سه‌شنبه، 28 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تشک‌هاي خوب براي بدخواب‌ها
تشک‌هاي خوب براي بدخواب‌ها
تشک‌هاي خوب براي بدخواب‌ها






آروماتراپي، علمي است که مبناي ساخت برخي تشک‌هاي ارگانيک مانند بامبو است. اولين بار فردي فرانسوي به نام « رنه موريس » اين علم را در سال 1928 بنا نهاد. اين علم به بررسي تاثيرات انواع عصاره‌ها و عرقيات گياهان از طريق بوييدن، ماساژ، تماس، نوشيدن (به صورت دم کرده)، و ساير طرق بر استرس و درد، پوست و زيبايي بدن و ساير موارد مي‌پردازد. استفاده از عطر و عصاره گياهان و تاثير آن بر سلامت جسمي و رواني از مواردي است که طي قرون گذشته در کشورهاي مختلف، مخصوصا کشور يونان توسط دانشمندان آن دوران، مورد تحليل و بررسي دقيق قرار گرفته است و بسياري از آثار مثبت آن به اثبات رسيده است.
اين تشک‏هاي ارگانيک ويژگي‏هايي دارند که شرايط را براي خوابي راحت فراهم مي‏کنند. براي آشنايي با برخي از ويژگي‏هاي اين تشک‏ها با ما همراه شويد.

قابليت جذب رطوبت و برطرف‌کننده بوي بد:

زغال چوب بامبو داراي ثقل و سنگيني مخصوص به خود بوده و حاوي بسياري از روزنه‌ها و مواد معدني است و مي‌تواند بسياري از عناصر خطرزاي موجود در هوا را جذب کند. همچنين مي‏تواند رطوبت را کاملا جذب کرده و از رشد قارچ‌ها جلوگيري کرده و از ايجاد بوي بد پيشگيري کند.

طراوت‌دهنده طبيعي:

ايکاليس فعال، يک عصاره 100 درصد طبيعي تهيه شده از روغن ليمو و شاخه و برگ‌هاي کوچک رشد کرده و کامل اکاليپتوس است. بو و مواد مترشحه از اين عصاره دافع انواع حشرات است. اين ويژگي بارها در لابراتورهاي خصوصي و معتبر فرانسوي تحت بررسي قرار گرفته و به تاييد رسيده است. اين عصاره با گذشت زمان خاصيت خود را از دست نداده و خواص آن مرتب تجديد مي‌شود.

تشک‌هاي خوب براي بدخواب‌ها

داراي فوم و فنرهاي مناسب;

به علت استفاده از فوم‌هاي خاص در اين تشک‌ها حرکت و آزاد شدن فنرها تدريجي و بسيار آهسته بوده هنگام غلطيدن فرد روي تشک‌ فنرها هنگام آزاد شدن به ستون فقرات و بدن ضربه شديد وارد نمي‌آورند. اين موضوع در داشتن خواب راحت و پيشگيري از کمردرد موثر است.

قابليت شستشوي متناوب:

پارچه‌هاي بافته شده از نخ زغال چوب بامبو، با هر روشي قابل شستشو بوده و خصوصيات و عملکرد منحصر به فرد نخ‌هاي زغال چوب بامبو در بافت پارچه پس از شستشو تحت تاثير منفي قرار نخواهد گرفت.

استفاده از الياف و نخ‌هاي ويژه:

در ساختار تشک‌هاي بامبو از الياف تهيه شده از چوب درختان سبز نيز استفاده مي‌شود. اين درختان بايد سبز و از نظر بيولوژيک کاملا سالم، مستحکم و قوي باشند. درختاني با برگ‌هاي سبز سالم که با استانداردهاي کيفيت اروپا و جهان مورد بررسي قرار مي‌گيرند. اين الياف، مازاد رطوبت و مايعات را جذب کرده و پس از مراحلي به سرعت آن را مجددا رها مي‌کنند. اين عملکرد منجر به ايجاد تعادل و تنظيم حرارت و رطوبت مي‌شود و شرايط مناسبي براي خواب راحت را فراهم مي‌کند. اين سيستم محيطي خشک و راحت و سالم با حرارت مناسب براي شما فراهم مي‌آورد. با توجه به اين موارد با استفاد ه از اين تشک‌ها محيطي سالم براي استراحت و خواب شما فراهم مي‏شود.
الياف به کار رفته در اين تشک‌ها، در مراحلي از خمير چوب به دست مي‌آيند. به اين صورت که ابتدا از چوب‌هاي درختان سالم که سلامت‏شان مطابق استانداردهاي معتبر به اثبات رسيده است، خمير کاغذ تهيه مي‌شود. در مرحله بعد تارها يا الياف چوب به دست آمده به نخ تبديل مي‌‌شوند. از نخ‌هاي حاصله پارچه اين تشک‌ها بافته شده در ساختار تشک استفاده مي‌شود. الياف حاصله از اين درختان کاملا طبيعي به نرمي و لطافت ابريشم و محکمي پلي استر، خنکي نايلون، گرمي پشم و جاذب بودن پنبه هستند. اليافي کاملا ارگانيک و طبيعي، تلفيقي بي‌نظير از تکنولوژي مدرن و طبيعت سبز.
منبع:www.salamat.com




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.