پنج راه برای استفاده از رژ گونه

همۀ ما دوست داریم فکر کنیم رژ گونه زیبایی تضمین‌شده‌ای به ما می‌بخشد. زدن رژ گونه هیچ روش حتمی‌ای ندارد، هیچ دستورالعمل خاصی در میان نیست و روی صورت همه عالی به نظر می‌رسد. اما ما همچنین فکر
دوشنبه، 6 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
پنج راه برای استفاده از رژ گونه
پنج راه برای استفاده از رژ گونه

مترجم: پریسا مرتضوی
منبع:راسخون
 

همۀ ما دوست داریم فکر کنیم رژ گونه زیبایی تضمین‌شده‌ای به ما می‌بخشد. زدن رژ گونه هیچ روش حتمی‌ای ندارد، هیچ دستورالعمل خاصی در میان نیست و روی صورت همه عالی به نظر می‌رسد. اما ما همچنین فکر می‌کنیم روش استفاده از رژگونه، چیزی بیش از تنها، مالیدن آن با فرچه باشد. زدن رژ گونه در محل‌های مناسب می‌تواند شکل صورتتان را زیرکانه و به سادگی تغییر دهد (البته ما در مورد روش‌های هفت مرحله‌ای آرایش حرف نمی‌زنیم).
حالت‌های زیر را بررسی کنید تا بفهمید کدامیک برای زیبایی صورت شما مناسب است. نتایج احتمالاً شما را غافلگیر خواهد کرد!

مرکز گونه‌ها

این مدل می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند جلوه استخوان‌بندی‌شان را ملایم‌تر کنند و یا کسانی که آرواره‌های مربعی شکل دارند، عالی باشد: زدن رژ گونه به صورت گرد در مرکز گونه‌هایتان، درست بر روی برجستگی گونه‌ها. این کار همچنین باعث گردتر به نظر رسیدن شکل صورتتان هم می‌شود. همچنین، رژ گونه زدن روی مرکز گونه‌ها باعث می‌شود چشم‌ها هم بزرگ‌تر به نظر برسند. اگر این مدل را به درستی انجام دهید، بسیار زیبا به نظر خواهید رسید.

رژ گونه پایین‌تر

اگر چانۀ کشیده و برجسته از ویژگی‌های اجزای صورتتان است، می‌توانید همه اجزای صورتتان را با قرار دادن رژ گونه دقیقاً زیر برجستگی گونه‌هایتان، متعادل کنید. این کار باعث ایجاد این توهم می‌شود که برجستگی گونه‌هایتان کمی پایین‌تر قرار دارند که این باعث کشیده شدن بخش فوقانی صورت و به دنبال آن ایجاد تعادل می‌شود.

رژ گونه بالاتر

این گونه آرایش بیشتر در کشور ژاپن مرسوم است. رژ گونه زدن زیر چشم‌ها ممکن است باعث ایجاد ظاهری بیمارگونه شود، و یا باعث جوان‌تر نشان دادن صورت شود طوری که حتی از نظر بعضی‌ها افراطی به نظر برسد. به هرحال، بالاتر زدن رژ گونه‌ها می‌تواند باعث شود صورت‌های کوچک، بسیار کشیده‌تر به نظر برسند. امتحان چنین روشی برای افرادی که صورت‌های گرد و یا کوچک دارد، لااقل برای یک بار می‌ارزد. زدن رژ گونه‌ها بالاتر از محل برجستگی گونه‌ها، باعث می‌شود بتوانید آن را با آرایش چشم‌هایتان هماهنگ کنید.

رژ گونه بیرونی

رژ گونه زدن به صورت کانتورینگ (سایه زدن در اطراف استخوان گونه‌ها و شقیقه‌ها) می‌تواند توجه را به مرکز صورت بکشاند: اگر صورت پهنی دارید، این روش می‌تواند مناسب و خوشایند باشد. البته تعادل را فراموش نکنید چرا که اگر این کار را زیاد و بیش از حد انجام دهید، ظاهری عجیب و غریب پیدا خواهید کرد! اما اگر این کار را متعادل و ملایم انجام دهید، راهی زیرکانه برای اضافه کردن ساختار به صورتتان خواهد بود، بدون اینکه از کانتور استفاده کنید!

زدن رژ گونه روی تمام سطح گونه

این روش برای همه مناسب نیست، اما استفاده از رژ گونه روی کل گونه‌ها می‌تواند برای کسانی که صورت‌های پهن و یا کشیده دارند، مفید باشد. رنگ کردن بیرون خطوط معمول برای رژ گونه زدن می‌تواند صورت را بسیار کوتاه‌تر نشان دهد، و حتی به آن شکل ببخشد. بستگی دارد که شما آن را به صورت گرد بر روی صورت می‌زنید و یا با حرکات صاف و کشیده آن را قرار می‌دهید. این کار را بهتر است با یک رنگ ملایم امتحان کنید، همچنین از آرایش سنگین چشم‌ها و لب‌ها پرهیز کنید. با این کار گونه‌هایتان را در مرکز توجه قرار خواهید داد.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.