دریافت نرم افزار

این بخش شامل نرم افزارهای مورد نیاز کاربران می باشد. در بخش جدیدترین نرم افزارها لیست کاملی از نرم افزارهای موجود به ترتیب تاریخ ثبت نمایش داده می شود. نام، توضیحات مختصری از کارکرد نرم افزار، حجم نرم افزار، تعداد دریافت نرم افزار توسط کاربران و تعداد نظرات ثبت شده به همراه آدرس لینک دانلود نرم افزار نیز نمایش داده می شود.
شنبه، 17 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دریافت نرم افزار

دریافت نرم افزار


 

 


 

برای مشاهده این بخش از طریق لینک نرم افزار که در نوار کشویی لینک های اصلی می باشد اقدام نمایید.

دریافت نرم افزار

این بخش شامل نرم افزارهای مورد نیاز کاربران می باشد. در بخش جدیدترین نرم افزارها لیست کاملی از نرم افزارهای موجود به ترتیب تاریخ ثبت نمایش داده می شود. نام، توضیحات مختصری از کارکرد نرم افزار، حجم نرم افزار، تعداد دریافت نرم افزار توسط کاربران به همراه آدرس لینک دانلود نرم افزار نیز نمایش داده می شود.
 

دریافت نرم افزار

همچنین از گزینه RSS (شکل نارنجی رنگ )می توانید برای اطلاع از آخرین نرم افزارهای افزوده شده اقدام کنید.

برای دریافت نرم افزار از سایت راسخون روی علامت دریافت دریافت نرم افزار کلیک کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار مورد نظرتان روی نام نرم افزار کلیک کنید. برای جستجو سریع تر نرم افزار مورد نظرتان می توانید به بخش دسته بندی نرم افزارها مراجعه و نرم افزار مورد نظرتان را در بین نرم افزارهای موجود جستجو نمایید.

دریافت نرم افزار

 

در سمت چپ قسمتی با عنوان نرم افزارهای برگزیده مشاهده می کنید که بنرم افزار ها بر اساس تعداد دانلود توسط کاربران قرار می گیرند.

 

دریافت نرم افزار


شما می توانید در این بخش از سایت ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید. نام و نام خانوادگی نشانی پست الکترونیکی و نظرتان را در کادر های مربوطه وارد نموده گزینه ارسال را انتخاب نمایید. نظرات شما پس از بررسی در پاین این بخش درج خواهد شد.
 

دریافت نرم افزار


 



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.