وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (1)

ابراهيم احمديان : از شما عاجزانه مي خواهم كه سنگر بسيج و مسجد را رها نكنيد كه همان طور كه امام عزيزمان فرمودند : «مسجد سنگر است سنگرها را حفظ كنيد» اميدوارم در اين امر كوتاهي نكنيد و هيچگاه نگذاريد خون شهيدانمان
يکشنبه، 19 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (1)
وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (1)

 

نويسنده: محمدعلي آقا ميرزايي




 

ابراهيم احمدي نژاد درگاه : با شركت در مساجد و فعاليت هاي بسيج دنيا و آخرت خود را تضمين كنيد.

ابراهيم احمديان : از شما عاجزانه مي خواهم كه سنگر بسيج و مسجد را رها نكنيد كه همان طور كه امام عزيزمان فرمودند : «مسجد سنگر است سنگرها را حفظ كنيد» اميدوارم در اين امر كوتاهي نكنيد و هيچگاه نگذاريد خون شهيدانمان پايمال شود و با مبارزه با نفاق و دورويي و كفر از خون شهيدانمان پاسداري كنيد.

ابوالفضل اسفندياري : امت حزب الله از شما مي خواهم كه هميشه به ياد تمام نيروهاي مسلح و جان بر كف مخصوصاً اين برادران بسيجي پاكباخته باشيد و براي موفقيتشان دعا كنيد، كه به قول شهيد مظلوم بهشتي بسيجيان مرغان آغشته به عشقي هستند كه جايشان در اين دنيا نيست. امت حزب الله جبهه را فراموش نكنيد اما اگر عذري شرعي براي نرفتن به جبهه داريد لااقل در بسيج به فعاليت بپردازيد. براي ما شرم آور و ناراحت كننده است كه ببينيم پدري كه دو شهيد به پيشگاه خداوند تقديم كرده شبها در بسيج مشغول نگهباني باشد.

ابوالفضل چگيني : من يك فرد بسيج هستم كه از ته دل آمدم كه بروم جبهه به خاطر دين و مكتب عزيزم بجنگم و به مردم سفارش مي كنم كه حرف منافقين (1) را گوش نكنند و فقط به حرف امام گوش دهند.

ابوالقاسم احدطجري : سلام بر بسيجيان عزيز اين مرغان آغشته به خون كه اين گونه حماسه مي آفرينند و از اسلام و كشور اسلامي خود دفاع مي كنند و چه خوب وظيفه[ي] خود را شناختند و به آن عمل كردند. سلام خالصانه گرم به آنها كه به نداي «هل من ناصر ينصرني» حسين زمان (امام خميني) لبيك گفتند و به پيش تاختند و از مملكت خويش دفاع كردند اين بسيجيان هستند كه مي كوشيدند مصداق آيه[ي] فوق الذكر شوند و به اين آيه[ي] شريفه عمل كنند (پروردگارا تو را (2) قسم مي دهم به مظلوميت حسين (عليه السلام) و مقربان درگاهت هم چون بسيجيان عزيز اين بنده حقير را با اينان محشور گردان همان گونه كه امام حسين (عليه السلام) مظلومانه و عاشقانه به لقاء الله پيوست پس اي مردم اي برادران بياييم يك تصميمي كارساز و واقعي بگيريم يعني از اين شجاعان خداجوي درس بگيريم) و راهي كه ائمه سلام الله عليهم اجمعين و اولياءالله رفتند انتخاب كنيم و ادامه دهيم و همچنين هدفي را كه آنان داشتند براي خويش تعيين نماييم تا از رستگاران باشيم.

ابوالقاسم احمدي كليدبري : برادران به سپاه و بسيج برويد و روحاني شويد كه بازوان امام محكم شود.

