اخبار و اطلاع رسانی

بخش اخبار و اطلاع رسانی راسخون در بخش های اخبار ویژه، اقتصادی، اخبار بین الملل،تا انتخابات،تحلیل خبری،جامعه قرآنی،راسخون، سیاسی، اخبار علمی-فرهنگی، اخبار فناوری اطلاعات، گروه حوادث، گزارش تصویری، گفتگوی خبری، محرمانه، مهدویت در خبر ها، هنر و اندیشه و اخبار ورزشی تقسیم بندی می شود. شما می توانید با کلیک بر روی هر گروه به جدیدترین اخبار مربوط به هر موضوع آگاه شوید.
شنبه، 17 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اخبار و اطلاع رسانی

اخبار و اطلاع رسانی


 

 


 

روی کلمه اخبار در نوار کشویی بالای صفحه کلیک نمایید.

اخبار و اطلاع رسانی

بخش اخبار و اطلاع رسانی راسخون در بخش های اثرانگشت،اجتماعی،اقتصادی، انتخابات،پزشکی،تحلیل خبری،سیاسی،راسخون، سیاسی،شهرستان ها،طنز،علم و فناوری،فرهنگ و هنر،گزارش تصویری،مجله خبری،محرمانه،معارف، ورزشی و وقف تقسیم بندی می شود. شما می توانید با کلیک بر روی هر گروه به جدیدترین اخبار مربوط به هر موضوع آگاه شوید.
 

در زیر این بخش ، بخش گزارش تصویری قرار دارد.

اخبار و اطلاع رسانی

همچنین در پایین این بخش  گزیده ایی از عنواین مختلف خبری  قرار گرفته که می توانید از قسمت لیست کامل  به تمامی اخبار آن بخش دسترسی پیدا کنید همچنین از طریق دکمه RSS  از آخرین اخبار مرتبط با آن موضوع آگاهی پیدا کنید.

  • اخبار و اطلاع رسانی

  •  

    عناوین تازه ترین اخبار ایران و جهان که شامل تمام موضوعات خبری به ترتیب ارسال به سایت مرتب شده اند در سمت چپ صفحه قرار دارد با با کلیک روی هر عنوان، متن کامل خبر که شامل جدیدترین اخبار از تمام نقاط ایران و جهان قابل مشاهده است.

     

  •  

 

اخبار و اطلاع رسانی

 

  •  

  • در بخش پیشخوان خبری  صفحه اول 5 روزنامه قابل مشاهده است که با کلیک روی آن تصویر می توانید عکس را در سایز بزرگتر مشاهده کنید. 

    اخبار و اطلاع رسانی

     

     

  • در قسمت آب و هوای کشور می توان با انتخاب استان و یا شهر مربوطه می توان از اطلاعات مربوط به آن شهر یا استان که شامل (وضعیت فعلی، درجه حرارت، سرعت باد، میزان رطوبت، طلوع آفتاب و غروب آفتاب) در زمان فعلی دسترسی پیدا کرد.
  • در قسمت اوقات شرعی نیز با انتخاب نام شهر خود می توان از اوقات شرعی با خبر شد.

    اخبار و اطلاع رسانی

  • با انتخاب تاریخ مورد نظر خود به تفکیک روز و ماه و سال و انتخاب گزینه جستجو می توانید به عناوین و متن کامل اخبار مربوط به تاریخ مورد نظرتان دسترسی یابید. لیست کامل اخبار آرشیو شده در سایت نیز با کلیک روی گزینه آرشیو کامل اخبار موجود می باشد.

    اخبار و اطلاع رسانی

  • در این بخش همچنین شما می توانید در نظر سنجی بخش اخبار و اطلاع رسانی نیز شرکت نمایید:

    اخبار و اطلاع رسانی

     

  • در سمت چپ قسمتی با عنوان ارسال این مطلب به دوستان وجود دارد که با درج ایمیل دوستان می توانید صفحه مورد نظر را ارسال کنید.


اخبار و اطلاع رسانی
 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.