انتخاب لباس مناسب شما

لباس مناسب مردان لاغر و قد بلند

مردان قد بلند با پوشیدن راه‌راه‌های عمودی خیلی بلندتر به نظر خواهند آمد، از این رو بهتر است لباس‌های راه‌راه افقی انتخاب کنید. به خصوص پیراهن‌هایی که یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
لباس مناسب مردان لاغر و قد بلند
لباس مناسب مردان لاغر و قد بلند

نویسنده: شیما رضایی

از پوشیدن راه‌راه‌های عمودی خودداری کنید.

مردان قد بلند با پوشیدن راه‌راه‌های عمودی خیلی بلندتر به نظر خواهند آمد، از این رو بهتر است لباس‌های راه‌راه افقی انتخاب کنید. به خصوص پیراهن‌هایی که یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای شما بسیار مناسب است چون شانه‌های‌تان را پهن‌تر نشان می‌دهد و خوش هیکل‌تر به نظر خواهید رسید.

از پوشیدن لباس‌های تک رنگ خودداری کنید.

اگر از بالا تا پایین یک رنگ بپوشید (به خصوص مشکی)، از آنچه هم هستید لاغرتر به نظر خواهید آمد. پس سعی کنید از رنگ‌های متضاد و مختلف در لباس‌هایتان استفاده کنید. باید خوشحال باشید چون دست شما در انتخاب رنگ لباس کاملاً باز است.

پیراهن‌های اندازه خود بر تن کنید.

پیراهن‌های گشاد و آزاد دور شما موج می‌خورد و اصلاً مناسب شما نیست. از این رو بهتر است پیراهن‌ها و بلوزهایی انتخاب کنید که اندازه تن شما باشد. امّا دقت کنید لباس‌های چسبان اصلاً برای شما خوب نیست چون لاغری شما را صد برابر نشان خواهد داد.

کفش‌های پنجه گرد نپوشید.

اگر واقعاً قدبلند هستید، کفش‌های نوک گرد باعث می‌شود بی تناسب به نظر بیایید. برای اینکه توازن بیشتری به هیکلتان بدهید از کفش‌های نوک چهارگوش استفاده کنید. وقتی موقع انتخاب کفش رسمی باشد با مشکلی مواجه نخواهید بود، امّا خرید کفش‌های اسپرت با نوک گوشه‌دار کمی دشوار است، بدین منظور حتّی الامکان کفش‌هایی بخرید که نوکشان خیلی گرد نباشد.

از پوشیدن شلوار جین‌های تنگ خودداری کنید.

شلوار جین‌های تنگ اصلاً برازنده شما نیست. شما بهتر است شلوار جین‌هایی راسته‌تر انتخاب کنید.

از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.

رنگ‌های روشن شما را کمی چاق‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است رنگ‌هایی مثل سفید، کرم، آبی روشن، طوسی کمرنگ، و از این قبیل انتخاب کنید.
منبع مقاله :
رضایی، شیما؛ (1395) چی بپوشم، ساری: پارسی‌سرا، چاپ اول.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.