0

دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

 
ravabet_rasekhoon
ravabet_rasekhoon
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : دی 1392 
تعداد پست ها : 8834
محل سکونت : اصفهان

دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

 
 
با سلام خدمت همه کاربران گرامی

ضمن تبریک به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه ایی با عنوان دل نوشته ایی برای امام زمان برگزار می کنیم.

شما دوستان تا  15 مرداد فرصت دارید دل نوشته  های خود را  با زدن پست در همین قسمت ارسال کنید.


لطفا دل نوشته های خود را حداکثر در 4 خط و با فونت و رنگ مناسب بنویسید.

همچنین از متن های موجود در اینترنت خودداری کنید چون پست های شما بررسی می شود و در صورتی که پست کپی برداری بود حذف می شود.


با تشکر


 
توجه داشته باشید پست های شما در صورت تایید نمایش داده می شود.از زدن مکرر دکمه ارسال خودداری نمایید.


 
 
 
       
دوشنبه 4 مرداد 1389  11:26 AM
تشکرات از این پست
ayeneh j133719 m_bb88 amuzesh2005 azadeh_69 farzane58 Iranianboy mosyflasher hjat12 hakeemeh00 leila0033 seyedjafarfatemi moshtagh jazereyearam omidayandh alirezarajabipoor mparsa farshon r4soull UGDUHLVD mmk2625 farid405 HOJAT20 barandarrasht benjamin rasekhoon_ravabet salamat teimoury daneshpoor Helena mohammadmbn2004 elahejoonam asemaniha mjavadkanjouri hamid_f_73 iflashlord saeed239 gh_golpa golabi heaven hojjatentezar samitaha hajian55 mojganhajian EHSAN1369 alishakeri shafagh_1362 masoud1138 moharam nasimevasl cooper
LOTFI64431
LOTFI64431
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : اردیبهشت 1388 
تعداد پست ها : 1527
محل سکونت : کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ به:دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

مهدی جان صح جمعه و دعای ندبه را با یاد تو شروع میکنم و عصر جمعه ودعای سمات  پایان بخش آن روز است
به ياد تو دلم گرفته وهمه جمعه ها به انتظارت نشسته ام  كه مثل هميشه بدنبال هم مي گذرد اما نمی آیی .  دلم برايت تنگ شده است بیا تا دراين  دنيای وا نفسا اگر لياقت همراهي داشته باشيم  بدنبال توباشيم نمیدانم اندازه دعاها یی که باید برایت ظهورت بخوانم چقدر است ولی دوست دارم تا زمانی که نفس در سینه دارم روی ماهت را ببینم . میدانم اگر خدا بخواهد همین میشود  باران عشقت را بر سرمان فرو ریز و بیابان دلمان را سیراب گردان  بارالها این انتظار را بسر رسان آخه تا کی انتظار
سه شنبه 5 مرداد 1389  5:55 PM
تشکرات از این پست
doctor114
zakiyeh
zakiyeh
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : مرداد 1388 
تعداد پست ها : 6
محل سکونت : اصفهان

پاسخ به:دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

سلام

بنده یک دلنوشته برای راسخون ارسال کردم حدود دو سال پیش و در سایت قرار دارد می توانید در لینک زیر در راسخون بخوانید :

http://www.rasekhoon.net/article/Show-16786.aspx
البته چون کمی طولانی است چند سطری از آن را برای مسابقه می گذارم . با تشکر فراوان  
« غم می خورم به خاطر روزهایی که به یادت نبوده ام و با گناه شب شده اند. همان روزهایی که در تقویم خاطره هها در منجلاب گناه و زشتی با قلم جهل ثبت کرده ام.«بهترین روز» اما براستی جز جهل نبود بهترین روز تنها روز ظهور توست. کی می آید؟ کی می شود که با قلم عقل و راستی بر صفحه دل حک کنم و با صدای بلند فریاد بزنم و به گوش جهانیان برسانم .
«
بهترین روز ، روز ظهور مولاست »  

البته ممکن است در طی این دو سال وبلاگ ها  و سایتها از آن برداشته باشند اما لازم به ذکر است این دلنوشته نوشته اینجانب می باشد .

 

 

چهارشنبه 6 مرداد 1389  12:53 PM
تشکرات از این پست
doctor114
parvane
parvane
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : مهر 1387 
تعداد پست ها : 7
محل سکونت : مازندران

پاسخ به:دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

هر صبح با طلوع خورشید،قلبم را روانه ی جاده ی پرالتهاب انتظار می کنم و در فراسوی نگاهم به دوردست ها،امید شنیدن قدم های آشنایی از جنس نور را دارم.ای ماه در محاق!تو را به جان رازقی ها قسم،غربت و تنهایی جمعه ها را هرچه زودتر از دل منتظران دور کن و بگذار چشم های بارانی مان عطر پیراهن تو را مرهم بی قراری اش کند.ای پیداترین پنهان!شمشیر عدالت علی را بدست گیر و بر آسمان این جهان ظلمت زده،خورشیدی باش از جنس ظهور و رحمتی باش به وسعت حضور.آمین
دوشنبه 11 مرداد 1389  2:34 AM
تشکرات از این پست
doctor114
alborz
alborz
کاربر برنزی
تاریخ عضویت : دی 1387 
تعداد پست ها : 5
محل سکونت : تهران

پاسخ به:دل نوشته ایی برای امام زمان (عج)

دلتنگي . مي خواهي كسي را ببيني . نگاهت هميشه به راه است.دنبال آشنايي مي گردي كه او را نمي شناسي.همه  اطراف تو هستند . باز هم دلتنگي. احساس بي كسي مي كني . خدا چه هنگام او را مي بينم. در عين با كسي بي كسي . يار داري. اما بي ياري . خدايا عجب دردي است بي كسي . دوست داري با كسي درد دل كني. درد بي كسي. اما همه گويند تو را چه به بي كسي . خدايا  آيا او را مي بينم . آيا دل بي كس من به آرامش مي رسد . چشمانم خسته شده ، چون  آشنايي نمي بينم . كنار دوستان هستي و اطرافت شلوغ ، اما باز جاي كسي خالي است .خوشي كجا معني دارد بي عزيز. حالا فهميدي چرا عصر جمعه از هميشه دلتنگ تري؟ چون دلت دلتنگ عزيز زهراست.
پنج شنبه 14 مرداد 1389  2:43 PM
تشکرات از این پست
doctor114
دسترسی سریع به انجمن ها