شوراي نگهبان در کلام امام راحل

* من با نهاد شوراي نگهبان صد در صد موافقم، و عقيده ام هست كه بايد قوي و هميشگي باشد . * بايد بگويم كه حضرات آقايان، فقهاي شوراي نگهبان را با آشنايي و شناخت تعيين كردم؛ واحترام به آنان و حفظ مقامشان را لازم مي دانم. * شوراي محترم نگهبان كه حافظ احكام مقدس اسلام و قانون اساسي هستند، مورد تأييد اين جانب مي باشند؛ و وظيفه آنان بسيار مقدس و مهم است، و بايد با قاطعيت به
دوشنبه، 19 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شوراي نگهبان در کلام امام راحل
شوراي نگهبان در کلام امام راحل
شوراي نگهبان در کلام امام راحل






* من با نهاد شوراي نگهبان صد در صد موافقم، و عقيده ام هست كه بايد قوي و هميشگي باشد .

* بايد بگويم كه حضرات آقايان، فقهاي شوراي نگهبان را با آشنايي و شناخت تعيين كردم؛ واحترام به آنان و حفظ مقامشان را لازم مي دانم.

* شوراي محترم نگهبان كه حافظ احكام مقدس اسلام و قانون اساسي هستند، مورد تأييد اين جانب مي باشند؛ و وظيفه آنان بسيار مقدس و مهم است، و بايد با قاطعيت به وظايف خود عمل نمايند.

* تضعيف و توهين به فقهاي شوراي نگهبان، امري خطرناك براي كشور و اسلام است.

* به شوراي نگهبان تذكر مي دهم كه در كار خود استوار باشيد، و با قاطعيت و دقت عمل فرماييد، و به خداي متعال اتكال كنيد.

* از شوراي محترم نگهبان مي خواهم و توصيه مي كنم _ چه در نسل حاضر و چه درنسل هاي آيند ه _ كه با كمال دقت و قدرت، وظايف اسلامي و ملي خود را ايفا [كنند] و تحت تأثير هيچ قدرتي واقع نشوند، و از قوانين مخالف با شرع مطهر و قانون اساسي بدون هيچ ملاحظه جلوگيري نمايند؛ و با ملاحظه ضرورات كشور، كه گاهي با احكام ثانويه و گاهي به ولايت فقيه بايد اجرا شود توجه نمايند.
منبع: www.imam-khomeini-isf.com




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.