ابوالقاسم برجيان : از دوستانم مي خواهم كه راه مرا ادامه دهند و به جبهه ها هجوم آورند و در بسيج شركت كنند و شب ها نگهباني دهند. من امروز احساس مي كنم كه دوباره جريان كربلا تكرار مي شود و حسين زمان، خميني روح الله «هل من ناصر ينصرني» را فرياد مي زند. آيا مي شود جواب فرزند پيامبر(صلي الله عليه و آله و سلم)‌ را نداد؟ آيا مي شود جواب نداد؟ والله من مردن را بهتر از زندگي ذلت بار مي دانم و در جواب حسين زمانم مي گويم لبيك، لبيك.

احسان آقايي : اي جوانان عزيزم، كه چشم اميد امام عزيز به شماست، هميشه پيرو رهبر انقلاب باشيد و به فتوايش كه فرمود : «حرام است هركه درس نخواند و در مدرسه بماند» عمل كنيد. پس اگر شامل اين فتوا مي شويد، خود را يا در بسيج يا در سپاه و يا به جبهه بياييد كه جبهه حتي آدم مشرك را به ياد خدا مي آورد و انسان ساز است.

شهيد احمد براتي : برادران عزيز نماز جمعه و جماعات را حفظ كنيد تا به انقلاب شما ضربه اي نخورد بسيج را كه پايگاه مقاومت حزب الله عليه گروهك ها و افراد فاسد است تقويت كنيد.

احمد جعفري : اي مردم دست از امام برنداريد به جبهه ها بياييد و اگر يك مرتبه به جبهه رفته ايد نگوييد من كه رفته ام شما بايد آنقدر به جبهه برويد تا اسلام را به تمام جهان بكشانيد و از روحانيون مي خواهم كه تبليغات بيشتر[ي] كنند و پشتيبان بسيج و همه[ي] ارگان هاي انقلابي باشند و همه[ي] افراد را جذب بسيج كنند و به جبهه بفرستند.

احمد مفيد : در پر نگه داشتن مساجد و حفظ آن و پشتيباني اين نيروي عظيم بسيج كه عاشقانه براي خدا خدمت مي كنند، كوشا باشيد.

اروج علي اسدي منش: فرزندان خود را [اگر] در راه اسلام مي دهيد، مگوييد كه چرا فرزندم رفت و كشته شد فرزند خود [در] راه اسلام، در راه قرآن، در راه حسين ابن علي كشته مي شود مي روند تا كربلا را آزاد نمايند و در اين راه شهيد مي شوند به هر حال پيروزند چه بكشند و چه كشته شوند و اما پيامي دارم به منافقان كوردل چه داخلي چه خارجي اي منافقان اي دشمنان اسلام شما تا به حال دانستيد و مي دانيد هيچ غلطي نمي توانيد بكنيد و بسيجيان پر توان با مشت هاي گره كرده خود پاسخ دندان شكني به شما داده اند و خواهند داد.

اسماعيل اسكندري :در نماز جماعت و مسجد حتماً تا مي توانيد شركت كنيد و مسجد را خالي نگذاريد در بسيج هم شركت كنيد و آن را خالي نگذاريد چون كه همين پايگاه هاي بسيج هست كه برادران در آن تجمع مي كردند و آموزش مي ديدند و به سوي جبهه ها حركت مي كردند و اين پايگاه ها خيلي محترمند چون كه اول برادران شهيد هم در بسيج بودند قدر آن را بدانيد و با شركت خود در بسيج و جبهه ها به دشمنان اسلام و قرآن به فرض (3) اين كه ما تا آخرين نفس و تا آخرين قطره[ي] خونمان در برابر ظلم ايستادگي خواهيم كرد و انشاءالله آنها را نابود مي كنيم.

حسن مصدري فريماني : به مردم مي گويم كه روي به بسيج آوريد كه انشاءالله براي آخرت منزلي درست كنيد.

عباسعلي زنگنه : در بسيج و جنگ در راه خدا و براي رضاي او شركت كنيد.

مجتبي بهمن آبادي : تو را به خدا بسيج را خالي نگذاريد و جبهه ها را پر كنيد و رهرو انقلاب باشيد.

