دلایل این که چرا مادر شما بی‌نظیر است

مادر! کلمه‌ای که با خودش گرمی و عشق به همراه دارد. مادر شما، اولین عشق شما، اولین معلم شما و تمام دنیای شما است. او کسی است که جایگاه خاصی در قلب شما دارد، جایگاهی که هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را اشغال کند. او
يکشنبه، 15 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دلایل این که چرا مادر شما بی‌نظیر است
دلایل این که چرا مادر شما بی‌نظیر است

 

مترجم: حمید وثیق زاده انصاری
منبع:راسخون




 

مادر! کلمه‌ای که با خودش گرمی و عشق به همراه دارد. مادر شما، اولین عشق شما، اولین معلم شما و تمام دنیای شما است. او کسی است که جایگاه خاصی در قلب شما دارد، جایگاهی که هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را اشغال کند. او بی‌نظیر است و در نهایت او عشق است.

رشته‌ی محبت!

یک نوزاد صدای مادر خود را می‌شناسد. لحظه‌ای که مادر او را نگه می‌دارد، نوزاد می‌داند که او است. از سن خیلی کم نوزادان مادر خود را تشخیص می‌دهند؛ صدای او، بوی او، لمس او و عشق او.
مادر کسی است که هیچ وقت از او به اندازه‌ی کافی تشکر نمی‌شود. او شما را به این دنیا آورد، تمام چیزهای مهم را در زندگی به شما یاد داد، با تمام قلب از شما حمایت کرد و هرگز باعث نشد که شما بفهمید که او تمام این سالها را چگونه گذرانده‌ است. حمل کودک در بطن خود به مدت نه ماه و تحمل ناخوشی‌های صبح گاهی و تمام آن دردها آسان نبود. اما مادر شما آن کار را انجام داد تا فقط شما را به این دنیا بیاورد. او شبهای خیلی زیادی را به بی‌خوابی گذراند تا فقط به شما غذا بدهد و یا کمک کند که شما بخوابید، او هر بار که شما زمین می‌خوردید شما را بلند می‌کرد و صبورانه به تمام کج خلقی‌ها و اوقات تلخی‌های شما گوش می‌داد. شما بدون فکر کردن می‌گویید اما او از تمام لذت‌ها و خوشی‌هایش گذشته است تا نیازهای شما را برآورده کند و لبخندی بر لبان شما بنشاند.
علاوه بر تمام این چیزهایی که مادران انجام می‌دهند، آنها به ما الهام می‌کنند که مثل آنها باشیم. زنان آرزو دارند که زمانی مثل مادران‌شان شوند و مردان نیز تلاش می‌کنند که تمام این ویژگی‌ها را در همسرانشان پیدا کنند. چیزی در مادران وجود دارد که هیبت و شکوه را القاء می‌کند و باعث می‌شود که آنها بی‌نظیر شوند. آیا این عشق بی‌چون و چرای آنهاست؟ یا توانایی و قدرت آنهاست؟ یا حمایت آنها است؟ و یا مراقبت آنهاست؟ بله، تمام اینها و کمی بیشتر است. تمام آنچه که باعث این تفاوت می‌شود بودن مادرمان است.
مادر بی‌نظیر است چون . . .
1. او به شما این زندگی را داد. (با وجود اینکه دردهای زیادی را تحمل کرد)
2. شما نور چشمان او هستید. (هیچ کس نمی‌تواند جایگاه شما را در قلب او بگیرد)
3. او اولین عشق شما و بهترین دوست شما است! (او عشق است.)
4. او به شما راه رفتن و حرف زدن را یاد داد. (او بهترین لبخند را داشت وقتی که شما برای اولین بار او را صدا زدید. او خوشحال‌ترین فردی بود که وقتی دید شما قدم‌های کوچک خود را برمی‌دارید.)
5. او صبورانه همه چیز را به شما یاد داد. (او تکالیف را برای شما آسان‌تر کرد)
6. او شما را به مدرسه می‌برد و از مدرسه برمی‌داشت. (او تمام الویت‌های خود را بعد از آن قرار داد)
7. او همیشه آنجا بود تا بعد از این که شما کار خوبی انجام دادید دست نوازش بر سر شما بکشد. (حتی اگر این کار فقط یک رنگ آمیزی درست بود)
8. او هم چنین هر وقت که شما کار اشتباهی انجام می‌دادید شما را سرزنش می‌کرد. (او آن را با آغوش کشیدن و بوسه‌هایش همراه می‌کرد)
9. وقتی که پدرتان بر سر شما داد می‌زد او پناهگاه شما بود. (او ابرزن زندگی شما بود!)
10. شما با گوش دادن به صدای او از خواب بیدار می‌شدید و با آهنگ صدای آرامش بخش او به خواب می‌رفتید. (لالای‌های او شیرین‌ترین آهنگ‌هایی بودند که شما تا ابد به عنوان یک کودک شنیدید)
