معنی رنگ‌هایی که در رویا می‌بینید چیست؟

می‌گویند برخی از مردم خواب‌های سیاه و سفید می‌بینند، در حالی که برخی دیگر خواب‌های رنگی می‌بینند. اجازه دهید وارد عرصه رویاها شویم و معانی رنگ رویاهای مختلف را مورد بحث قرار دهیم.
چهارشنبه، 2 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مریم دهقانی
موارد بیشتر برای شما
معنی رنگ‌هایی که در رویا می‌بینید چیست؟

 برخی از مردم خواب‌های سیاه و سفید می‌بینند، برخی دیگر خواب‌های رنگی
 

چکیده
می‌گویند برخی از مردم خواب‌های سیاه و سفید می‌بینند، در حالی که برخی دیگر خواب‌های رنگی می‌بینند. اجازه دهید وارد عرصه رویاها شویم و معانی رنگ رویاهای مختلف را مورد بحث قرار دهیم.


تعداد کلمات: 680 کلمه / تخمین زمان مطالعه: 4 دقیقه

معنی رنگ‌هایی که در رویا می‌بینید چیست؟

برگرفته از سایت سایکو ژنی
 

معنی رنگ‌هایی که در رویا می‌بینید چیست؟

تفسیر رویاها به 4000 سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. تفسیرهای مختلفی بر اساس انواع رویاها وجود دارد، گاهی اوقات چیزی که یک نفر در یک رویا می‌بیند نماد منظور خاصی است، به عنوان مثال، یکی از انواع معمول رویاها مانند رویای پرواز نماد این است که یک فرد دارای ذهن قوی و قدرتمند است. بگذارید به یک جنبه از این علم بزرگ تفسیر رویا نگاه کنیم که تفسیر رنگ در رویا چیست.
پیش از آنکه تجزیه و تحلیل را شروع کنیم، به خواب‌های بی‌رنگی که در رویاهای سیاه و سفید است، بپردازیم. بسیاری از مردم بر این باورند که رویای خود را به رنگ سیاه و سفید می‌بینند. اما آیا این درست است؟ همه اینها به رویای فرد بستگی دارد بعضی از مردم رویاهای خود را سیاه و سفید می‌بینند. اما چنین افرادی ممکن است رنگ شیئی را که در رویای خود دیدند، به یاد بیاورند؛ از این رو، رویاهای آنها را نمی‌توان به طور کامل به عنوان رویاهای سیاه و سفید طبقه بندی کرد. بعضی‌ها می‌گویند که آنها رویای رنگی دارند، اما کمتر واضح هستند. هنرمندان از سوی دیگر به رنگ‌های متمایزی رویا می‌بینند. اگر رنگ‌های خاصی را در رویاهایتان مشاهده کنید، در زیر مشخصه‌هایی آورده شده است که بیانگر معنی آنها است.بسیاری از مردم بر این باورند که رویای خود را به رنگ سیاه و سفید می‌بینند. اما آیا این درست است؟ همه اینها به رویای فرد بستگی دارد بعضی از مردم رویاهای خود را سیاه و سفید می‌بینند. اما چنین افرادی ممکن است رنگ شیئی را که در رویای خود دیدند، به یاد بیاورند؛ از این رو، رویاهای آنها را نمی‌توان به طور کامل به عنوان رویاهای سیاه و سفید طبقه بندی کرد.

زرد: رنگ زرد در رویاها با دو جنبه همراه است- مثبت و منفی. اگر در یک رویای ناخوشایند باشد، نشان دهنده بیماری، بی‌رحمی و بی‌حرمتی است. اگر در یک رویای دلپذیر باشد، آن را نماد شادی، هماهنگی، عقل و حکمت در نظر می‌گیرند.

بژ: اگرچه آن را به عنوان یک سایه از رنگ زرد در نظر می‌گیرند، اما خوابی که این رنگ را نشان می‌دهد، کاملا متفاوت از تفسیر رنگ رویاهای زرد است. بنابراین، رویاها چه تعبیری دارند، اگر آنها به رنگ بژ باشند؟ بژ نسبت به شکل‌های اطرافش واکنش و بازتاب نشان می‌دهد و همچنین می‌تواند به یک نگرش بی‌طرفانه تعبیر شود.

نارنجی: این رنگ به بسیاری از چیزهای مثبت اشاره می‌کند که می‌توانند امید، جوانی و دوست داشتن باشند. همچنین نشان دهنده یک نگرش برون گرایانه و اجتماعی است.

قهوه‌ای: قهوه‌ای رنگ زمین است. و به عمل، راحتی فیزیکی، احساس حفاظت و جهانگردی اشاره دارد.

 

بیشتر بخوانید: مقدمه ای بر روان شناسی رنگ ها


قرمز: این یکی از رنگ‌های اصلی است و نشان دهنده شور، قدرت، شجاعت، انرژی خام و نیرو است. همچنین می‌تواند خطر، آسیب جنسی و شرم را نشان دهد.

صورتی: رنگ صورتی نشان دهنده بسیاری از جنبه‌های مثبت است، زیرا می‌تواند به عشق، شیرینی، مهربانی، محبت و شادی اشاره کند. بسیاری از مردم عاشق رویاهای مربوط به این رنگ هستند. یک سایه پر رنگ صورتی مانند "صورتی گرم" می‌تواند نشان دهنده شهوت باشد.

بنفش: بنفش رنگی است که با سلطنت مرتبط است، که می‌تواند مقام عالی و شأن بالا را تداعی کند. همچنین می‌تواند مهربانی، توانایی‌های شفا بخشی، عشق و تعلق خاطر را نشان دهد.

آبی: این رنگ اصلی خنکی است و کیفیت بالا را نشان می‌دهد. این رنگ نشان دهنده حقیقت، وفاداری، پذیرا بودن، آرامش و حکمت است. همچنین می‌تواند تمایل به دوری از چیزی یا کسی را نشان دهد. همچنین می‌تواند معنویت و وضوح ذهن شما را نشان دهد. یکی دیگر از نشانه‌های آبی، احساس غم و اندوه یا داشتن ناراحتی است.

سبز: خواب سبز می‌تواند نماد برخی از نگرش‌های مثبت و منفی باشد. سبز می‌تواند سلامت، رشد، امید، حیات، صلح، بهبود، تغییرات مثبت و آرامش را نشان دهد. همچنین می‌تواند به تلاش شما برای به دست آوردن شناخت نسبت به خود و ایجاد استقلال اشاره کند. با این حال، برخی از ویژگی‌های منفی که برای سبز تیره در نظر گرفته می‌شود، نشان دهنده حسادت، تقلب، فریب، مادی بودن و ناتوانی در شراکت است.
برای تفسیر کامل انواع رویا، دیگر اشیای نمادین که در رویاهای فرد وجود دارند نیز باید همراه با رنگ‌هایی که در رویاها ظاهر می‌شوند، مورد توجه قرار گیرند.

 

منبع: راسخون



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.