آغاز پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با قوت بیشتری در اصفهان

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تلاش و همت ما بر اجرای این اصل است تا پانزدهمین ...
سه‌شنبه، 16 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با قوت بیشتری در اصفهان
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تلاش و همت ما بر اجرای این اصل است تا پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان با قوت بیشتری برگزار شود.
فرهاد عریضی اظهار داشت: اصفهان با توجه به داشتن تجربه بیست دوره جشنواره فیلم و سه دوره جشنواره تئاتر تلاش و اهتمام دارد تا پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را با قوت بیشتری برگزار کند.
وی ادامه داد: نواقص برگزاری سیزدهمین و چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان جمع آوری شده و تلاش بر این است تا این نواقص در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی مرتفع و این جشنواره با تلاش و همت بیشتری در سطح استان اصفهان برگزار شود.
وی با اشاره به بین المللی شدن جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان خاطر نشان کرد: این جشنواره امسال توانست در تقویم تئاتر بین الملل به ثبت برسد و با توجه به اینکه امسال سال سومی است که اصفهان میزبان این جشنواره است باید تلاش نمود تا اصفهان بتواند میزبان این جشنواره برای سه سال آینده باشد.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 مهرماه سال جاری درتالار هنر اصفهان گشایش خواهد یافت و تا تاریخ 20مهرماه نیز پذیرای بازدید کنندگان است.
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.