مجتبي بي اقبال : قلب امام را به درد نياوريد، مساجد را خالي نكنيد، در بسيج مساجد ثبت نام كنيد، عبادتتان ترك نشود، خون شهدا را پايمال نكنيد.

مجيد اخلاقي : استغفار و دعا را از ياد نبريد كه بهترين درمان ها براي تسكين دردها دعا است در بسيج، نماز جمعه و مجالس مذهبي و حتماً در نماز جماعت شركت كنيد وحدت كلمه را حفظ كنيد.

مجيد بياتي اشكفتكي : باري اكنون كه مي خواهم اين وصيتنامه را بنويسم در زماني است كه عمليات در پيش است و ما مجهز و آماده ايم براي انجام عمليات در اين لحظه كه مي دانم آخرين لحظات عمر من است مي خواهم سخني با امت اسلام و حاميان امام بگويم. اي امت حزب الله كه بندگان مخلص خداي، عزيزان امام و پشتيبان رزمندگان مي دانيد در لحظه اي كه عمر به اتمام رسيده و ديگر هر سخني كه بگويم به خاطر ماديات نيست به خاطر خداست در زماني كه عشق ديدار ياورانش (4) رسيدن به معشوق را مي سوزاند سخن گفتن (5) غير از براي خدا چيز ديگري نمي تواند باشد لذا خواهش مي كنم اين احساس من و احساس هزاران رزمنده ديگر را درك نماييد و فكر كنيد كه آيا اين چه عشقي است كه اين همه رزمنده جوان را به سوي معشوق مي كشاند اي برادران و خواهران نوجوان و جوان كه اميد امام امت به شماست بسنجيد كه براي چه چيزي است كه همه بسيجيان عاشقانه با لب خندان جان خويش را فدا مي كنند. اسلام عزيز به ياري شما عزيزان نيازمند است بشتابيد و در زماني كه اسلام با خون دليران آبياري شده و تنومند گشته است آن را ياري نماييد سخن من فقط طلب ياري دين مبين اسلام است اميد من و هزاران رزمنده ديگر كه عاشقانه مي جنگند تحقق حكومت الله بر عرصه زمين اسلام است اگر ما نتوانستيم به اين هدف كه تحققش نزديك است جامه عمل بپوشانيم از شما خواستاريم كه اين كار را بكنيد. بارالها: اينك اين بنده حقيرت در گوشه اي از دشت صاف جزيره مجنون نشسته است در انتظار وقت موعود تو خود مي داني كه تنها براي رضاي خاطر تو گام برداشتم و تنها به جهت ياري اسلام عزيز به سوي جبهه آمدم بارالها : تو خود مي داني روزي كه وارد بسيج شدم با آگاهي كامل وارد شدم تحت تأثير احساسات نبودم پس باز هم هدايتم كن و مرا از آتش جهنم نجات بده بارالها: من لباس پاك بسيج را به عشق وصال تو پوشيده ام من اين لباس را به آرزوي پيروزي و شهادت پوشيده ام پس خدايا مرا لايق آن گردان و اين جامه را بر ما مبارك گردان.

محسن احمدزاده : همانطور كه امام عزيز فرمود اي كاش من هم يك پاسدار بودم و از پاسداري خوب پاسداري كنيد هرچند كه خودم لياقت آن را نداشتم كه بتوانم در ميان شما حضور داشته باشم و تا با هم به اسلام و ملت مظلوم خدمت نماييم از شما برادران مي خواهم كه اعمالي را كه انجام مي دهيد سعي كنيد خالص براي خدا باشد و بيشتر در صحنه هاي جنگ حضور داشته باشيد همانطوري كه بارها امام فرمود مسأله [ي] اصلي خود را جنگ بدانيد (6) كه الحمدالله برادران عزيز پاسدار و بسيج حضور فعال را در جبهه دارند و فضا[ي] جبهه را با حضور خود عطرآگين نموده اند و در آخر از شما برادران پاسدار تقاضا دارم سعي كنيد بيشتر با برادران بسيجي باشيد و نگذاريد اختلاف و جدايي در ميانتان افتد.

