عاقبت پيروي نکردن از ولايت فقيه

اي کساني که ندايم به شما مي رسد تا زماني که دشمن نابود و قدس عزيز آزاد نشده، عزت ما به دست نيامده است، پس تنها رمز رسيدن به اين هدف پيروي از ولايت فقيه است. هر گاه از خط ولايت فقيه که همان اسلام حقيقي است خارج
چهارشنبه، 26 فروردين 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عاقبت پيروي نکردن از ولايت فقيه
عاقبت پيروي نکردن از ولايت فقيه

 

تهيه و تنظيم: سيد حبيب حبيب پور




 

شهيد علي اصغر آجرلو

با ولايت فقيه باشيد زيرا جدا شدن از او جدا شدن از اسلام است. از اين نعمت خدادادي پشتيباني کنيد تا هيچ آسيبي نبينيد.

شهيد عباسعلي آرو

اي کساني که ندايم به شما مي رسد تا زماني که دشمن نابود و قدس عزيز آزاد نشده، عزت ما به دست نيامده است، پس تنها رمز رسيدن به اين هدف پيروي از ولايت فقيه است. هر گاه از خط ولايت فقيه که همان اسلام حقيقي است خارج شديد، به همان جايي رفته ايد که دشمن کافر مي خواهد.

شهيد حبيب الله ابراهيم آبادي

از برادران مي خواهم که پيرو اسلام و ولايت فقيه باشند زيرا اگر پيرو ولايت نباشيد هلاک خواهيد شد.

شهيد اميرپرويز ابوالحسني خواجه

وصيت من که بسيار مهم است، در خط رهبري بودن است زيرا در جامعه اسلامي اگر رهبري نباشد، بدعت در دين زياد مي شود و تشخيص راه راست از اشتباه بسيار مشکل مي شود و کل جامعه رو به نابودي دنيا و زيان آخرت مي رود پس رهبري نعمت بزرگي مي باشد و بايد شکر اين نعمت را به طور کامل به جا آوريم و شکر نعمت هم پيروي از اوست.

شهيد جلال احمد رفيعي

به همه شما تذکر مي دهم که پشت سر ولايت فقيه و پيرو دستور او باشيد و اگر آني از اين خط خارج شويد همه مورد خشم و غضب الهي واقع خواهيد شد.

شهيد اصغر احمدي

عهدي که با ولايت فقيه بستيد که هميشه پيرو ولايت فقيه باشيد، آن عهد خود را نشکنيد که روز قيامت جوابي در پيشگاه خداوند، شهدا و معلولين نخواهيد داشت.

شهيد احمد رضا استکي

از پشتيباني « ولايت فقيه » دست نکشيد و در همه رفتارها و اعمالتان پيامهاي گوهربار امام را بکار بنديد.

شهيد خان ميرزا استواري

هيچ قدرتي نمي تواند با اسلام زنده در ايران مبارزه کند و آن را از پاي درآورد. اگر از ريسمان خدا جدا شويد و دور از ولايت فقيه بمانيد بايد فاتحه اسلام را بخوانيد.

شهيد محسن اسدي

شما برادران و خواهران و دوستان! من شما را به حکم وظيفه شرعي ام به اطاعت از اولي الامر زمان دعوت مي کنم و هشدار مي دهم انحراف از خط ولايت فقيه، طي کردن مسير هلاکت و نابودي است. ننگ بر کوردلاني که از بصيرت و دانايي به دورند و رو به روي فرزند فاطمه (سلام الله عليها) مي ايستند! فراموش نکنيد که همگي درمحشر بايد جواب گوي خون شهدا و رسول الله (صلي الله عليه وآله و سلم) باشيم. واي بر آنان که در انجام فرائض ديني و پيروي از خط ولايت فقيه قصور کنند.

شهيد علي اصغر اسلامي

مبادا پيروي از ولايت فقيه را کنار بگذاريد وگرنه معصيت کار و گناه کار حساب مي شويد.

