فقط پنج ليتر خون

خدمت دوست عزيزم آقاي ساعدي، سلام عليكم و رحمة ا ...شكر و سپاس پروردگار متعال را كه به مانعمتهاي بيكران خويش را عنايت فرمود و سلام بر رسولش محمد بن عبدا...(ص) كه خاتم پيامبران و هدايتگر انسانهاست، از تاريكي به وادي نور و درود بر منجي عالم بشريت امام زمان(عج ) و نايب بر حقش امام خميني، رحمت خدا بر شهداي اسلام، بخصوص شهداي انقلاب اسلامي ايران و جنگ تحميلي.
دوشنبه، 9 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فقط پنج ليتر خون
فقط پنج ليتر خون
فقط پنج ليتر خون

نويسنده:محمد فرومندي
به ياد شهيد محمد فرومندي ؛
خدمت دوست عزيزم آقاي ساعدي، سلام عليكم و رحمة ا ...شكر و سپاس پروردگار متعال را كه به مانعمتهاي بيكران خويش را عنايت فرمود و سلام بر رسولش محمد بن عبدا...(ص) كه خاتم پيامبران و هدايتگر انسانهاست، از تاريكي به وادي نور و درود بر منجي عالم بشريت امام زمان(عج ) و نايب بر حقش امام خميني، رحمت خدا بر شهداي اسلام، بخصوص شهداي انقلاب اسلامي ايران و جنگ تحميلي.
و اما بعد خدمت شما برادر بزرگوار سلام مخصوص مي رسانم و از خداوند متعال سلامتي و تندرستي شما و متعلقين را خواستارم، اميدوارم هميشه در تحت توجهات و عنايات آقا امام زمان در امور زندگي و مادي و معنوي موفق و پيروز باشيد. چنانچه جوياي احوالات اينجانب بنده حقير فرومندي باشيد. به حمدا ...مشغول انجام وظيفه قانوني و شرعي خويش بوده و هستم، خدمت شما دوست مهربان عرض كنم كه با لطف خدا و توفيق او و همكاري صميمانه دوستان و آشنايان بخصوص شما توانستم بالاخره پناهگاهي براي زندگي محدود دنيايمان درست كنم و همانگونه كه مستحضر هستيد در حال اتمام است كه انشاءا ...بقيه اش هم درست خواهد شد. ولي ما ساختمان دنيائيمان را مرتب درست كرديم و نسبتاً زيبا، اما تلاش داريم كه بتوانيم براي آخرت هم يك ساختمان مرتبي درست كنيم.
چرا كه ما در دنيا مثل يك مسافر هستيم و همانگونه كه يك مسافر از شهر خود حركت مي كند، به مقصد معلومي و در بين راه يك شب و دو شب متوقف مي شود، ولي در حال رفتن است و سرانجام بعد از مدتها مسافرت دوباره به شهر و ديار خويش برمي گردد، ما هم ابتدا مسافرت و حركتمان از جانب خدا بود و در نهايت هم به سوي خدا برمي گرديم و در اين بين حيات دنيايي ما مثل مسافرت يك مسافر است. خلاصه بعد از مدتي تلاش و پيگيري در جبهه و پشت جبهه سعي داريم كه يك ساختمان بسيار خوب و زيبا و آماده از هر لحاظ جهت زندگي با تمام امكانات داخلي و بيروني بخريم از خداوند متعال و در اين معامله خداوند فرموده كه قيمت اين ساختمان و يك سري چيزهاي ديگري كه به تو مي دهم فقط پنج ليتر خون است كه براي من و در راه من بدهي. راستش من خودم از اين معامله استقبال مي كنم، ولي شيطان در گوشم وسوسه مي كند كه اين قيمت گران است و اين معامله را نكن !خلاصه ما سر اين موضوع درگيري عجيبي با شيطان پيدا كرده ايم و شب و روز با اين دلال خطرناك در حال مبارزه هستيم. البته همانگونه كه مطلع هستيد خيلي از بچه ها در اين معامله موفق شدند و كليدهاي ساختمان را گرفته و اكنون دنياي بسيار شيرين و زيبايي دارند كه ما خبر نداريم. البته حاج آقاي ساعدي مقداري از مشخصات اين ساختمان را برايت بگويم كه در اين معامله مثل اين خانه كه ساخته ايم نيست كه بعد از آن همه زحمت و تلاش و بعد از گرفتن دويست هزار تومان وام كه كمر آدم در اداء اين دين مي شكند، آخرالامر گچها خشك نشود و بتركد و يا موزائيك و سنگ كاري نشود و هزار كم و كسر ديگر. بلكه در اين ساختمان اصلاً هيچ چيزي ناقص و كم و كسر نيست. در اين ساختمان صحبت از يك اتاق و دو اتاق نيست، بلكه آنچه بخواهي هست. از شير آب اين ساختمان گلاب و شربت و شير روان است نه فقط آب. و در صحن حياط جوي گلاب روان است و بوي عطر فضايش را پر كرده است و آنچه نوشيدني اراده بكني در ساختمان آماده است و از همه مهمتر در نزديكي ساختمانهاي اولياء و اوصياء و شهدا و انبياء قرار دارد و به چيزي نياز پيدا نمي كني مگر اينكه در آنجا هست. خيلي چيزهاي ديگر هم هست كه در حوصله اين يك ورق كاغذ نيست. ما انشاء ا...سعي داريم كه به هر قيمتي شده در اين معامله اگر بتوانيم خدا را راضي كنيم كه سود زيادي دارد و صفايي بي اندازه. با همه اين توضيحات ما با لطف حق پول معامله را حاضر كرده ايم ولي مثل اينكه بايد مدتي در نوبت بايستيم و صبر و حوصله به خرج بدهيم تا مشمول آيه مباركمان «ان ا ...اشتري من المؤمنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه» قرار بگيريم و گويا به اين سادگي هم اين معامله انجام نمي گيرد. ما بارها و بارها اعلام آمادگي كرده ايم و در صحنه حاضر شده ايم، ولي گويا قلباً و خالصاً، مخلصاً نتوانسته ايم قيمت ساختمان را بپردازيم و امروز و فردا مي شود.
به هر حال آقاي ساعدي با وصف ساختماني كه خدا براي انسان درست مي كند، دل بستن به اين ساختمان سبزوار و يا جاي ديگر خسران است و بس.ولي فعلاً مانده ايم و نياز به كمك شما برادران بزرگوار داريم كه بعد از نمازهايتان براي پيروزي رزمندگان اسلام دعا بفرماييد و از خداوند متعال بخواهيم كه همه رزمندگان اسلام به آرزوهاي خدايي شان برسند. انشاء ا...
خدا يار و نگهدار همه شما حزب اللهي ها
و السلام عليكم و رحمة ا...و بركاته




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.