محسن بهرامي قلعه سفيدي : و هرچه بيشتر شركت كنيد در بسيج كه رهبر عزيزمان فرمودند شركت در بسيج حراست از اسلام است و تقوا را نصب العين خود قرار دهيد كه خدا مي فرمايد «إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ» گرامي ترين شما نزد خدا باتقواترين شما است.

محسن بهروزي پيش رباط : حضورتان را در بسيج و جبهه ها مستحكم بداريد زيرا ما در بسيج محمدحسن ها، حيدريها، نوبختها را فداي اسلام كرده ايم. سخنان امام را بيشتر دقت كنيد و سعي كنيد عظمت او را دريابيد و خود را تسليم اوامر او سازيد.

محسن بيضاء : جوانان عزيز بسيج و سپاه را خالي نكنيد كه اين ها از اركان اساسي جمهوري اسلامي است.

محمد جعفري : مردم (7) به خصوص جوانان مي خواهم (8) كه بسيج ها را خالي نگذارند كه بسيج محله ها مشت محكمي بر دهان زورگويان و فاسدان و پخش كنندگان فساد در بين مردم است.

محمد حاجي عظيمي : اي جوان نكند در رختخواب ذلت بميريد كه علي در محراب عبادت شهيد شد.

دوستانم دست از امام و انقلاب برنداريد و بسيج را ترك نكنيد و ديگر عرضي ندارم.

محمد ابراهيم ايل : برادران ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي كه خون بهاي جوانان و [هزاران] عزيز شهيد مي باشد به عنوان يك سنگر انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي حفظ و از نزديكي يا رخنه نمودن دشمن به اين سنگر جلوگيري كنيد همه اطلاعاتي باشيد و اگر خطايي از كسي سر زد بي تفاوت نباشيد با مسوولين امر در جريان گذاريد تا مبادا اين سنگر كه امانتي است از شهدا خدشه دار گردد در جهت تشكيل ارتش بيست ميليوني كوشش كنيد جذب نيروهاي بسيجي به سپاه را دنبال كنيد چون بسيجي ها فرزندان واقعي امام و انقلابند در حفظ آنها كوشش و اطاعت از فرماندهي را فراموش نكنيد.

محمدحسين اميني : دعا به امام را فراموش نكنيد حتماً در بسيج شركت كنيد كه راهم را از بسيج شناختم و آن چه را كسب كردم همه اش از بسيج بود.

محمدرضا افراز : نمي خواهيد خون شهداء پايمال شود پس در [بسيج] شركت كنيد كه بسيج واقعاً مدرسه عشق است عشق به لقاءالله و اگر [خداي] نكرده يك وقت دل سرد شديد سري به گلزار [شهدا] در چيذر و بهشت زهرا بزنيد. آن وقت به خود مي آييد و مي بينيد كه مسووليتي بس سنگين به دوش شما است كه اگر خداي نكرده غفلت كنيد ديگر ياراي مقاومت را نداريد.

محمدهادي جاني پور : هيچگاه اين سنگر بسيج، جايي كه انسان را مي سازد را خالي نكنيد و هميشه بسيج را پر كنيد تا دشمنان اسلام ناراحت باشند.

مرادحسين احمدي : از شما مردم غيور مي خواهم كه اگر جسدم به دست شما رسيد با همان لباس بسيجي به خاك بسپاريد.