شهيد مرتضي اسلامي

برادران و خواهرانم از فرمان امام و ولي فقيه و خط شهدا غافل نشويد که غفلت از اين راه، گمراهي و پشيماني است.

شهيد اسماعيل اکبري

اي امت اسلامي و شهيدپرور ايران! پشت سر ولايت فقيه حرکت کنيد و اگر خداي ناکرده مردم از ولايت فقيه جدا شوند، با نابودي انقلاب روبرو خواهيم شد و اين همان چيزي است که ابرقدرتهاي جهانخوار مدتهاي زيادي است که به انتظار همين روز نشسته اند.

شهيد سيد جعفر امامي

به امر ولايت فقيه عمل کنيد که اگر خداي نکرده با ولايت فقيه مخالفت کرديد بدانيد که با قرآن واسلام مخالفت کرده ايد و به دستور خدا عمل نکرده ايد.

شهيد غلامرضا اميدي

هان اي برادر! اسلام عزيز و ولايت فقيه را تنها نگذاريد که بزرگترين سرمايه است.

شهيد جعفر باقرپور

بدانيد که مخالفت با ولايت فقيه، مخالفت با خدا و مردم مستضعف است.

شهيد جعفر بکايي زاده

نگذاريد با نام اسلام خواهي و خداخواهي با رهبريت و ولايت فقيه و ياران امام و نهادهاي انقلابي مخالفت کنند.

شهيد اسماعيل بهاري

به برادرانم وصيت مي کنم که تا آخرين قطره خونشان، همچون گذشته در صحنه و پيرو ولايت فقيه باشند و هيچگاه از اين خط کناره گيري نکنند که خداي نخواسته از مسير انسانيت خارج شده اند.

شهيد احمد بهرامي

رهبر را تنها نگذاريد که اگر تنها گذاشتيد خود فاسد و منحرف مي شويد.

شهيد رضا بهلولي

فرمايشهاي رهبر را ملاک عمل خويش قرار دهيد. من به حکم وظيفه شرعي شما را به اطاعت از اولي الامر تأکيد مي کنم و هشدار مي دهم، انحراف از خط ولايت فقيه، طي کردن راه نابودي است.

شهيد علي پاک جسم پور فرد

از خط ولايت فقيه خارج نشويد که در اين صورت به طور حتم به راه ضلالت و گمراهي خواهيد رفت.

شهيد محمد صادق ترابي

امروز اطاعت از ولايت فقيه را نبايد فراموش کنيم که اطاعت از خدا و پيامبرش خواهد بود و کفران چنين نعمتي غضب خداوندي را در پي خواهد داشت.

شهيد سالار تقي پور

از پيروي و اطاعت از ولي فقيه دست برنداريد.

شهيد ناصر تقي پور

شما مردم هميشه هوشيار! آگاه باشيد که اسلام از همه طرف در خطر است و اين را بدانيد که دشمنان اسلام دست از آن بر نمي دارند زيرا اين را مي دانند که اگر اسلام رواج پيدا کند مساوي است با نابود شدن آنها. شما بايد کاملاً هوشيار باشيد زيرا دشمنان اسلام از وحدت و يکپارچگي مسلمانان خوف دارند.
مبادا براي يک لحظه هم شده از ولايت فقيه دور شويد که اگر دور شويد از خدا و اسلام دور شده ايد.

شهيد سعيد حامدي

در خط ولايت فقيه باشيد چرا که اگر از خط ولايت فقيه و روحانيت اصيل خارج شديم ديگر زندگيمان ارزشي ندارد. هر کس که مخالف خط ولايت فقيه باشد نابود شدني است چرا که خط ولايت فقيه، حق است.

شهيد جعفر حمدگو

اي برادران، وصيت من به شما فقط در مورد پشتيباني از ولايت فقيه و مسئله جنگ است. آري برادران، از اين حسين زمان پشتيباني کنيد و پيرو او باشيد که اگر پيروي از دستوراتش را نکنيد هم در اين دنيا ضرر کرده ايد و هم در آن دنيا.
برادران، هميشه اين را بدانيد هر چقدر هم که کار کنيد و عبادت کنيد اگر ولايت نداشته باشيد، عبادت هاي شما پوچ و بي ارزش است و سعي کنيد به عبادت هاي خود معنا ببخشيد چون با ولايت فقيه، عبادت کردن معنا مي يابد.

