طول عمر امام زمان عليه السلام از نظر تاريخي

کتاب هاي فراواني در رابطه با اثبات امکان مسأله طول عمر و اثبات طولاني شدن عمر مقدس امام زمان (ع) به رشته تحرير درآمده است که معمرين را در طول تاريخ شناسايي کردند : افراد نهصد سال و هشتصد سال وبيش از آن را احصا نمودند . در تورات افراد زيادي را نشان دادند که عمرشان را هشتصد سال ، نهصد سال ، نهصد و اندي سال ، ششصد سال ذکر کردند . در قرآن کريم مدت رسالت و ابلاغ شريعت و تبليغ حضرت نوح را 950 سال ذکر فرموده است .
شنبه، 5 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طول عمر امام زمان عليه السلام از نظر تاريخي
طول عمر امام زمان عليه السلام از نظر تاريخي
طول عمر امام زمان عليه السلام از نظر تاريخي

کتاب هاي فراواني در رابطه با اثبات امکان مسأله طول عمر و اثبات طولاني شدن عمر مقدس امام زمان (ع) به رشته تحرير درآمده است که معمرين را در طول تاريخ شناسايي کردند : افراد نهصد سال و هشتصد سال وبيش از آن را احصا نمودند . در تورات افراد زيادي را نشان دادند که عمرشان را هشتصد سال ، نهصد سال ، نهصد و اندي سال ، ششصد سال ذکر کردند .
در قرآن کريم مدت رسالت و ابلاغ شريعت و تبليغ حضرت نوح را 950 سال ذکر فرموده است .
پس طول عمر امر محالي نيست و در تاريخ به مصاديق زيادي برخورد مي کنيم که 2500 سال عمر داشتند .
بعضي از کتاب هايي که در ارتباط با معمرين نوشته شده ، عمر بعضي از افراد از صد تا چهار هزار سال هم ذکر کردند که در دنيا زندگي کردند ؛ بنابراين از نظر مصداق هاي خارجي امر محالي نيست که يک انسان بتواند چنين هزار سال در اين دنيا زندگي کند و اين در حالي است که امام زمان (ع) هنوز به هزار و پانصد سال هم عمرشان نرسيده است که خداوند ان شاءالله در ظهور مبارکش تعجيل فرمايد .
منبع:کتاب ذکر نور در حضور مشتاقان ظهور




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط