وقتی نمونه ها معرفی می شوند

تقدير آموزش وپرورش از دانش آموزان نمونه منطقه 4 را از طریق پرتال فرهنگی راسخون ببينيد. هوش وانديشه تابناک، وديعه اي الهي است که آفريدگار دانا در نهاد نوجوانان عزير به امانت گذاشته است وعزيزاني اين موهبت را نيک دانستند و از رهگذر همت عالي، پشتکار کم مانند وهدايت خوب پدران ومادران گرانقدر ميان گل هاي سر سبد اداره آموزش وپرورش ناحيه 4 اصفهان قد برافراشتند. اين اداره به داشتن اين فرزندان توانمند که حاصل تربيت فرهنگيان عزيز وخدوم هستند به خود مي بالد
يکشنبه، 12 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقتی نمونه ها معرفی می شوند
تقدير آموزش وپرورش از دانش آموزان نمونه اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان را از طریق پرتال فرهنگی راسخون ببينيد.

وقتی نمونه ها معرفی می شوند

هوش وانديشه تابناک، وديعه اي الهي است که آفريدگار دانا در نهاد نوجوانان عزير به امانت گذاشته است وعزيزاني اين موهبت را نيک دانستند و از رهگذر همت عالي، پشتکار کم مانند وهدايت خوب پدران ومادران گرانقدر ميان گل هاي سر سبد اداره آموزش وپرورش ناحيه 4 اصفهان قد برافراشتند.
اين اداره به داشتن اين فرزندان توانمند که حاصل تربيت فرهنگيان عزيز وخدوم هستند به خود مي بالد  و مبنا را بر آن گذارده تا از این آینده سازان تقدیر به عمل آورد.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه  4 اصفهان در مورد نحوه ی تقدیر از این عزیزان گفت: از آنجا که امروزه دانش آموزان از اینترنت و فضاهای مجازی استفاده می کنند، بنا را بر آن گذاشتیم تا از یک سایت معتبر و وزین که از بار علمی و محتوایی بسیار غنی  برخوردار است، استفاده کنیم.
علی محسنی در ادامه چنین گفت: علی رغم پی گیری های ما در یافتن یک سایت معتبر، پرتال فرهنگی راسخون بهترین گزینه بود تا علاوه بر اینکه دانش آموزان را با فضای جذاب و آموزشی آن بیش از قبل آشناتر کنیم در عین حال از فضای آن برای معرفی دانش آموزان نمونه اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان نیز بهره ببریم.
محسنی در مورد تعداد دانش آموزان مقاطع سه گانه اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان گفت: در مقطع ابتدایی ما حدود 1200، در پایه ی راهنمایی 900 و در متوسطه حدود 620 دانش آموز داریم. از میان دانش آموزان آنانی حائز تقدیر و معرفی هستند که شرایط زیر شامل حال آنان باشد؛ دانش آموزانی که در مقطع دبستان و به قولی کلاس اول و دوم هستند و معدل 20 دارند، دانش آموزان کلاس سوم که معدل آن ها بالای 5/19 باشد، و چهارم و پنجمی هایی  که معدل آن ها 19 و بالاتر از آن باشد. اما در مقاطع راهنمایی و متوسطه دانش آموزانی معرفی خواهند شد که معدل آنان 18 به بالا باشد.
مسول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان در پایان با تشکر از مديريت محترم، روابط عمومي وکليه عوامل پايگاه اطلاع رساني راسخون که در ارائه بازتاب موفقيت هاي فرزندان ممتاز فرهنگيان اين اداره کمال مساعدت وهمکاري را داشتند، به صحبت هایش پایان داد.
آنچه در پيش روی شما ست اسامي وتصاوير دانش آموزان ممتاز فرزندان فرهنگي اداره آموزش وپرورش ناحيه 4 اصفهان است که با تلاشي مجدانه خود در سال گذشته توانستند رتبه هاي برتر علمي را کسب نمايند.
 
وقتی نمونه ها معرفی می شوند   وقتی نمونه ها معرفی می شوند
وقتی نمونه ها معرفی می شوند   وقتی نمونه ها معرفی می شوند
وقتی نمونه ها معرفی می شوند   وقتی نمونه ها معرفی می شوند
وقتی نمونه ها معرفی می شوند   وقتی نمونه ها معرفی می شوند


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.