ميوه هاي قرمز خواص بيشتري دارند

ميوه هاي قرمز خواص بيشتري نسبت به ديگر ميوه ها دارند . تا جايي كه خوردن ميوه هاي قرمز پنج وعده در روز توصيه مي شود . به تازگي دانشمندان مي گويند : انواع ميوه هاي قرمز نه تنها آنتي اكسيدان لازم را به بدن مي رسانند بلكه عفونت هاي مجاري ادرار و التهابات را هم از بين مي برندو همچنين خطر ابتلا به سرطان را هم كاهش مي دهند . براي مثال هندوانه جزء يكي از ميوه هاست كه داراي فيبر و ويتامين هاي A . C و پتاسيم است و هر چه رنگ ميوه هاي قرمز تيره تر باشد مواد معدني و ويتامين هاي سودمند بيشتري در آن نهفته
چهارشنبه، 2 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ميوه هاي قرمز خواص بيشتري دارند
ميوه هاي قرمز خواص بيشتري دارند
ميوه هاي قرمز خواص بيشتري دارند

ميوه هاي قرمز خواص بيشتري نسبت به ديگر ميوه ها دارند . تا جايي كه خوردن ميوه هاي قرمز پنج وعده در روز توصيه مي شود . به تازگي دانشمندان مي گويند :
انواع ميوه هاي قرمز نه تنها آنتي اكسيدان لازم را به بدن مي رسانند بلكه عفونت هاي مجاري ادرار و التهابات را هم از بين مي برندو همچنين خطر ابتلا به سرطان را هم كاهش مي دهند . براي مثال هندوانه جزء يكي از ميوه هاست كه داراي فيبر و ويتامين هاي A . C و پتاسيم است و هر چه رنگ ميوه هاي قرمز تيره تر باشد مواد معدني و ويتامين هاي سودمند بيشتري در آن نهفته است . هندوانه يك ميوه ي بسيار مفيد است و حتي پوست و تخم آن هم خوردني و پر از خاصيت مي باشد .




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.