مرتضي بهمن آبادي : برادران و خواهران و ديگر بزرگان قدر اين انقلاب اسلامي و مسوولين زحمتكش را بدانيد و ارج بنهيد، تو را به خدا قدر اين بسيجي هاي عاشق را بدانيد و به اين از خودگذشتگان احترام بگذاريد اين كساني كه اگر حماسه سوسنگرد و خرمشهر و جزيره[ي]مجنون فاو و شلمچه را نيافريده بودند بارها و بارها صدام از ديوارهاي شهرمان گذشته بود و حالا جز خون جگر خوردن كاري ديگر نداشتيم برادران و خواهران احترام اين عزيزان را نگهداريد تا آينده[ي] خودتان و انقلاب حفظ شود.

مصطفي باديان : از بسيج و سپاه ناراضي نباشيد چه اين ارگان انقلابي بوده و اگر كسي در اين لباس به شما بدي كرد از اين بسيج يا سپاه نيست بلكه گرگي است كه به لباس ميش درآمده است.

مصطفي باقري : اي امت غيور ياد [امام] باشيد و سخنانش را جامه عمل بپوشانيد چرا كه اين وصيت فرزندان شما هنگام شهادت است كه امام را ياري كنيد و امام را دعا كنيد سخن ديگر با برادران بسيج است اي برادران بسيجي كه هم جبهه هاي جنگ را داريد و هم پشت جبهه ها، سنگر مسجد را ترك نكنيد كه شياطين از مساجد مي ترسند مواظب باشيد كه از هم دور نشويد كه ملت به دست شماست.

مصطفي پاليزبان : در بسيج مستضعفان شركت كنيد.

ناصر حبيبي فر: برادران عزيز بر مقاومت خود و خدمت به انقلاب در پشت جبهه هرچه بيشتر بيفزاييد، چرا كه همين نيروي بسيج مردمي بود كه دست تجاوزگر را از كشور مظلوم ما كوتاه كرد و توطئه توطئه گران را نقش بر ‌آب كرده و مي كند.

هوشنگ دليري : بدانيد واقعاً بسيج جايي براي تربيت شدن و تربيت دادن و اسلام شناختن و شناساندن است و از شما عاجزانه تقاضا دارم بسيج ها را پر كنيد و نگذاريد اسلحه اي بر زمين بماند.

يدالله تاجي : والله آن كسي كه از اين بسيجيان بد بگويد، ايمان ندارد، مسلمان نيست و اصلاً انسان نيست، موجود باشعوري نيست مگر مي شود انسان براي پول جانش را بدهد آن هم به گونه اي كه بداند حتماً كشته خواهد شد. بسيجيان اي كساني كه امام عزيز بوسه بر بازوانتان مي نوازد اگر تمام دنيا بدتان را بگويند همين يك كلام امام بس است شما را.

يعقوب دلير روحي : هيچگاه دل اين بسيجيان را نشكنيد كه با شكستن دل بسيجي ها مثل اين كه دل مرا شكسته ايد و از قوانين سپاه سرپيچي نكنيد و احترام خانواده شهدا را بيشتر از اين داشته باشيد.

آيت الله دهقاني : شما خواهر و برادرانم هميشه در فكر اسلام و خدا باشيد و از پدر و مادر فرمانبري كنيد و از آنها اطاعت نماييد و شما مردم روستاي پوده دست از اختلاف و دودستگي برداريد و يك امت واحده بشويد بسيج را كه دستاورد خون شهيدان اين روستا مي باشد تقويت كنيد و برويد در آنجا و از حالات برادران بسيجي و سپاهي باخبر و ‌آگاه شويد و نگذاريد خون شهيدان را پايمال و به آنها بي احترامي كنند هدف آنها را خوب براي مردم بازگو كنيد.

ابراهيم حيدري : اي عزيزان با تمام قوت و قدرت بسيج شويد براي نجات اسلام از اسارت و از چنگال خونخواران و زالوهاي پست كافر و مسلمان نما، الان موقعيت اسلام همان موقعيت زمان صدر اسلام است، در حال تجديد حيات است.

