اسباب‌بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد

يک کارشناس مامائي گفت: اسباب بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد. صديقه عليشاهي در گفت وگو با ایسنا با بيان اين كه هرگز نبايد هر نوع اسباب‌بازي را براي فرزندان تهيه و هر آن چه را که او خواست در اختيارش قرار داد، افزود: اگر يک کودک اسباب بازي‌هاي مختلفي در اختيار داشته باشد در آينده به هدايايي که مي‌گيرد توجهي نشان نمي‌دهد.
يکشنبه، 19 خرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اسباب‌بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد
اسباب‌بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد
اسباب‌بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد

يک کارشناس مامائي گفت: اسباب بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد.
صديقه عليشاهي در گفت وگو با ایسنا با بيان اين كه هرگز نبايد هر نوع اسباب‌بازي را براي فرزندان تهيه و هر آن چه را که او خواست در اختيارش قرار داد، افزود: اگر يک کودک اسباب بازي‌هاي مختلفي در اختيار داشته باشد در آينده به هدايايي که مي‌گيرد توجهي نشان نمي‌دهد.
وي در ادامه افزود: فرزندان به اسباب‌بازي‌هاي گران نيازي ندارند و حتما بايد توجه به جنبه آموزشي اسباب‌بازي در نظر گرفته شود. به عبارتي، اسباب بازي بايد با زبان، مهارت و احساسات کودک منطبق باشد.
عليشاهي خاطرنشان كرد: والدين بايد سعي كنند براي فرزندان خود اسباب‌بازي‌هايي مانند مکعب، پازل و بلوک‌هاي خانه‌سازي تهيه کنند که باعث فعاليت ذهني و رشد شخصيتي او شود.
وي در ادامه آويزهاي بالاي گهواره را بهترين اسباب‌بازي براي نوزادان تا 6 ماهگي عنوان کرد و افزود: قطعه‌هاي متحرک توجه کودک را جلب مي‌کند. به اين منظور آويز را بايد در ارتفاعي نصب کرد که كودك بتواند آن را ببيند. بهترين نوع آويز آن است که هر چند روز يک بار قابل تعويض باشد.
اين كارشناس مامايي در پايان يادآور شد: بهترين نوع اسباب بازي‌ و يا توپ‌هاي نرم داراي جنس‌هاي مختلفي هستند. زنگوله، عروسك‌هاي صدادار و اسباب بازي‌هايي که با پرتاب كردن، فشار دادن و يا مکيدن صدا درمي‌آورند نيز اسباب بازي‌هاي مناسبي براي اين دوره سني هستند.
http://www.salamatnews.com




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط