دکوراسیون اتاقک

اگر مدت زیادی را در محل کار خود بگذرانید لازم می‌شود که محل کارتان دکوراسیون بهتری داشته باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا چند ایده برای دکورچینی محل کار بیاموزید.
يکشنبه، 23 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
دکوراسیون اتاقک
 دکوراسیون اتاقک

 

مترجم: سعید علیزاده
منبع:راسخون

 

اگر مدت زیادی را در محل کار خود بگذرانید لازم می‌شود که محل کارتان دکوراسیون بهتری داشته باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا چند ایده برای دکورچینی محل کار بیاموزید.
هنگامی که مردم سر کار می‌روند نباید دلشان در خانه باشد. بتی بندر
ایده اصلی در مورد دکوراسیون اطاقک اداره این است که با استفاده از حس فردی زیبایی شناسی، منجر به نشاط شود و یکنواختی کنار برود. بنابراین بهتر است چچیهایی که به نظر شما جالب هستند و به آن‌ها علاقه‌مند هستید را در دکوراسیون محل کار خود به کار ببرید. با این حال، در اینجا برخی از ایده‌ها هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود اتاقک کاری خود را زینت دهید.
نقل قول‌های بزرگان
نقل قول‌های خنده دار، شوخ، الهام‌بخش، انگیزش، تشویق پیدا کنید. نقل قول‌ها را روی دیوار اتاقک بچسبانید که راه بسیار خوبی برای جذاب کردن محیط کوچک کاری است چون در طول از بین بردن یکنواختی یا زمانی که اوقات فراغت دارید می‌توانید نگاهی به اطراف بیاندازید و لحظاتی روشن و الهام‌بخش درست در بین همین سه دیوار داشته باشید. همچنین هنگامی که بر اثر کار زیاد امان شما بریده شده است همیشه می‌توانید با خواندن نقل قول‌هایی از افراد مشهور در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید و با شهامت و شجاعت به کار خود ادامه دهید.
مطالب طنز
یکی از بهترین کارها برای مبارزه با بحران در اواسط هفته این است که آسوده باشید و شوخی کنید. هنگامی که به نظر می‌رسد تا آخر هفته زمان بسیاری مانده است و خستگی در حال غلبه کردن است جوک‌های کوتاه، یک خطی و لطیفه‌ها می‌توانند فوق العاده باشند. در اینترنت به دنبال جوک‌های اداری و دیگر مطالب طنز و کلیشه‌ای باشید، آن‌ها را به دیوار اتاقک بچسبانید یا آن‌ها را بنویسید و روی مانیتور بچسبانید! نگاه زیرچشمی به اینطرف و آنطرف پس از چند دقیقه حتی زمانی که فایل‌های اداری فراوانی برای کار دارید، می‌تواند ذهن شما را تازه کند و شاد نگه دارد.
به خدا ایمان داریم
می‌توانید اتاقک خود را با نمادها و تصاویر مذهبی تزئین کنید. تزئینات معنوی و قطعات تزئینی می‌تواند به صورت سلیقه‌ای روی میز چیده شود و تصاویر مذهبی را می‌توان بر دیوار اتاقک نصب کرد. احاطه شدن توسط تصاویرو نمادهای ایمان شما می‌تواند اثر بسیار آرامبخشی بر روی ذهن داشته باشد و تاثیر مثبت و قدرتمندی روی روحیه شما داشته باشد.
نزئین با قطعات زیبا
می‌توانید محل کار خود را با وسایل متعارف زیباسازی مانند مجسمه‌های زیبا،کره برفی، تقویم زیبا،حلقه‌های تزئینی، قاب عکس زینتی با عکسی از خودتان یا کسی که دوستش دارید، گلدان کوچک با گل مصنوعی، قلم ایستاده در تراش نفیس و ... تزئین کنید.
اجازه دهید هنرتان حرف بزند
اگر شما موجودی خلاق هستید و شغل شما استعداد شما را فرا می‌خواند، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا رگه‌هایی از شخصیت خود را با دکوراسیون ساخت دست خود مانند طرح، نقاشی، کاغذ یا پارچه هنری، مدل‌های خاک رس، کنده‌کاری چوب و ... نشان دهید. اگر به عکاسی علاقه دارید می‌توانید اتاقک خود را به آۀبومی از طبیعت و عکس‌هایی که گرفته‌اید اختصاص دهید.
عوض کردن زمینه
می‌توانید ظاهر اتاقک خود را بعد از تغییر زمینه سراسر محل کار عوض کنید. آن‌را مطابق فصل، فستیوال‌ها، گیم یا فیلم دلخواه خود تنظیم کنید و سپس پس از چندبار تغییر زمینه دلخواه خود را بیابید. می‌دانید بهترین قسمت در مورد چه چیزی است؟ زمینه‌ها حالات درونی شما را نشان می‌دهند و به مردم می‌گویند که وضعیت فعلی شما چگونه است. بنابراین، اگر دیروز تصویر اژدهای پیت را چسبانده‌اید، آن‌را با پوسترهای بروسلی عصبانی و ناچیکو جعلی کامل کنید و با این کار به دیگران بگویید که تا چند روز مزاحمتان نشوند!
بر روی این ایده‌های جالب، خلاقانه و خنده‌دار کار کنید تا محیط کار شادی داشته باشید. پس از همه این کارها، آن 8 ساع کار برای شما به منزله جان کندن نخواهد بود. مهم نیست که چقدر از شغلتان بدتان می‌آید، نمی‌توانید برای همیشه از اطاقک کارتان دوری کنید. حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که محیط کار خود را جذاب و مفرح سازید تا در هنگام کار در آن بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.