اشكی بر آستان نياز

كتاب حاضر دعاهاي عاشقانه و عارفانه است جهت عرض حاجت و درخواست شفاعت از پيشگاه قطب عالم وجود، مهدي موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) كه همراه با ادبيات عارفانه و شاعرانه توسط عزيزه شاهرخي نوشته شده است. نويسنده هر كجا نياز ديده جهت رساندن پيام و درخواست شفاعت از ديار و پيشگاه امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به شعري از بزرگان متوسل شده است. روزها از پي مي‌آيند و مي‌روند و فصل ها از پس يكديگر فرا مي‌رسند و مي‌گذرند. اختران
دوشنبه، 2 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اشكی بر آستان نياز
اشكی بر آستان نياز
اشكی بر آستان نياز

نویسنده: عزیزه شاهرخی
تعداد صفحات: 65
قيمت: 600 تومان
شابک: 5 ـ 009 ـ 506 ـ 964
نوبت چاپ: اول 1384
شمارگان: 2200
معرفی کتاب:
كتاب حاضر دعاهاي عاشقانه و عارفانه است جهت عرض حاجت و درخواست شفاعت از پيشگاه قطب عالم وجود، مهدي موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) كه همراه با ادبيات عارفانه و شاعرانه توسط عزيزه شاهرخي نوشته شده است. نويسنده هر كجا نياز ديده جهت رساندن پيام و درخواست شفاعت از ديار و پيشگاه امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به شعري از بزرگان متوسل شده است. روزها از پي مي‌آيند و مي‌روند و فصل ها از پس يكديگر فرا مي‌رسند و مي‌گذرند. اختران فروزان هر شب بر پردة ديبا نيلگون آسمان چشمك مي‌زنند و كامران با محبوب خود، قرين و هم‌دمند. اما تو اي خورشيد رخشان و ماه تابان آسمان جلال و جمال، همچنان در پس پردة غيبت رخ نهفته‌اي و منتظران چشم به راه‌اند. اين گونه دعا و شفاعت‌خواهي تمام تلاش است كه شاهرخي در آمدن منتظر عالميان در كتابش آورده است. كيمياي مراد كه درد دل است با محبوب آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با شاهد مقصود با گلبانگهاي عاشقانه تا راهي جسته شود به درگاه آن خورشيد يگانه و به دوش كشيدن رنج انتظار وي با اين دعا را آسان گردد كه خود گفته چرا دعا نمي‌كنيد تا خداوند ظهورم را نزديك كند.
روزي خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد كرد در حالي كه پر از جور و نفاق است و چشم داشتن به افقي كه روزي سپيده از آن طلوع خواهد كرد و اكنون چه جانفرساست اندوه فراق او و چه دردآلود است سوز دل مشتاقان تا از د‌َر درآمده و مرهمي به اين اندوهها بگذارد. شايد اين سوز و سازها و آخرين عرض و نيازها باعث شود وي بيايد و مشتاقان را از اين رنج برهاند. عنوانها و موضوعاتي است كه شاهرخي در كتابش آورده است.
اكنون بار ديگر بهار فرا رسيده و درختان غرق شكوفه‌اند ولي هر زمان كه نسيم بهاري مرا از عطر گلها سرمست مي‌كند، بوي گلهاي چمن برايم جز نشاني از نفس عطرآگين و سرمست‌كننده تو نيست. اي روح بهار بيا كه گلها را بي‌چهره دل‌آراي تو رنگ و بويي نيست، نمونه‌اي از راز و نياز شاهرخي را با منجي عالم بشريت (عجل الله تعالی فرجه الشریف).
منبع:سایت سوره مهر




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.