مادران شاغل سالم ترند

بسياري از تحقيقات نشان مي دهد زنان خانه دار عموما اضافه وزن بيشتري نسبت به شاغلين دارند و همين امر زمينه ساز بسياري از بيماريهاي آنان است.بررسي ها نشان داده با وجود اينكه مسئوليت مادران شاغل بيشتر است اما اين گروه از نظر سلامتي نسبت به زنان خانه دار در وضعيت بهتري قرار دارند. به گزارش بي بي سي مادران شاغل كمتر دچار بيماريهاي متابوليك نظير فشارخون و ديابت مي شوند و نهايتاً سالم ترند.
دوشنبه، 6 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مادران شاغل سالم ترند
مادران شاغل سالم ترند
مادران شاغل سالم ترند

بسياري از تحقيقات نشان مي دهد زنان خانه دار عموما اضافه وزن بيشتري نسبت به شاغلين دارند و همين امر زمينه ساز بسياري از بيماريهاي آنان است.بررسي ها نشان داده با وجود اينكه مسئوليت مادران شاغل بيشتر است اما اين گروه از نظر سلامتي نسبت به زنان خانه دار در وضعيت بهتري قرار دارند.
به گزارش بي بي سي مادران شاغل كمتر دچار بيماريهاي متابوليك نظير فشارخون و ديابت مي شوند و نهايتاً سالم ترند.
بسياري از تحقيقات نشان مي دهد زنان خانه دار عموما اضافه وزن بيشتري نسبت به شاغلين دارند و همين امر زمينه ساز بسياري از بيماريهاي آنان است.
در عين حال زنان شاغل با توجه به كارهايي كه انجام مي دهند احساس رضايت بيشتري از خود دارند و عموما از اعتماد به نفس بيشتري برخوردارند و در ارتباطات اجتماعي نيز بيشتر شركت مي كنند. به همين دليل از نظر وضعيت روحي نيز كمتر دچار افسردگي مي شوند.
مطالعاتي كه بر روي بيش از 1200 نفر از زنان 20 تا 54 ساله انجام شد نشان مي دهد مادران شاغلي كه همسر و فرزند دارند به نسبت آنهايي كه همسر يا فرزند ندارند و يا خانه دار هستند به مراتب سالم ترند و در ضمن كمتر دچار چاقي و بيماريهاي قلبي مي شوند.
به طور كلي مادراني كه بخش اعظم عمر خود را در خانه سپري كرده اند بيشتر بيمار مي شوند.

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله


تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.