ابراهيم غفاري : اين راه را خودم انتخاب كرده ام كه فقط در راه خدا كشته شوم. چون ضدانقلاب شوم تمام نيروهاي خود را بر عليه اسلام بسيج كرده است و مبارزه مي كند اعم از منافقان و كافران و اين يك عمل شرعي است كه تمام جوانان مسلمان از اين انقلاب خونين اسلامي پاسداري بكنند. اين را تمام ملت ايران مي دانند كه اين صدام درست مثل همين خلقي هاي ضدخلق داخلي است كه او حتي يك بار تنها گلوله اي به طرف اسراييل شليك نكرد فقط كارش به بند كشيدن برادران فلسطيني و ترور آنها در كشورهاي ديگر بود و وانمود مي كرد كه هنوز انقلابي است و منافقين در داخل همان برنامه هاي صدام را به دستور اربابشان امريكا اجرا مي كنند.

ابوالفضل حيدري : با چشمي باز و مشتي گره كرده و فكري آزاد و قلبي سرشار از عشق و محبت به حسين ابن علي (عليه السلام) و به دستور رهبر كبير انقلاب براي دفاع از اسلام و مملكت رسول الله ايران و براي سركوب كردن حزب شيطان عراق به سرداري صدام لعين نوكر امريكايي، ابرجنايتكار از طريق بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قم به جبهه جنگ يعني جهاد، دفاع از حق در مقابل باطل اعزام مي شوم و اگر خداوند توفيق دهد كه به درجه شهادت برسم.

اي رهبر و اي ملت قهرمان و شهيدپرور ايران و اي پدر و مادر مهربان بدانيد كه من جز به الله و دين الله هيچ فكري نمي كردم و چون درخت اسلام بايد به خون شهدا آبياري شود اينجانب براي ياري اسلام به جبهه رفتم و هيچ طلب و بدهي از كسي ندارم فقط از پدر و مادرم مي خواهم كه در شهادت من جشن بگيرند و تشكر از آنها مي نمايم كه مرا چنين پرورش داده اند كه به سعادت شهادت برسم. و از خواهران و برادرانم مي خواهم كه مسيرالله را از طريق روحانيت بپيمايند. به اميد پيروزي حق عليه باطل.

احمد رياحي : از كليه[ي] برادران و خواهران مسلمان تقاضا دارم در هنگام نماز امام را دعا كنيد و براي فرج امام زمان دعا كنيد، امروز ملت ما در ميان ملل جهان مظلومانه تحت ستم و تجاوز مزدوران امريكا قرار گرفته است و آيا جز به خاطر اسلام به ما تجاوز كردند؟ پس بايد امام را ياري نمود و مردانه در مقابل متجاوزين ايستاد ما به ياري خداوند ايمان داريم و به لطف بي كران خدا دشمن را از پاي درخواهيم آورد.

خواهران و برادران مسلمان، برادران پاسدار و بسيج و ساير نيروها را دعا كنيد. پاسدار حرمت خون شهداي انقلاب اسلامي عزيزتان باشيد و نگذاريد دسيسه دشمن ارزش ان خون هاي پاك را بي مقدار [كند]. قرآن را بخوانيد و به احكام اسلام عمل كنيد كه اين تنها راه نجات است.

احمد سلامت : امت شهيد پرور فريب فرصت طلب ها و پول پرستان را نخوريد و ساده دل نباشيد اگر كسي عليه انقلاب حرف زد امتياز را از دست ندهيد و از جنگ زدگان نيز خوب پذيرايي كنيد از شما مي خواهم براي خدا كار كنيد و با حضور در يكي از ارگان هاي انقلابي فرزندانتان را نيز تشويق به اين كار كنيد برادران بسيج مراقب باشيد كه منافقان در بين شما رخنه نكنند برادران عزيز اين را بدانيد كه فرمانده كل سپاه امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) است من براي خدا كشته مي شوم چون امانتي هستم كه از طرف خدا آمده ام و به سوي او باز مي گردم.