شهيد سيد مهدي حياتي رکني

توصيه به عاشقان، سلوک الهي سه کلمه است « تقوا، مراقبه، اخلاص » و از همه مهمتر پيروي محض از ولايت فقيه است، او را تنها نگذاريد، نيز از او جلوتر نرويد که هلاکت است و از او عقب نمانيد که گمراهي است.

شهيد پرويز حيدري

به همه شما سفارش مي کنيم که هميشه پشتيبان امام و ولايت فقيه و روحانيت باشيد، امام و ولايت فقيه است که رهرو پيغمبر (صلي الله عليه و آله و سلم) است و در مسير الله پيش مي روند و هر که از خدا اين مسير خارج شود، خط الله را نفي کرده است.

شهيد علي خوش لهجه اکرام

پيوسته در خط ولايت فقيه باشيد تا اين که نغمه هاي کور استعمار که پس از 2500 سال از سرزمين اسلامي محو شده، راه پيدا نکند.

شهيد مصطفي ديانتي نسب

اگر مي خواهيد دشمنان براي هميشه از شما مأيوس شوند، پشتيبان اصل ولايت فقيه باشيد که اگر ولايت را از ما گرفتند همه چيز را از ما گرفته اند.

شهيد سعيد رحيمي فاضل

مسئله اطاعت از مقام رهبري و پذيرفتن ولايت فقيه نبايد فراموش شود زيرا که اگر قرار باشد اطاعت از ولايت فقيه نباشد و حزب گرايي و فرد گرايي باشد و هر کس براي خود راهي را برود، مطمئناً و يقيناً به پيروزي نخواهيم رسيد.

شهيد اسماعيل رسول نژاد ري شهري

اي کساني که اين عبارت به گوش تان مي رسد، بدانيد که آويختن به دامان امام و ولي فقيه چنگ انداختن به ريسمان رستگاري الهي است که هر کس در رسيدن به آن همت نمايد رستگاري و فوز عظيم الهي در پيش دارد و هر کس از آن دوري گزيد سعادت را از خود دور ساخته است.

شهيد مسعود زاده ابراهيمي

قطع رابطه با ولايت فقيه منقطع شدن ولايت انسان با خداست.

شهيد مجيد زحمتکش

با مقام ولايت مخالفت نکنيد و با اين کار، اعمال خود را باطل نکنيد.

شهيد علي اشراف سراج

امروز خطري که انقلاب اسلامي را تهديد مي کند، خطري که زيانش از خطر دشمنان خارجي بيشتر است، همان خطر دشمنان دوست نما، همان فرصت طلب ها که در مقابل حرف امام کارشکني مي کنند و به ظاهر مي گويند که مطيع ولايت فقيه هستند اما در مقابل حرف امام، نظر مخالف دارند، مصلحت اسلام و انقلاب را ناديده مي گيرند و تمام مسائل را براي رسيدن به اهداف شان توجيه مي کنند، هوشيار باشيد که بر شما مسلط نشوند.

شهيد غلامرضا سگوند

عزيزان! تقوا را پيشه خود سازيد و به فکر آخرت خود باشيد. دنيا بازيچه اي بيش نيست. ظاهر دنيا شما را گول نزند. به ريسمان خدا که همانا خط ولايت فقيه است چنگ بزنيد و اگر از خط ولايت فقيه دور گشتيد به چنگال شيطان خواهيد افتاد.

شهيد عبدالمجيد سنايي

از اسلام، انقلاب و روحانيت و ولايت فقيه دفاع کنيد و نگذاريد که کسي به آن ها تجاوز کند.

شهيد اکبر شيرازي

اي جوانان! مبادا پشت به ولايت فقيه کنيد. به خدا قسم کسي که با ولايت فقيه نباشد جايش جهنم است.

