زنگ اشغال برای برخی تماس گیرندگان

بي شک براي شما هم پيش آمده که در مکان خاصي باشيد و نتوانيد در همان لحظه به تماس هاي تلفني که با شما برقرار مي شود پاسخ دهيد . البته اکثرا در چنين مواقعي يا گوشي خود را خاموش مي کنند و يا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار مي دهند اما هر کدام از اين روشها معايب خاص خود را دارند .در صورتي که گوشي همراه خود را خاموش کنيد ، بي شک هيچ فردي قادر نيست با شما تماس برقرار کند و
پنجشنبه، 6 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زنگ اشغال برای برخی تماس گیرندگان
زنگ اشغال برای برخی تماس گیرندگان
زنگ اشغال برای برخی تماس گیرندگان






بي شک براي شما هم پيش آمده که در مکان خاصي باشيد و نتوانيد در همان لحظه به تماس هاي تلفني که با شما برقرار مي شود پاسخ دهيد .
البته اکثرا در چنين مواقعي يا گوشي خود را خاموش مي کنند و يا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار مي دهند
اما هر کدام از اين روشها معايب خاص خود را دارند .در صورتي که گوشي همراه خود را خاموش کنيد ، بي شک هيچ فردي قادر نيست با شما تماس برقرار کند و مخاطب با توجه به اينکه گوشي شما خاموش است از تماس مجدد پرهيز خواهد مي کند . ضمن آنکه شما نيز نمي فهميد در هنگامي که تلفن همراهتان خاموش بوده ، چه کساني با شما تماس گرفته اند .
در حالت دوم هم با توجه به اينکه گوشي شما در حالت سکوت (Silent) قرار دارد ، لذا فرد به تصور اينکه شما به تلفن او جواب نمي دهيد از برقراري تماس با شما منصرف مي شود.
با استفاده از اين ترفند در گوشي هاي سوني اريکسون قادريد تا امکاني را فراهم کنيد که در صورتي فردي با شما تماس گرفت بدون آنکه گوشي شما زنگ بخورد ، براي طرف مقابل بوق اشغال پخش شود و شماره فرد نيز بر روي تلفن همراه شما نقش مي بندد.
لذا با توجه به اينکه براي فرد مقابل بوق اشغال پخش شده ، بي شک فرد مورد نظر گمان مي کند که شما با فرد ديگري مشغول به صحبت هستيد و لذا به طور حتم مجددا با شما تماس برقرار مي کند و شما نيز با توجه اينکه مطلع شديد که کسي با شما تماس گرفته ، در صورتي که بخواهيد با وي صحبت کنيد ، کافي است محلي که دران هستيد را ترک کرده و بعد از اينکه فرد مجددا با شما تماس برقرار کرد به تماس وي پاسخ دهيد.
همچنين با استفاده از اين ترفند قادريد تا گوشي شما تنها براي نفرات خاصي زنگ بخورد و براي اشخاص ديگر بوق اشغال پخش شود. تصور کنيد منتظر تماس فرد خاصي هستيد ، اما در همان هنگام افراد ديگري نيز به شما زنگ مي زنند و شما مجبوريد به خاطر اينکه منتظر تماس فرد خاصي هستيد از صحبت با انهخا اجتناب بپرهيزيد ولي با استفاده از اين قابليت ، گوشي شما تنها براي افراد خاصي زنگ خواهد خورد و براي بقيه اشخاص بوق اشغال پخش خواهد شد .
براي فعال کردن اين قابليت ابتدا به منوي اصلي در گوشي خود مراجعه کرده و سپس بر روي Setting کليک کنيد ، حال در قسمت General به بخش Profile رفته و يکي از پروفايلها را غير از پروفايل Normal انتخاب کنيد مثلا ( Meeting) حال More را بزنيد و گزينه View and edit را انتخاب کنيد .
حال از عناوين نمايش داده شده ، گزينه Accept calls را انتخاب کنيد و سپس گزينه None را انتخاب کنيد . پس از انجام اين عمل و ذخيره پروفايل هرگاه پروفايل مورد نظر را انتخاب کنيد براي تمام کساني که با شما تماس برقرار مي ککند بوق اشغال پخش خواهد شد و شما نيز متوجه خواهيد شد چه کساني با شما تماس برقرار کرده اند .
در صورتي که قصد داريد گوشي شما تنها براي افراد خاصي زنگ بخورد کافي است در همان قسمت به جاي انتخاب None گزينه Only from List را انتخاب کنيد و شماره يا شماره هايي که قصد برقراري ارتباط با آنها را داريد انتخاب کنيد .
تا اينجاي کار شما اين قابليت را به گوشي خود در يکي از پروفايلها اضافه کرديد .
حال براي فعال سازي کافي است هرگاه لازم بود پروفايل مورد نظر را فعال کنيد .
جهت فعال سازي هر پروفايل ، يکبار دکمهPower (دکمه اي که با ان گوشي را خاموش و روشن مي کنيد) بفشاريد و سپس پروفايل مورد نظر را برگزينيد .
جهت بازگشت به حالت اوليه کافي است پروفايل Normal را انتخاب کنيد
منبع:www.patoghu.com




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.