اسدالله سبزعلي آبادي : عزيزان چه زيباست بسيجي بودن و با عشق حسيني در ره اسلام و همراه خميني با دشمنان اسلام نبرد كردن، حال كه اسلام بار ديگر پرتو روشنايي خود را بر اين جهان پراكنده كرده و نيز در اين زمان كه رهبريتي اسلامي و خالص همچون خميني كبير پا به عرصه هستي گذارده بر ماست كه او را ياري كنيم و او را يك آن تنها مگذاريم كه تنها گذاردن او تنها گذاردن حسين (عليه السلام) در كربلا است.

اي عزيزان، اي دوستان، اي مردم عزيز: زمان، زمان امتحان الهي است و همانطور كه خداوند بارها امت اسلامي را امتحان نموده اين بار نيز ما در اين مرحله قرار گرفته ايم و انشاءالله در پيشگاه پروردگار روسفيد درآييم پس اي دوستان هيچ گاه رهبريت امام خميني را تنها نگذاريد و هميشه در خط او بوده و ايلام عزيز را ياري دهيد.
عزيزان چه زيباست كه انسان بدون آن كه حق الناسي به گردن داشته باشد ترك اين ديار كند و پا به عرصه هستي ديگر كه همان خانه هميشگي اوست بگذارد پس اي عزيزان اي همسايگان، اي ياران بسيجي، اي دوستان و اي آشنايان از من درگذريد و مرا حلال كنيد كه انشاءالله خداوند به همه شما توفيق خدمتگزاري در راه خودش قرار داده و از شما درگذرد.

اسدالله سبقت : در همكاري خود با سپاه پاسداران كوتاهي نكنيد و هميشه از حق طرفداري كنيد كه حق پيروز است و ما رفتيم و جنگيديم و كشته شديم و راه برادران عزيز غيور و رزمنده ما كه قبلاً به جبهه رفته بودند و شهيد شده اند ادامه دادم تا به اين درجه رسيدم و اميدوارم كه همه شهداي ما به سيدالشهدا ملحق بگرداند و اميدوارم كه وقتي كه جنازه مرا بر روي دست خود داريد گرچه ده نفر هم بيشتر نباشيد در جلوي مسجد صاحب الزمان بر زمين بگذارند تا به مدت 10 دقيقه نوحه سرايي و سينه زني را شروع كنيد و شعار دهيد و در موقع رسيدن به صحن شهدا همه با هم نوحه : (گرشهيدم من، روسپيدم من با شهادت خدمت مهدي رسيدم من) را با هم بخوانيد به قول شهيد مطهري كه مي گويد شهادت تزريق خون به جامعه است و خواهرانم يعني تمام خواهران هم محلي حجاب اسلامي را رعايت كنند كه حجاب تو برنده تر از خون من است. و امام را تنها نگذاريد و در تمام مراحل گوش به فرمان او باشيد اگر نكنيد به هلاكت مي افتيد. احترام خانواده هاي شهدا را داشته باشيد و با آنها در تمام مراحل همكاري لازم را به عمل آورند. و به قول امام كه مي فرمايد مساجد سنگر است پس بايد آن را هميشه پر نگهداريم و پشتيبان رزمندگان اسلام باشيد چه در پشت جبهه و چه در جبهه و به قول قرآن بايد انفاق كنيد همه از جان و مال پشتيبان روحانيون باشيد و روحانيون در خط امام و در تمام مراحل گوش به فرمانشان باشيد و همانجا كه هستيد پشتيباني برادران بسيجي و سپاهي باشيد كه انشاءالله خدا با متقيان است.

اسماعيل تقي زاده : دوستان عزيز از جان بهترم ما رفتيم و اين شما هستيد كه بايد راه ما را ادامه دهيد اي دوستان ايمان خود را به خدا زياد كنيد و شما كه جوانهاي اين انقلاب هستيد مي خواهم كه بسيج را تنها نگذاريد و جبهه ها را پر كنيد و كارهاي لازم را بكنيد من راهي را رفتم كه حسين ابن علي (عليه السلام) رفت.