شهيد حميد صادق جولا

ملت ما نبايد امامت را فراموش کنند که فراموشي ولايت و امامت در مرداب دنيا رفتن و از اوج آخرت گريزان گشتن است. بايد اين وظيفه مهم را انجام دهيد.

شهيد غلامرضا صادق زاده

امت اسلامي ما به هيچ وجه دست از اسلام و قرآن و امامان و ولايت فقيه برنمي دارد که همانا عذاب عظيم خداوندي بر آنان واجب خواهد شد.

روحانيت پيرو ولايت فقيه را ارج بداريد که در صورت تضعيف اين ها ضربه اي به اسلام خواهد خورد که جبران آن بسيار سخت خواهد بود.

شهيد نظام الدين علي صادقي

اگر شما از مقام رهبري، ولايت فقيه و اسلام دوري کنيد، مسئول خون شهدا هستيد.

شهيد رضا طاهري

اطاعت از امر ولايت فقيه را فراموش نکنيد.

شهيد احد طاهري وحيد

مواظب خط بازي ها و باندبازي ها باشيد وسعي کنيد از خط ولايت فقيه خارج نشويد.

شهيد اسماعيل طهماسبي

اگر مي خواهيد از مسير حق خارج نشويد، پشتيبان ولايت فقيه باشيد.

شهيد حميدرضا طهماسبي

به خدا قسم باور کنيد اگر بر ولايت فقيه تکيه کنيد، ديگر طعمه گرگ و کفتار نخواهيد شد.

شهيد محمد طهماسبي

اميدوارم بعد از من مشوق خوبي براي اسلام و پشتيبان خوبي براي ولايت فقيه باشيد. مبادا خداي نکرده دست از حمايت ولي فقيه بداريد که آن روز، روز سقوط انسان و انسانيت و روز شکست است.

شهيد محمد علي طهماسبي

بدانيد که اگر اين نعمت ولايت فقيه را پيرو نباشيم به عذاب الهي دچار خواهيم شد و خداوند هرگز ما را نمي بخشد.

شهيد نوشاد طهماسبي

اي حافظان حدود الهي، سعي کنيد از خدشه دار شدن خط اصيل و مقدس ولايت فقيه جلوگيري کنيد.

شهيد قادر فتحي

پس از شهادتم نسبت به ملت شهيدپرور وصيتي که دارم اين است که اگر مي خواهيد کشورتان از شر شرق و غرب و تمام اجانب مصون بماند هرگز از پشتيباني ولي فقيه و شهدا دست برنداريد.

شهيد عباسي فرامرزي

ولايت فقيه را تنها نگذاريد و استين ها را بالا بزنيد و از جنگ و شهادت در راه خدا نهراسيد.

شهيد اسد الله فرحناک

نبايد مسئله ولايت فقيه را فراموش کنيد که بدون رهبري، ايمان ناقص است.

شهيد محمد علي فنايي

هر حرکتي اگر به جز اسلام و ولايت فقيه، ايدئولوژي ديگري داشته باشد، مطمئنا در روند خود با شکست، مواجه خواهد شد.

شهيد احمد فيروزبخت

بر شما واجب است که پشت سر امام عزيز حرکت کنيد و گوش به فرمان او باشيد نه امام بلکه در مسير ولايت فقيه همين امر باشد و اگر از اين نيروي خدادادي دست برداشتيد به خدا سوگند گمراه مي شويد.

شهيد عليرضا کاوندي

دوست ندارم کساني که ضد ولايت هستند سر قبرم فاتحه بخوانند.

شهيد علي اکبر کرمي

سعي کنيد در هيچ شرايطي از پشتيباني اين ستون و رکن انقلاب دست برنداريد که در غير اين صورت، زمان شکست و بدبختي ما خواهد بود.

شهيد علي محمد کرمي ابوالوردي

با شما مردم يک سخن دارم، اگر دست از انقلاب و ولايت برداريد و يا بي تفاوت بمانيد، شهدا در روز محشر، جلوي شما را خواهند گرفت.

