انقلاب اسلامی در کلام شهیدان

«انقلاب اسلامی ایران نتیجه 1400 سال رنج و زحمت ومشقت و تبعید و زندان و شکنجه‏ها و جنگها و شهادتها می‏باشد. افرادی چون مطهری‏ها و... جان عزیز خود را فدا کرده‏اند تا این انقلاب به اینجارسیده است و ما امروز وارث چنین انقلابی هستیم. شما می‏دانید حفظ هر چیزی از به‏دست آوردن آن دشوارتر است.» آموزگار شهید محمد خالوئی از : تهران
سه‌شنبه، 3 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انقلاب اسلامی در کلام شهیدان
انقلاب اسلامی در کلام شهیدان
انقلاب اسلامی در کلام شهیدان

«انقلاب اسلامی ایران نتیجه 1400 سال رنج و زحمت ومشقت و تبعید و زندان و شکنجه‏ها و جنگها و شهادتها می‏باشد. 
افرادی چون مطهری‏ها و... جان عزیز خود را فدا کرده‏اند تا این انقلاب به اینجارسیده است و ما امروز وارث چنین انقلابی هستیم. شما می‏دانید حفظ هر چیزی از به‏دست آوردن آن دشوارتر است.»
آموزگار شهید محمد خالوئی از : تهران

«شجره انقلاب‏اسلامی احتیاج مبرمی به خون جوانان عاشق و خدمتگزار به خداوند سبحان دارد. از آن‏طرف، خداوند متعال هم جوانان برومند و شایسته و باتقوا را به وسیله (شهادت)
گلچین می‏کند.»
دانش آموز شهید داود سهرابی از : تهران

«در اول وصیتنامه به‏امام عزیز سلام عرض می‏کنم که ما را یاری و رهبری کرد که از نظام کثیف طاغوت خارج‏شویم و در فضای سالم انقلاب اسلامی زندگی کنیم. نمی‏دانم شکر این نعمت را چگونه‏بجا آورم که اگر انقلاب نمی‏شد، حالا در این مکان مقدس که خداوند عنایت کامل داردنبودم بلکه در بدترین و کثیف‏ترین جاها مشغول معصیت‏خداوند بودم و از خدا آنقدردور بودم که هیچ فکرش را هم نمی‏توان کرد.»
دانش آموز شهید احسان کشاورز محمدی از : تهران

«وقتی انقلاب کردیم و آمریکا را که مظهر شیطان است‏به رهبری امام ازخاک اسلامی خود بیرون کردیم باید پذیرای مصایب و دشواریها نیز باشیم. وقتی‏خواستیم که سربلند باشیم و حق بگوییم و به حق دعوت کنیم باید رنج و مشقت‏فراوانی را تحمل و مبارزه کنیم.»
دانش آموز شهید حمید رزاقی از : تهران

«من‏یک جان دارم و آن هم مال انقلاب اسلامی است.»
بسیجی شهید محمد قاسم ریاحی از : بندر گز

«امیدوارم این انقلاب که یک انقلاب اسلامی است‏یک انقلاب جهانی شود ومقدمه برای حضور حضرت بقیه الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء باشد.»
دانشجوی شهید علی رفیق دوست از : تهران

«این مردم بدون سلاح، فقط با اسلحه ایمان برمدرنترین سلاحها پیروز شدند و یک بار دیگر تاریخ اثبات کرد که قرآن پیروز است ومشرک و کفار نابود و جایشان در زباله‏دان تاریخ خواهد بود.»
مهندس شهید منوچهر مهاجرانی از : خمین

«این انقلاب مانند درختی است جوان که احتیاج به خون داردمی‏روم تا با خون خود که مقدار ناچیزی است این درخت را آبیاری کنم تا از محصول‏آن آیندگان استفاده ببرند.»
کارگر شهید رسول رفیعی از : سبزوار

«ای دولتمردان‏که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسوولیتی به عهده دارید باید به فکر مردم باشیدباید برای مردم زندگی ساده را به هر نحوی که شده تهیه نمایید انقلاب، انقلاب‏محرومان است‏باید در خدمت مردم باشید و خدمت کنید. »
شهید محمد رضا مرادی از : خرمشهر

«نگهداری انقلاب بزرگترین وظیفه و سخت‏ترین مسوولیتها است، انقلابی که هم‏اکنون چشم امید مستضعفان، گرسنگان و پابرهنگان است... اگر می‏خواهید روح من درآرامش قرار گیرد به امور مردم رسیدگی کنید.»
پاسدار شهید احمد رضا سعیدی از : تهران




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.