اسماعيل تورنگي : و از دوستان و آشنايانم مي خواهم كه از امام امت اطاعت كنند و در بسيج مستضعفين شركت كنند و در كارهاي خير از يكديگر سبقت گيرند چرا كه چشم و اميد شما مستضعفان جهان به شماست و من با آگاهي كامل راهم را كه همان راه حسين ابن علي (عليه السلام) است انتخاب نموده ام، اين جمله را براي منافقين كوردل مي نويسم كه كوركورانه قدم در اين راه نگذاشته ام.

اصغر احمدي شاهپورآبادي : اين جمهوري اسلام دو سال است كه روي كار آمده است با انبوه خرابي ها و گرفتاري ها كه آن از خدا بي خبرها براي ما گذاشتند و فرار كردند شما نگاه كنيد، اين ها كه به جبهه مي روند و جان خود را فدا مي كنند به خاطر رياست و مقام و پول نيست فقط به خاطر اسلام است كه قانون هايش خوشبختي و سعادت دنيا و آخرت را به همراه مي آورد اسلام است كه تمام ملت هاي زير ظلم را مي خواهد نجات دهد اين دولت اسلامي را ياري كنيد اين ارتش و سپاه و بسيج را ياري كنيد.

پي‌نوشت‌ها:

1. در اصل وصيت «منافقي» آمده است.
2. در اصل وصيت «ترا» ‌آمده است.
3. در اصل وصيت «بقرض» آمده است.
4. در اصل وصيت «يارواتش» آمده است.
5. در اصل وصيت« گفتم» آمده است.
6. در اصل وصيت «برانيد» آمده است.
7. در اصل وصيت «مدرم» آمده است.
8. در اصل وصيت «مسخو» آمده است.

منبع مقاله :
آقاميرزايي، محمدعلي،(1388)، بسيج: گزيده ي موضوعي وصيت نامه شهدا (1)، تهران، سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران، نشر شاهد، اول 1388



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما
تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
play_arrow
تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
نجات یک خانم بعد از چهار روز گیر کردن بین ۲ دیوار
play_arrow
نجات یک خانم بعد از چهار روز گیر کردن بین ۲ دیوار
ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
play_arrow
ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
play_arrow
منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
مرحوم صابری (گل آقا)؛ نمونه طنزپرداز متعهد
play_arrow
مرحوم صابری (گل آقا)؛ نمونه طنزپرداز متعهد
نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
play_arrow
نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
گفت‌وگو | آحاد مردم در حوزه نظارت، تولید و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
play_arrow
گفت‌وگو | آحاد مردم در حوزه نظارت، تولید و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
گفت‌وگو | تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی کشور در راستای جهش تولید خواهد بود
play_arrow
گفت‌وگو | تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی کشور در راستای جهش تولید خواهد بود
حمله به اسرائیل با کدامیک از جنگ افزارهای ایرانی انجام شد؟
play_arrow
حمله به اسرائیل با کدامیک از جنگ افزارهای ایرانی انجام شد؟
روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
play_arrow
روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
نحوه برخورد صحیح با همسر در جمع چگونه است؟
نحوه برخورد صحیح با همسر در جمع چگونه است؟
غیرت چیست؟ اقسام غیرت کدامند؟ علل بی غیرتی چیست؟
غیرت چیست؟ اقسام غیرت کدامند؟ علل بی غیرتی چیست؟
جایگاه تعلیم در اسلام و برخی اصول آن
جایگاه تعلیم در اسلام و برخی اصول آن
تاثیر پماد آنتی هموروئید بر درمان بواسیر داخلی و خارجی چیست؟
تاثیر پماد آنتی هموروئید بر درمان بواسیر داخلی و خارجی چیست؟
حمله با گاز فلفل به دانشجویان معترض آمریکا
play_arrow
حمله با گاز فلفل به دانشجویان معترض آمریکا