11. او تمام شب را بیدار ماند فقط برای اینکه شما سرفه می‌کردید. (او حتی برای ثانیه‌ای شما را ترک نمی‌کرد و جایی نمی‌رفت)
12. شما با نگاه کردن به او و پیروی از او بزرگ شدید. (او اولین الگوی شما بود!)
13. غذای او بهترین غذا در دنیا بود، هست و همیشه خواهد بود. (او ترکیبات ویژه‌ی عشق را فقط به خاطر شما به غذا اضافه می‌کند)
14. او اولین کسی بود، هست و خواهد بود که اشک‌های شما را پاک می‌کند. (حتی اگر یک خراش کوچک بردارید، او آن را می‌بوسد و آن را رفع می‌کند)
15. او بزرگ‌ترین حامی‌ای است که شما تا به حال در زندگی خود داشته‌اید. (او به شما اطمینان می‌دهد که همه چیز درست خواهد شد)
16. او خلاصه‌ی نهایت قدرت، صبر، مثبت بودن، عشق و تمام چیزهای خوب است. (به طور عملی غیر ممکن است که به تمام این چیزها در یک زندگی چنگ بزنید)
17. او بیدار می‌ماند تا به شما گوش دهد و یا این که شما کاری را که دوست دارید انجام دهید حتی اگر حالش خوب نباشد. (زمان‌هایی را به خاطر آورید که او شما را به بستنی می‌برد فقط به خاطر این که شما آن را دوست داشتید)
18. او به شما یاد می‌دهد که عشق چیست. (او به شما یاد می‌دهد که دوست داشتن هر کس دیگری چه معنی دارد)
19. خوابیدن در آغوش او بهترین رخدادی است که برای شما اتفاق افتاده است. (آن دنج‌ترین و راحت‌ترین جایی است که برای شما ایجاد شده است)
20. او تنها کسی در زندگی شماست که همه چیز را به شما می‌دهد و در عوض چیزی از شما طلب نمی‌کند.
21. او نمونه‌ی واقعی این است که فداکاری برای عزیزان چه معنی دارد. (او همیشه آخرین لقمه‌ی غذای مورد علاقه‌اش را به شما می‌دهد چون فقط شما از او خواستید)
22. او باعث می‌شود که شما فرد بهتری شوید. (اگر او آنجا نبود، شما نمی‌توانستید جایی باشید که امروز هستید)
23. او تمام درسهای مهم زندگی را به شما آموزش داد. (از او به خاطر تمام چیزهایی که به دست آوردید ممنون باشید؛ پول، موفقیت، دوستان، همه چیز)
24. او همیشه با شما بوده است. او بیشتر برای شما یک دوست صمیمی بوده است تا یک مادر. (او تلاش می‌کند که با تعریف‌های شما از خونسرد و متین بودن تطابق داشته باشد)
25. شما می‌دانید که این زن دوست داشتنی هرگز شما را ترک نمی‌کند، هرگز و هرگز!
26. لبخندهای او قشنگ‌ترین لبخندها است و او زیباترین زن روی زمین است.
27. او تمام کثیف کاری شما را تمیز می‌کند.
28. او بدترین کارها و حالات شما را دیده است و هنوز شما را دوست دارد.
29. او شما را می‌خنداند حتی وقتی که شما نخواهید بخندید.
30. او به تمام انتخاب‌های شما اعتماد می‌کند. (در زمینه دوست، همسر)
31. او باعث می‌شود که شما احساس ویژه بکنید حتی هنگامی که دنیا شما را زمین بزند و یا تحقیرتان کند.
32. او تولدهای شما را بسیار لذت بخش‌تر از مال خودش جشن می‌گیرد.
33. او هیچ وقت نمی‌تواند شما را در رنج و ناراحتی ببیند.
34. او هیچ وقت شما را داوری نمی‌کند حتی اگر با او با شلوار راحتی و موی ژولیده و پولیده بیرون بروید.
35. او جوک‌های شما را درک می‌کند حتی اگر دیگران درک نکنند.
36. او می‌داند که هر چیز کجاست؛ چیزهایی که شما کل روز به دنبال آن می‌گردید.
37. او با اوقات تلخی‌ها و کج خلقی‌های هر روزه‌ی شما سازش می‌کند.
38. او به شما می‌گوید که چه چیزی درست است اما هم چنین به شما فرصت می‌دهد که خودتان نیز یاد بگیرید.
39. او منتظر تماس هر روز شماست و شما را می‌بخشد حتی اگر به مدت هفته‌ها به او زنگ نزنید.
40. او بهترین مادر دنیا بوده است و برای همیشه خواهد بود.
این لیست می‌تواند ادامه پیدا کند چون ما هرگز نمی‌توانیم صحبت کردن در مورد مادر را تمام کنیم. او شما را بیشتر از آنکه خود را دوست بدارد، دوست دارد و تنها چیزی که او می‌خواهد شادی شما است. او را با عشق خود لبریز کنید و به او بگویید که شما مراقب خواهید بود. به او احترامی را بگذارید که شایسته‌ی آن است. با آنچه که از او یاد گرفته‌اید زندگی کنید و باعث افتخار او شوید.

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.