شهيد محمود کمالي

امت ايثارگر! رمز پيروزي ما داشتن مکتب اسلام و بالاخره وحدت در زير چتر ولايت فقيه بود. نکند لحظه اي از اين خط که استمرار حکومت انبيا است منحرف شويد و در گرداب هاي آلوده گناه و معصيت بيفتيد.

شهيد صادق کهوند

تنها به ولايت فقيه بچسبيد و از او جدا نشويد وگرنه نابود مي شويد.

شهيد مستعلي محمدي

امروز حساس ترين مقطع تاريخ اسلام در شرف تکوين است و اگر خداي ناکرده نتوانند اين امانت الهي، انقلاب اسلامي و ولايت فقيه را حفظ نمايند به بلايي دچار مي شوند که ديگر پشيماني سودي ندارد.

شهيد سيد احمد معافي مدني

هشدار مي دهم که انحراف از خط ولايت فقيه طي کردن مسير هلاکت و نابودي است.

شهيد مسعود( مجتبي ) مؤمني

عهدي که با ولايت بستيد تا هميشه پيرو آن باشيد و عهد خود را نشکنيد که روز قيامت جوابي و عذري در پيشگاه خداوند نداريد.

شهيد محمد جواد مهرجردي

بر شما باد اي ملت رزمنده که در مسير الله و حفظ رهبري و ولايت فقيه گام برداريد غفلت، موجب نفوذ استعمارگران خواهد شد.

شهيد اميرمختار مهماندوست

پيرو دين خدا و پيرو ولايت فقيه باشيد تا به مملکت اسلامي تان آسيبي نرسد و خدا را از ياد نبريد که منحرف و اهل جهنم مي شويد.

شهيد حسين ناجيان

پيرو امام باشيد و پيروي ايشان را نه در مقام يک شخص، بلکه پيروي از ولايت فقيه که استمرار حرکت نبوت است بدانيد و الا دچار انحراف خواهيد شد.

شهيد يدالله نظري

پشتيبان ولايت فقيه باشيد، از اوامر او اطاعت کنيد تا براي هميشه سربلند باشيد. وحدت خود را حفظ کنيد و با چنگ زدن به ريسمان خدا و تحت رهبري ولايت فقيه از اسلام دفاع کنيد و تفرقه و نفاق را در بين خود راه ندهيد که اگر چنين کنيد موجبات عذاب الهي را فراهم کرده ايد.

شهيد عليرضا نمدساز

تأکيد مي کنم که اي مردم، پشتوانه اين انقلاب باشيد، رهبري را خداي ناکرده رها نکنيد زيرا خواري و ذلت تا ابد نصيبتان مي شود؛ آن موقع همانند مردم کوفه، مردمان ديگر شما را نفرين خواهند کرد.

شهيد سيد مجيد نوري زاده

مي دانيد که مسئله رهبري در اسلام بسيار مهم است يعني اگر مسلمين داراي رهبري نباشند که حول آن رهبر بچرخند و همه از او دستور بگيرند در پيشرفت اهداف اسلام موفق نخواهند شد. اميدوارم همين طوري که به مسئله رهبري مسلمين توجه داشته ايد تا انقلاب حضرت حجت (عجل الله تعالي فرجه الشريف) توجه داشته باشيد و از مسئله رهبري مسلمين غافل نباشيد که غفلت شما باعث سرکوبي اسلام و پايمال شدن خون پاک شهدا از صدر اسلام تاکنون مي شود.

شهيد محرم علي وحيد

من شما را به حکم وظيفه شرعي به اطاعت از ولي الامر زمان آگاه مي کنم و هشدار مي دهم که انحراف از خط ولايت فقيه، جز هلاکت و نابودي چيز ديگري نيست.
منبع مقاله :
حبيب پور، سيد حبيب، (1392) ولايت فقيه: گزيده موضوعي وصيت نامه شهدا (14)، تهران: نشر شاهد، چاپ اول



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.